Бях си казал да не качвам снимки докато няма по-сериозен резултат, но ето няколко от преди месец сигурно. В селския гараж само красоти в софииския сервиз само касапници Накратко отдолу по колата всичко е прекарано на болтове колкото да я изтъркалям да видя колко горе долу ще свали KW-то оказа се повече от доволно отпред и отзад е на 4/108, тези джанти не са мой взех ги да таркалям колата двата дена които поработих по нея. Дисковете с които ще бъде колата са 312мм (като този кривия на снимката ) доста голям диск като за калник на б2, като пуснеш колата и подпреш носача с макс свалено окачване разстоянието от ръба на диска до ръба на калника е 16см, Джантите на снимката са 15ки 6.5широки и ет18 с фланци отпред и отзад по 7мм. Накратко нещата вървят на доста малки хапки понеже времето е малко парите също и мястото където правя колата не е в София. Умувам варянт да и сложа отзад стабилизираща щанга ама с оглед на вида на самия мост май ще го отбегнеме.