Jump to content

xDR

Members
  • Мнения

    121
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно xDR

  • Рожден ден 28.01.1990

Друго

  • Kaра
    audi 100 2.0 16v

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

xDR's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Много голям разход. Нормален разход около 14 градско(има значение и градското). Провери да не ти задържа някой от спирачните апарати на задните колела.
  2. xDR

    парното духа студено

    http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=110559 колегата може да ти помогне
  3. Накупих малко части от колегата. Много е точен. Има доста части по колата още и ги дава на изгодни цени.
  4. ето снимка, има драскотини. Тва просто остана от фара за мъгла след едно ПТП
  5. Аз имам една от фар за мъгла. Пиши на лс ако искаш снимки дай е-майл. Предложи цена
  6. НОВИ ЦЕНИ Дръжката 50лв. Задна чистачка целия апарат 30лв. Амортисьорче 10лв.
  7. Фара от към шофьора продеден ли е? Ако не цена?
  8. Мойто мнение е, че трябва да се огледа задницата внимателно. Имам съмнения, че е имало удар отзад. Ама само съмнения.
  9. Продавам няколко части от багажника. Дръжката на петата врата, задна чистачка с моторче, едно амортисьорче за петата врата и още няколко дребни неща. Цени: Дръжката 80лв. Задна чистачка целия апарат 40лв. Амортисьорче 15лв. Има и апаратчетата чрез които се заключва багажника(нещо от сорта) Тел. 0888486975
  10. еи пич имах същия проблем до преди 3 дни сега цялата история от начало имам ауди а3 1.9 тди 110 коня купих я миналия февруари и о6те от купуването имах същия проблем от мн специалисти които си оставяха мнението реших 4е е от дебитомера,,, и ходене по мъките отидох на няколко диагностики при различни хора и всички ми казваха 4е дебитомера си ок накрая отидох при един пи4 от vw форума прякора му е ventoman, та този 4овек ми направи и той диагностика и каза 4е дебитомера ми е като нов това което ми каза е 4е турбото не може да разтовари това което ми препоръ4а е да по4на да я натискам яко защото не 1 и 2 пъти се получавало запушване на самото турбо и ако не се оправи вече 6те трябва ремонт почнах да го натискам и се продуха и тръгна като по ноти така до тази зима. напраолет ми даде същия пронблем ре6их си 4е трябва пак да по4на да го натискам и ре6их да ида до варна сипах му добавка за про4истеане на дюзите сипах му скъпата нафта и тръгнах уви не се оправи на всеки 30 км съм спирал за да изключвам и включеам колата респективно един вид рестрарт - голяма мъка падна... като се върнах този пич ми направи нова диагностика и се стигна до диагнозата - нужна е смяна на клапан ще те излъжа как точно се казва но бе6е нещо от сорта на 75 ... та този клапан + прочистването на турбото ми излезна 580 лв при този пи4 смених си въздушния филтър днес си махнах катализатора ииии нямам думи колата върви като пу6каа))))))))))))) сега този ремонт се прави на мн места до колкото знам на военна рампа има сериз които се занимава с този проблем и мн хора са мн доволни но там като звуннах мисля 4е 4овека му викат Митко Турбото но не съм мн сигурен ми каза 4е само монтажа и демонтажа е 470 лв... отделно за клапана о6те 280 лв и отделно за прочистването...... Е мерси! този пи4 вентоман ми направи 4овека вси4ко за 580 лв!!!!! така 4е моя съвет - приготвай парите и го търси момчето във vw форума. ако се поразгледа6 там 6те види6 4е това не му е първия такъв ремонт и вси4ки са доволни както и аз )))))) ина4е няма проблеми да си кара6 колата и на авариен режим, дори било по добре но все пак...
  11. http://www.audistory.24max.de/old1/ec4.htm мисля че това ще е полезно
×
×
  • Create New...