Jump to content

oldtimer

Members
  • Мнения

    1500
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно oldtimer

  • Рожден ден 22.05.1990

Друго

  • Kaра
    му се ГАЗ 69

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

6372 профилни разглеждания

oldtimer's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Пустияк без ракия не остава ей!
  2. Ти луд ли си, на мене всичко над седем ми с вижда мноо
  3. Същите са, аз така доста неща ги насъбрах и не ги слагам. Като оправдание е че колата ще се прави веднъж. То това че виждаш сп. апарати на колата не значи че след месец ще бъде подкарана ако е рекъл бог след полувин година ако ли не след една ще се кара колата.
  4. Само че търся 16ки в комбинация с доста ниски гумета. иначе че джантите ще са бели в това няма съмнение.
  5. Не знам ама квадратния номер седи много по-добре на доста коли отколкото правия,,, или понеже ми се вижда различен от останалите ми е готин, евала на колегата за б6-та.
  6. Бях си казал да не качвам снимки докато няма по-сериозен резултат, но ето няколко от преди месец сигурно. В селския гараж само красоти в софииския сервиз само касапници Накратко отдолу по колата всичко е прекарано на болтове колкото да я изтъркалям да видя колко горе долу ще свали KW-то оказа се повече от доволно отпред и отзад е на 4/108, тези джанти не са мой взех ги да таркалям колата двата дена които поработих по нея. Дисковете с които ще бъде колата са 312мм (като този кривия на снимката ) доста голям диск като за калник на б2, като пуснеш колата и подпреш носача с макс свалено окачване разстоянието от ръба на диска до ръба на калника е 16см, Джантите на снимката са 15ки 6.5широки и ет18 с фланци отпред и отзад по 7мм. Накратко нещата вървят на доста малки хапки понеже времето е малко парите също и мястото където правя колата не е в София. Умувам варянт да и сложа отзад стабилизираща щанга ама с оглед на вида на самия мост май ще го отбегнеме.
  7. Подкрепям Ради, оригинално имат една тапичка на един от двата маркуча които влизат в радиаторчето на парното и от там се обезвъздушава обаче ако не е обезвъздушена директно отива във стоте градуса и нагоре а не държи нормални градуси и в последствие да пука маркучи. По принцип може да се познае също когато надува водната система с компресия (като е загряла добре колата) от малкия маркуч от радиатора към казанчето на влизане в казанчето водата ако влиза със сериозни мехури значи шанса е добър да надува системата, друг признак е водните съединения, след самите скоби маркучите се раздуват.
  8. Само че вместо ляв и десен резервоар радиатора става с горен и долен
  9. Не може човек да знае какво със сигрност се е случило, има едно нещо което преди време му викаха "умора на матеряла" с него се сблъсквахме преди време в старата работа: пак малко отлоняваме темата mb 1998 clk 230k със скъсана верига, оправяме маторя и после следва каране от страна на клиента и след 5км пробег след ремонт пак изгасва безвъзрватно мотора. В последствие се оказва че е счупила единия разпределителен вал. В последвствие: как можехме ние да знаеме че след скъсването на веригата и кривенето на клапаните визуално здравия разпределителен вал после се оказва че е бил пукнат и безвъзратно насилен на изхода на София и счупен. При положение че аз и колегата всички нотки около стягането на веригата и прочие са спазени.
  10. Синхронизатора на 3-та беше позаминал. нали ти казвам по привод лагери валове синхронизатори няма сериозни фрактури само 2-ра.
  11. Всъщност колата от вчера вечерта е вече на колела и се движи спокойно с друга трансмисия и заден диференциал Спас е с подробностите. Днеска направихме аутопсия на "пръдналите" скорости и се оказа (съдейки по привода) че втора скорост плаче за протези (иначе казано изронила е зъбите на втора) има и разни малки травми по другите зъбни колела. Снимки няма поради липсата на читав снимач утре евентуално. пп. Само вметвам втемата, тази трасмисия е перфекто счупена в сравнение с други скорости (няма да споменавам марки и модели да не се зсегне някой "лек" привържаник) но съм виждал как нищо не става от привод и зъбни колела по скоростите на кола която е направена да върви с тея скорости, а не е с 200к.с. и не знам си какъв момент от горе, за диференцяли въобще да не говориме.
×
×
  • Create New...