Jump to content

vankostrong

Members
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

vankostrong's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Сякаш пари ви взимат за всяка написана дума.... Обосновете се бре хора.Говорете!Демокрация е сега,споделете мнения опит.Аз ако тука не получа адекватни и ясни отзиви за автомобил АУДИ къде ??? Кво му е хубавото на този и какво е лошото на вариантите със 150 или 180 коня??? Защо не е добра оферта?И защо почти винаги? Това значи ли че по някога може да е добра оферта? Кво му е хубавото на тоя 1,9тд след като е едва 100на коня на 1,5-2 тона кола?
  2. Какво им е на тия двигатели?Че никой не ги харесва,всичките само 1,9тд хвалят.....?
  3. Ухх направо ме хвана шубето като чета. Значи богатите шваби пълни с пари и не поддържат коли, ние гладни ще седим ама ремък ролки и маслоо винаги нови! То май взех да се отказвам от тия а4 дето си бях харесал.В събота ходих да огледам няколко, ами малко са ми теснички.На снимка изглежда голяма кола ама като седнеш вътре ми е едно притеснено и претрупано пък и аз съм близо 2 метра висок.. Пък и както казвате 12к за кола после обслужване регистрации на ново застраховки данъци винетки ... като нищо ще дръпне до 15к , не че нямам но чак толкова за а4 не ми се дават. Сега гледам А6 (4B,C5) 2,5tdi 180 коня добра оферта ли е.Не говоря за цена а като мотор купе и тнт?
  4. Здравейте. Пускам нова тема че гледам темета в която би трябвало да пиша е заключена. Та да си кажа къв ми е зора. Карам ауди80 91година 1,8 на газ вече 14 та година, но на последък все по често ми прави проблеми.Чупят се дребни нещица които струват жълти стотинки но взе да ми писва и мисля да го сменям. Готов съм да дам до максимум 11 000лв и се заглеждам по модел А4 2005 та година.По евтин вариант гледам А6 2003 та.Но голямата ми дилема е с какъв мотор да е возилото. Май по съм навит на дизел.Като в началото си мислех за 2000 дизел 140коня, но първо четох тук там че често давал проблеми този мотор пък и си викам като ще е гарга да е рошава и се замислям за един 6 цилиндров 3000 кубика 205 коня. Вариант е и бензинов мотор ама ще се изкуша да слагам газова уредба и не знам как са нещата с тия по модерните двигатели да не се вкарам в някакъв трилър. Не ми е много на зор тая покупка та искам добре да се ориентирам да мога да избера наистина нещо добро да нямам ядове че много мразя да пръскам кинти по ремонти
  5. Филмчето свърши вчера.Значи гумите са марка NEXEN всесезонни имаше 4 ри картинки на тях с различни условия. Та въртях ме ги като бесни, от пред от зад предна дясна на задна лява предна от зад задна от пред... абе лудница Чорбаджията на гумаджиницата и той прие при сърце нещата и цял преди обет тестове и проби. В крайна смета нямаше никакво значение коя от гумите къде е, колата си дърпа в една посока и това е .Най на края сложих други гуми и духовете се успокоиха Ето такива бяха проблемните гуми photo hosting sites Другия недостатък който забелязах в тия гуми беше че грайферите много се пълнеха с камъчета..
  6. Ами аз съм по склонен на варианта да въртя гумите.Винаги при тия майстори ходя да регулирам сходимоста а и със старите гуми нямах ядове.
  7. Пак към вас се обръщам да решим една дилема с гумите. Значи филма почва с намерението ми да сменям гуми на моето ауди80 91 година. Старите ги сменям понеже вече са поизносени и едната от гумите е крива и тресеше при скорост около 110-120. Винаги съм купувал нови гуми но тоя път реших да икономисам някой лев. :)/> Харесах си едни хубави гуми, произведени лятото на 2012 с много хубав грайфер дори по края седят мустачета.Много ги харесах като ги покарах нито шумят, добре возят, вдигнах 200 по магистралата нито тресат нищо.Но колата дърпа на ляво.... Ходих на реглаж на предницата и от там ми казаха че няма нищо за регулиране, а и колата със старите гуми си вървеше ма право... Ходих в гумаджиницата от която вземах гумите, човека ми вика не може да е от гумите.. перфектни са.Аз съм съгласен и с тия тоя който ми продаде гумите и с тия дето регулират предницата, но крайния резултат не ми харесва. Човека който ми продаде гумите ми предлага да ми върне парите или да си избера други гуми или стари или направо нови. Пък мен тия ми харесват и като цена и като грайфер и като возия и всичко, само дето колата дърпа на ляво :wall:/> Според тоя дето ми гледа предницата трябва да въртя гумите за да се подредят така както са вървели на предната кола, колкото и малко да са вървели на нея.Теорията му е че в момента от двете предни гуми едната е вървяла на предишната кола от пред а другата е била задна. Понеже гумите са с посока нямам кой знае какви варианти за въртене и само преместих от дясната страна предната от зад и задната от пред и като че ли малко по слабо дърпа но не се оправиха нещата. :huh:/> Голяма писанка стана, дано ме разберете :)/> Джантите са ми оригиналните железни. Някой борил ли се е с подобна ситуация да може да помогне.
  8. Ами ръчках го и него.В смисъл не съм го отварял но го разбутвах в различни посоки докато са пуснати габарити или фарове с надеждата да примигнат светлините по таблото но Тц.Ни вопъл ни стон. Още стуртинта ще му скоча на ключа на фаровете но от това човеркане по метода "проба грешка" се скапват и други неща и направо ми става мъчно вече кой знае каква изненада ще ми поднесе пак нещо друго покрай таблото
  9. Няма да е от нея ... свалих я и изметих Пълно късо дава в единия край и като въртя до другия ходи до 50 Ома. Мисля че си работи нормално. Някакви други идеи да имете ??!?
  10. Тя ли да се е скапала?Врътках я насам на там дори не примигнаха ш.....те лампи...
  11. Пфу разбута ли се това табло .. после става тука има тука няма.Налагаше ми се да го свалям 2-3 пъти и разглобявам.И преди няколко дни ми се изгуби осветлението на таблото и на въртачките на партното. Най голямата дивотия е, че сутрин когато подам контакт без да съм запалил фаровете таблото ми свети.След като запаля двигателя продължава да свети за малко и после гане.След това пускам габарити фарове къси дълги .. все тая табото е не свети. Иначе контолните прибори и лампички разни за масло акомулатор и др. работят. Къде да ровя какво да търся?Ако не работиха изобщо да ровя в предпазителите ама те понякога светат..... Аудито е Б3 91год.
  12. Благодаря на отзовалите се! Един колега ще ми прати по Еконта въпросното приборче.В събота неделя ще го сложа и да видим кон боб яде ли.
  13. Помагайте приятели, че съм в задънена улица! Карам Ауди 80 Б3.Спря да ми показва температурата на двигателя. Първото което си помислих че си е отишъл датчика.Окъсих двете кабенчета които влизат в датчика но стрелката за температурата не помръдна.Свалих таблото, разглобих го и проследих по пътечката на платката на кое краче се закачен прибора.С мултицет между крачето на буксата и маса меря около 120килома на студен двигател.Запалих двигателя да поработи и съпротивлението падна на 70килоома.Мерих още насам на там и стигнах до извода че се е скапал самия прибор. Обиколих дузина явтоморги да си намеря такъв пробор но на всякаде казват че се продава заедно с километражното табо.Ок.Ама и километражно табло няма никъде "много ги търсят понеже като се натисне в движение да се занули брояча на километрите се чупят"- товя ми обясняват юнаците по магазините за части втора употреба!!! Значи има около 100 вариянта да си я меря някакси температурата но искам да си е както беше. Та търся си сега прибор отчитащ температурата или цяло табло на което ми е скапан километража от натискане на зануляването по време на движение. Ако имате някакви други идей казвай те ?
  14. Днес кофти ден за моето ауди80. Сутринта влизам в колата ключвам на контакт и нито една лампа по таблото не светва!Викам си гепиха тоя път акумолатора-Да ама не като завъртях и колата запали!Оказа се че имам изорял препазител в таблото- смених го и нещата мирясаха.Покарах днес насам на там и няма проблеми. Тази вечер друг номер.Влизам в колата и се чува съвесем тих звук от към таблото.Когато подадах контакт- звука се усили доста -иначе всичко си работи запалих всичко си е Ок само дето се чува този звук.Как да го опиша незнам. Значи когато колата е на контакт или със запален мотор звука се чува ясно и не е много силен на половината на силата е на звука които се чува когато забравя включени фаровете.Когато не е на контакт колата пак се чува но е съвсем съвсем слаб- трудно доловим. Започна да се стъмнява и нямаше как да отварям вече под таблото да търся какво е това дето издава този звук?! Накакви идей да имате които да са ми полезни когато утре го атакувам с комплект отверки и мултицет Сбъркал съм заглавието на темата и няма как да го редактирам
  15. Когато ми падне нивото на спирачната течност мига другата голяма червена лампа със знак внимание !А тази за която говорим е със знак температура ..
×
×
  • Create New...