Jump to content

fixx666

Members
  • Мнения

    80
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6

Последни посетители

1562 профилни разглеждания

fixx666's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Цилиндрова глава - Продадена! Имам още останали части.
  2. ЕКУ-то е с две букси. както писах по-горе....която и да дръпнеш нищо не се случва. Само като ги махнеш и двете. Прословутото реле(което не знам къде се намира) е на малката букса, постоянния + на голямата. П.П. През последните години чета много постове и се радвам, че се включиха почти всички на които ценя мненията. Сега видях, че си отговорил на горния пост, но ...както и да е
  3. Прекъсване на пин 3 (постоянен +) и предпазителя на инжекторите симулира грешка(прекъсване) в терминал 30. За изтриване на тримове(вероятно не всички - пробвано само с грешка от един датчик ) - прекъсване поне за 10-15. Ще пробвам и други неща, но след като запише някоя грешка.
  4. Благодаря за идеята! Още днес ще го резна да видим какво ще стане. Ще споделя, че може някой да го интересува.
  5. То прословуто за който разбира... Да не е това за помпата и инжекторите, че само от там може да мине + от постоянния към ЕКУ.
  6. Колата ми не поддържа OBD 2 и ELM не се свързва. Очаквах отговор от сорта: прекъсни пин 3 и пин 16(примерно) и ще изтриеш тримовете. П.П. Затова в началото писах, че не искам да търся проблема в колата. Учудващо е че докато не извадя и двете букси на Еку-то не ми изписва грешка в терминал 30. Не мога да разбера от къде взема +. По схемата в Аутодата няма друг +.
  7. Не знаех. Благодаря. Но не е удобно с лаптопа навсякъде да ходиш.
  8. Точно така е. Дори с Vag com ако няма записани грешки нищо не можеш да направиш за да нулираш еку- то ако се е адаптирало неправилно, а и ELM-а е с OBD II протокол май. Да мине на "фабрични настройки"
  9. Точно така е. Дори с Vag com ако няма записани грешки нищо не можеш да направиш за да нулираш еку- то ако се е адаптирало неправилно, а и ELM-а е с OBD II протокол май.
  10. Става, но идеята е да не се обезточва целия автомобил.
  11. Здравейте! Опитах да поставя бутон за ресет на ЕКУ-то (не е важна причината) като прекъснах единствения + към терминал 30(постоянен), после и този след контакт......нищо не се получи и ЕКУ-то си помни всичко. Ако някой го е правил да каже какво е прекъснал за да симулира махане клемата на акумулатора(когато забравя всичко или почти всичко). П.П. Моля да не разтягаме темата с идеи като: Намери проблема, има ли газ, иди в сервиз и т.н. Колата е напълно изправна. Ауди А6, 1998, 1.8Т АЕБ. Благодаря предварително ако някой може да помогне!
  12. Въпроса е да дойде до мен след като съм го платил. Не ме притеснява колко ще изкара при тази цена, а и няма да векуваме с тези коли. Ще почакам ден-два самарянина и после ще поръчам през Алито от Чехия че няма ДДС.
×
×
  • Create New...