Jump to content

MiTo80

Members
  • Мнения

    64
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 1.8 92 Kw

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

2022 профилни разглеждания

MiTo80's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Привет колега Ole, дунапренът се елеминира, за да няма същият проблем след време. Облепването на отворите - с термоизолационна лента (сив скоч, използван при климатиците). Това обаче е по постове във форуми и по спомени. Заради сложното разглобяване аз стигнах до края, а до сервиз + 150 ле. Защо не помислиш да запоиш с поялник парче/лист тънко ПВЦ (да не тежи). Важно е да няма дупка и да не влиза студен въздух (ако не бъркам). Успех, че иде зима!
  2. Подарявам бензинова помпа VDO от АЗ 125 кс с проблем. Извън резервоара работи безпроблемно, но монтирана вътре след седмица дава отказ. Нивомерът и ел. Моторчето са ОК. От София съм и предпочитам лично предаване. За контакт 0888 83 06 06
  3. Продавам употребяван оригинален радиатор за парно/климатик/климатроник VALEO за Audi A3, Golf IV и др. VAG автомобили за 15 лв. (Лек коментар) Радиаторът е НАПЪЛНО ИЗПРАВЕН и в много добро състояние - без течове, промит с препарат и с абсолютна проходимост и пълна функционалност, охлаждащите ламели и тръбите за захващане са напълно здрави. Свален е от АЗ поради неточна диагностика на проблем с прегряване - оказа се спукан тройник, засмукване на въздух и теч от пукнатината вследствие на което колата прегряваше. Каталожният номер и състоянието се виждат на снимките. За контакт и договаряне на оглед и предаване тел. 0888 83 06 06
  4. ПРОДАДЕНИ Моля темата да се премести в коша.
  5. Колеги, за цената ще се разберем при оглед и ще бъде в полза на купувача. Поздрави!
  6. Продавам 4 бр. летни гуми CONTINENTAL CONTI SPORT CONTACT 225/45 R18 за 100 лв. четирите Двете са на 4 мм, другите две – на 3.5 мм, и стават за един сезон. DOT – 2010 г. Състоянието им се вижда от снимките. За информация и оглед 0888 83 06 06, София.
  7. Колега, ако още не си си намерил тасове, имам точно каквито търсиш в много добро състояние - 4 бр. Виж тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=158685#entry2247442 Може да звъннеш и ще се договорим до ги видиш.
  8. Изпратен. Надявам се да свърши работа на колегата Иван Баев.
  9. За сега е за теб! Имаш ЛС.
  10. Подарявам корпус за ляв фар от А3 8L преди фейса. Рефлекторът е ОК. Мисля, че щипките нямат проблем. Пригоден за ел. регулиране. Имам и корпус за мигач. Ако нещата вършат работа на някой колега (няма да подсказвам за какво могат да послужат), нека се свърже с мен на ЛС ила на 0888 83 06 06. Предпочитам лично предаване през деня в района на Борово, бул. "Братя Бъкстон".
  11. Привет колеги! Продавам колата понеже се оказва, че семейството разполага с 3, а те не се използват ефективно. Цената за форума е 3 100 лв., като за Ауди-ентусиасти съм готов на още малко отстъпка. За контакт и договаряне на оглед, пробно шофиране и т.н. по ваше желание моля да се обадите на 0888 83 06 06 (може и вечер до 22.00 – 22.30 ч.). Сайтът с обявата: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11390245692260292&f1=details Допълнителна информация: 92 kW – 125 к.с., двигател AGN (без турбо), ABS-ът има вграден и EBD (електронен блокаж на диференциала). Първата регистрация е декември 1996 г. Закупена в България – октомври 2010 г. на 127 хил. км. Софийска регистрация. Моят пробег е около 28 хил. км за 3,5 години, като я ползвам и понастоящем. ГО до ноември 2014 г. ГТП до август 2014 г. Допълнително монтирана аларма МАК (документи) с 2 дистанционни за комфорт-модула за затваряне на стъклата. Три ключа – оригинален, правен от мен и сервизен. Документално напълно изрядна. Гуми и джанти: Зимните гуми са ОК – монтирани на стоманени джанти, окомплектовани с тасове Ауди (видно на снимка). Летите джанти са оригиналните алуминиеви SPEEDLINE с 6 спици, като и резервната гума е на такава алуминиева джанта. Окомплектовани са с 4 оригинални капачки за този тип джанти. Обслужване през 2013 г.: Пълно обслужване на охладителната система – сменени са термостат, антифриз (червен) и всички пластмасови/PVC тройници (документи). Пълно обслужване на климатроника – сменено радиаторчето на парното, охлаждащия агент и клапите на парното. Сменени: бензинова помпа, свещи, горивен, газов и всички други филтри. Газов инжекцион – ОК, монтиран от мен и обслужван при EUROGAS (Жоро от Горна Баня), пробег около 28 хил. км с всички документи. НЕДОСТАТЪЦИ – не са съществени, но годините не прощават и на Ауди. Има надрано по броните (парктрониците на повечето блондинки са настроени НА СЛУХ) и нормалното износване на салона. И за да не ви отегчавам повече – звънете и ще обсъдим всичко. Поздрави!
  12. Привет колега! По принцип проявявам интерес към дисковете и накладките, но търся за А3 1.8 125 кс. Опитвам се да идентифицирам каталожните номера от снимките, за да разбера дали ще ми вършат работа, но номерът на накладките е малко нечетлив. Ако не ти е проблем, моля да го изпишеш (или прикачи по-ясна снимка към поста) и ще те потърся да се договаряме. Иначе и аз ползвам Коко С4 за доставка на части и съм убеден, че е коректен и много отзивчив, с което е спечелил уважението на много колеги от форума. Даже и да не свършим работа, поне ще повдигна темата. Поздрави!
  13. Искрени благодарности на колегите за отзивчивостта и полезните упътвания.
  14. Привет колеги, и дано липсата на отопление не ви сполети скоро! Колата е А3, модел 8L 97 г., 125 кс, AGN. От четене по автофоруми бях подготвен, че този проблем ще настъпи, след като духалките на вентилацията започнат да „плюят” парченца разпадащ се дунапрен. При мен липсата на топло се прояви с началото на застудяването и реших, че сега е моментът да се оправи и не си заслужава да се мръзне през зимата. Сърфирането по ФОРУМА показа, че много колеги са се справили успешно сами и има много пояснения и снимки, и реших да се пробвам сам. Оказва се обаче, че за А3 8L няма добре разработена и онагледена тема по въпроса ( за разлика от А4, където много колеги и особено VBI се утвърждават с изключителни познания и умения). И така, след „приятното прекарване” на уикенда на открито (в най-различни пози) стигнах до тук и успях да видя някои от виновниците: (под филтъра за купето и преди вентилатора) и централната клапа, която се намира тук вътре. И сега започват въпросите: 1. Трябва ли да се сваля цялото тяло на въздоховодите? 2. За да се свали нужно ли е да се махне и горната част / декоративната облицовка на таблото? 3. Какво правим с дисплея и най-вече с пасажерския еърбег? (по този въпрос мисля, че и форумът ще ми даде отговор) 4. Как точно става демонтажът на самите клапи? Ще успея ли ако развия жълтите рапидки или по-добре да не пипам там предвид настройките? 5. Необходимо ли е за демонтажа на цялото тяло на въздуховодите да се разглобява нещо откъм двигателния отсек? Знам, че ви отегчих с въпроси, и по тази причина ви моля за съвет да продължавам ли сам или да звъня на утвърдили се колеги – форумни майстори като Buzzi, zfa 159, VBI или др.? Мисля, че все още мога да посглобя малко и да успея да придвижа колата до сервиз. Благодаря предварително. Ако се справя с проблема, ще се опитам да направя еднa онагледенa тема DIY специално за А3 8L. Ако не – ще търся телефон на „Надин”, но най-рано напролет. Поздрави на всички, които имаха търпение да стигнат до тук!
×
×
  • Create New...