Jump to content

stretch

Members
  • Мнения

    114
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно stretch

  • Рожден ден 6.03.1984

Друго

  • Kaра
    A6 Avant 3.0 TDI

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София

Последни посетители

1863 профилни разглеждания

stretch's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Проблемът е решен. Пробвахме с друг компютър и запали. Явно връзката между него и някои модули беше заминала. Клонирахме новия комп от стария и всичко е точно. Благодаря на отзовалите се !
  2. Не съм в сервиза постоянно и разчитам на инфо от хората там. Има един прозрачен маркуч за гориво отгоре на двигателя, който предполагам влиза в рейла. При контакт се пълни с гориво и след това се връща горивото обратно после. Не съм сигурен на 100%, в описанието. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Да, сухо е всичко там. Sent from my iPhone using Tapatalk Ще го видим утре, не знам дали са го проверявали. Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. @OvivO Зареден е акумулатора на макс още преди първия опит за палене. Не записва никакви грешки… @FanatikaTm И аз това четох в различни теми. Не знам майстора дали ги е гледал точно тях, но утре ще го видим това.
  5. Колата с главно К е печатна грешка. Неразкачането на акумулатора се получи защото очакваното време за ремонт беше 10-15 дни, но вследствие на странични фактори се удължаваше времето с по 2-3 дни и така до 2 месеца. Целта ми е да решим казуса, а не да търсим кусури.
  6. Здравейте колеги, Проблемът е следния: След смяна на двигател - зацепен правилно колата не иска да пали. Запалиха я принудително и светят индикаторите за скорости, есп, абс. Сама не иска да запали обаче. Вдига гориво и после след опит за старт го връща. По колата - дюзите на стенд са перфектни, рециклиран стартер. Сменен датчик на колянов вал поради съмнения, че не пали от него, филтър картерна вентилация, проверени всички релета, проверени са куп датчици и нищо. Още преди тези процедури са изолирани вихрови клапи, егр, премахнати катализатор и дпф и не е имала проблем. На диагностика не записва никакви грешки и не можем да се ориентираме от къде е проблемът. Според майстора ми, КАН шината няма комуникация. Доста хора гледаха колата и не можем да разберем защо се случва. Моля за съвети и препоръки, че сме в задънена улица ! Благодаря ! П.С. Забравих да спомена, че Колата е стояла със закачен акумулатор докато са правени процедурите - почти 2 месеца в сервиза и се е изтощил. Смятаме, че най-вероятно това е причината нещо да е умряло, но не виждаме кое…
  7. Здравейте, Може ли цена за комплект ангренажни вериги, обтегачи и плъзгачи за Audi A6 3.0 TDI 233 кс. Благодаря ! Рама: WAUZZZ4FX8N108444
  8. Кого визираш за Варна - Softelectronics или МиД ? Питам, че аз съм точно за рециклаж на клапанно тяло ама за друг модел кутия. Благодаря !
  9. Аз също се интересувам. Може ли списък с модели и цени ?
  10. Намалям цената до 5900лв. Няма да пада надолу цената освен за коментар по буса. Няма за какво да свалям повечее - изряден е отвсякъде !
  11. Считано от днес цената е намалена на 6400лв + коментар
  12. При цена от 1.30лв/литър и разход 9л/100км газ = 11.50лв Ако го обърнете в бензин би изглеждало така: 12лв делено на 2.45лв = 4.8 литра бензин. Коя кола с турбо и 150кс харчи 4.8/100 извънградско със средна скорост 120-130км/ч Тези двигатели харчат нормално около 7 литра бензин извънградско. На газ разхода се качва с 2 литра, но както вече обсясних е много по-евтино В града е още по-голяма разликата 12 го дават за бенз което прави 12*2.45лв = 29.5лв на бенз а газта изглежда така 14литра*1.30= 18лв !!!
  13. Продавам бус Мерцедес-Бенц Спринтер 2. 3 Дизел 1999г, десен волан, товароносимост до 3. 5 тона, нов двигател на 180 хил. мили, минал технически преглед в Англия, всичко изрядно! Сервизна книжка, реални километри Нови гуми, акумулатор и филтри - Перфектен ! Десен волан ! Десен волан ! Буса е докаран от Англия преди 3 месеца. Там е минал МОТ (пълен технически преглед). Единствената забележка там е, че чистачките малко замазват - имам документ за това Двигателя е сменян с чисто нов - около 5000 паунда - оригинална сервизна книжка имам за да го докажа. Новия двигател е на 185000 мили. Вози много гладко, натоварен + собствена маса = 3500 кг. Теглен е в Германия. Буса се намира в гр. Ямбол. Цена 6900лв. Снимки тук Конаткти: 0888060626 ivan.komitov@gmail.com
×
×
  • Create New...