Jump to content

kkris

Members
  • Мнения

    749
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно kkris

  • Рожден ден 13.08.1985

Друго

  • Kaра
    coupe quattro V8

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Благоевград

Последни посетители

4279 профилни разглеждания

kkris's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. При 1.8 20V блоковете са еднакви, на 81мм, там може да се прехвърлят карантии... При 2.8 диаметъра на цилиндрите е 82.5, а при 2.7 - 81мм... ако не засилваш си остави главите с малките портове...
  2. Излиза че турбината е доста способна... как се усеща спирачната система?
  3. Тръгва ли от лаг на трета за 100-200? И последно до какви обороти я отпуснахте?
  4. Е то няма на къде да пада вече... С дизеловата кутия и без превключване ли е това време или избра някоя бензинова и имаш едно превклюване?
  5. малии, принципно автора на темата се втелясва за тия мм, ама твойто си е жив късмет, че не си счупил нещо...
  6. Е кажи размера на гумите де, ако диаметъра отговаря, не виждам проблем, че си сложил една 15ка...
  7. @LKBV, нямам представа, но ако се заиграеш с динамометричен ключ, ще ги хванеш.
  8. Колкото и да е странно, при петаците и осмаците от онези години се стяга с 350nm, даже ако не ползваш специализирания инструмент - 450nm. А при АБК, както вече е написано 90nm+90градуса, осигурител може да се слага смело...
  9. kkris

    Audi S2 Avant

    3.6 от "V8" с 01Е кутия отдавна са насадени, покарах с нейата си спирачна система ама тегава работа си беше... та покрай една лека "щета" на един паркинг, реших направо нова спирачна система и други работи за дооправане, боя и т.н., лошото е, че моторя от едната страна е с заминали сегменти и май ще се търси 4.2 направо, ама като му дойде времето ще го мисля...
  10. kkris

    Audi S2 Avant

    А с какво серво усилване оставате? Защото аз съм приготвил 347мм за отпред и 310 отзад, и аз ще карам с 25,4мм помпа с който мисля, няма да има ядове но с 10 инчавото серво не знам какво да очаквам като усет от педала, защото с осмака само това се разбира, без да се преправя доста за тандем серво...
  11. kkris

    Audi S2 Avant

    А отзад, какво ще се случва със спирачките, че там е по голямата мъка на тия коли... маркучите? Предплагам тефлонови или ще си остане с гумените...
  12. kkris

    Audi S2 Avant

    Като гледам адпоротите, дисковете би трябвало да са от ML? И ако е така, накладките наравно ли излизат спрямо диска или адаптора е измислен да оставя някакъв ръб на диска?
  13. kkris

    2.5tdi +360hp

    Добър брой използване на корена "ева" в едно изречение... дали просто не се опитват по заобиколен начин, да ти кажат, че не им се занимава на тез разбирачи... п.п. Докато си на тая тема с болтове и шпилки, кажи некой магазин в София, да предлага по голям избор от размери на болтове с калибровано тяло или само удебелено, така наречените "пас" болтове, че тука трудна работа... може и на лични, да не разводняваме темата...
  14. kkris

    2.5tdi +360hp

    Мисля, писахме преди време в друга тема... но колкото и да редиш части от урод в А6, няма да се получат нещата с 225/55/17 или по-голям размер, дъното на колата е различно, под друг номер е. Конструкцията при подколаниците е различна, общо взето, въпреки визуалните прилики, урод си е различна кола от А6...
×
×
  • Create New...