Jump to content

KOBRETI

Members
  • Мнения

    870
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно KOBRETI

  • Рожден ден 30.04.1974

Друго

  • Kaра
    Toyota Aygo

Контакти

  • AIM
    kobreti-bg
  • Website URL
    http://auto-kart.com
  • ICQ
    15055100
  • Yahoo
    kobretibg

Последни посетители

2767 профилни разглеждания
  • Wizi

KOBRETI's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. KOBRETI

    Allroad носачи

    Тия правят всякакви шарнири, независимо как работи шарнира и от какво е носача. Тампоните също са чук, но трябва да се смажат при монтажа. Към 30 лв е на шарнир, дават и гаранция.
  2. БМВ М3 към 300 и кусур коня, би с 300 и кусур зора Алфа 145, 1.9ЖТД-105 коня от завода, карана с 4 китайски гуми. Ендурото не е като другите дисциплини.
  3. Продавам 17ки джанти Wolfrace - с 8 дупки единия размер е 4х100, другия е 4х108......ЕТ на джантите е 35.....доста по леки от стандартните алуминиеви......имат драскотини, но са без кривини....... Бартер е възможен за 17ки, но с 5 дупки и поне 8J, тия сега ги карам с раздвижени болтове, но не ми пасва добре комбинацията, а ми трябват отново 17ки......бартера трябва да е за 5х98 или най много 5х100..... Цена - 400 лв, без гумите се продават.......бартера е за предпочитане......цената не подлежи на коментар, обсъждане, обжалване и прочее....... 0888135063
  4. Майстора ти е сгрешил спрямо греста - медта сама по себе си не е смазващо вещество. Това пък като пишат че издържала до 1000 градуса и сякаш е вечна - в окачването градусите рядко се качват над 60. Медната грес е удачна, но в западните условия, където калта и прахта са в много по малки количества, и след дъжд дори не си личи по колата ти че е карана 1-2 часа на мокро. Тук при нас трябва грес която се отмива трудно. Ако ти се налага да ги сервизираш, или сваляш окачване по някаква причина, ползвай морска грес. Тя е предназначена за условия в който водата е сериозен фактор.
  5. E те хората на запад не са прости да дават в пъти повече пари за пауърфлекс и да си махат стоковите тампони, и да им слагат полиуретанови. Не ми се спори излишно, но полиуретана в никакъв случай не скъсява живота на шарнира,да не кажа по силна дума. По тая логика би трябвало разбитите тампони да удължават живота на шарнира нали?
  6. Сложи полиуретанови, в Стара Загора е цеха на фирмата. Имат платени обяви в VW форума, както и в БМВ, Алфа до колкото знам.
  7. Брат ми кара с тампони от тия, вече 7-8 месеца никакви ядове.
  8. На брат ми А4-ката е от 6 месеца с цялата предница на полиуретан. Два шарнира от шарнирите му бяха заминали, взе си нови носачи, директно изби новите им тампони и прехвърли полиуретановите от старите. Малко екстремист си пада, обича директното поведение на колата.
  9. Мисля че за Ауди срещнах само предни тампони......Виж тука какво имат.
  10. Колега всичко е компромис с едното за сметка на другото - полиуретана трае много повече от стандартния гумен тампон, износо и маслоустойчив е, не втвърдява чак толкова возията колкото го спрягат, и е мит че изхабява по бързо шарнирите. Имам познат от Германия дето има две коли изцяло на полиуретан, и близо 4 години нищо не е пипнал, освен смазване веднъж на 2 години. Сега верно че условията в България са по различни, но те касаят най вече повечето прах и кал по нашите пътища, който действат в пъти повече като абразив на кой да е тампон, така че отново полиуретана е за предпочитане. Доколкото знам тия дето почнаха да ги правят от 2 години в България горещо препоръчваха морската грес за смазването им при монтаж. В Стара Загора мисля че беше фирмата производител.
  11. Нищо подобно, полиуретана е в пъти по издържлив от коя да е гума, маслоустойчив е на всичкото отгоре.....от по твърдия полиуретан дори се правят сита за чакъл......
  12. Както написах по-горе, картингът не може да изкара дълго време на максимална скорост. Предвиден е така, че като достигне максималната скорост и вече да трябва да спира... А на Божурище ще стигне 200 км/ч за 5 сек примерно, но няма да е минал и половината дистанция, а двигателят няма да издържи до края... Ако му се намали режима, ще издържи, но съответно максималната скорост и ускорението ще са по-слаби... Ако гонката е на 200 м примерно няма равен, потърси в тубата има доста видеа... Ето приемрно тук един явно поскопен картинг прави 400 м преди Ферарито за около 11 сек. http://www.youtube.com/watch?v=ZStTJ7W7A80
  13. Един картинг от топ клас прави 0-200-0 - ускорение от 0 до 200 и спиране после до 0 - за около 8 секунди. На драг не би трябвало да има проблем да бие почти всяка кола, но двигателят му не може да издържи толкова дълго време на пълно натоварване при максимална скорост. Като цяло картингът се настройва така, че при достигане на максимална скорост вече да идва завоя и да трябва да се спира, а не за порддържане на висока скорост. Но пък ускорението, спирането и завиването му е несравнимо с която и да е кола... Ето линкче към картинг форума, ако някой се интересува. Там има и информация за всички картинг писти в България: http://auto-kart.com
  14. Момчета и момичета, искам официално да се извиня на целия форум. Поех ангажимент да направя сайта, но така ме затрупаха с работа, че просто не го докарах до никъде... този месец ще има повече празници, така че ще се постарая, но така или иначе се извинявам, защото сайтът трябваше да е готов много отдавна...
×
×
  • Create New...