iwanst
Members-
Мнения
219 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно iwanst
- Рожден ден 20.12.1975
Друго
-
Kaра
колело
Контакти
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
София
Последни посетители
2164 профилни разглеждания
iwanst's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Леви и десни гуми
iwanst отговори в темата на rumen_kom - Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
Ха ха ха...И за новите коли ще е с избор - лява или дясна резервна гума предпочитате. То като се замислих, ако е с посока на въртене, на новите коли как е монтирана резервната - лява или дясна? -
Веригите ако тракат може ли да се сменят само горните и обтегачите в главите без да се вади двигателя или вадене и всичко накуп. И после след толкова разглобяване сглобяване няма ли да тече масло и какво ли не и вече няма да е същата кола. Това с вадене на двигателя на 150к за смяна на вериги за 3к. ми звучи меко казано безумно. Ангренажните ремъци им дават смяна на 150к.
-
Да се възползвам и аз от темата. Обслужването на веригите на колко км. е? Получавам противоречиви мнения - 200к или 100к, а теоретично не се сменят. Блока като е от някаква модерна смес от капачки за буркани може ли да се скапе от сярата и лош бензин и как му влияе газта? BRC и Landi Renzo уж имат точно за този двигател газова на газова фаза с 15 -20 процента бензин - някой има ли опит?
-
Питане за диференциално налягане !!
iwanst отговори в темата на alexx_1990 - Автомобилни Газови Уредби
Запушено е някъде и недостига газ или изпарителя е за мембрани. Филтъра на газовия клапан на течната газ сменен ли е? Ако работи добре на високи не е от филтри и трябва да се пренастройват карти и т.н. -
Meizu Mx4 - 619 лв. от технополиса. http://www.technopolis.bg/bg/GSM/GSM-MEIZU-MX4-M461-GRAY/p/577300
-
При отделните ако сушилнята е по-висок клас с термопомпа, консумацията е в пъти по ниска, но в сушилнята се едно са наблъскали малък климатик със се външното тяло и вътрешното. При 2 в 1 незнам да има сушилня с термопомпа.
-
Отделни, а сушилнята да не е беко с термопомпа, че са ужасно шумни.
-
Тандем помпа...
-
Малка е гаранцията за може като изтече с кеф да си сменяш сам накладките... даже без гаранция трябва да е още по скъпо... а и по сервизите принципно не им се занимава със стари коли...
-
+1 за плазмата Избора го направих преди 1 година и сега пак би бил същия. ЛЦД то на обикновенна телевизия кофти излежда.
-
Взех си едно подобно 2600 милиамперчаса за 12$ от ибея вътре има една бесно куца батериика размер като половината на обикновенна батерия 1,5 волта. За нищо нестава, а маи и продавача си го знаеше защото след като го оплюх с негативен рейтинг ми върна парите през пейпала.
-
Мога ли да инсталирам Word с Copy/Paste?
iwanst отговори в темата на BATETO 77 - Техника / Електроника
Офис 97 дето е бая стар става с копиране на папката от program files даже може да си го стартираш от шерната директория, по-новите си трябва инсталация. -
Един цитат си направя: Това нещо отзад се нарича фаинал драив и по просто казано се състои от диференциал които има към 1 литър обикновенно диференциално масло и пред него Халдекс съединителя. Маслото в диференциала се води че няма интервал за смяна а само се долива има пробки за изтакане и за доливане която е и за нивото. Халдекса има филтър които се сменя на 60 к и маслото мисля беше на всеки 30к. При Халдекс 1 ва генерация (2000-2004) филтъра е откъм пътническата страна на кардана(противоположно на шофьора) и за отвиване си трябва специален ключ иначе си е мъка. Оригиналния филтър е метален с филтърен елемент (предолагам са замислили да се сменя само елемента първоначално) а филтъра за смяна от ЕТ е пласмасов целия и е към 60 лева. Маслото е специално в тубичка за силикон към 300 грама - 30 лева някъде и се изтака когато е топла колата от една пробка наи отдолу а се налива от една пробка от срещуположната страна на филтъра като се гледа назад отдясно горе в коруса на халдекса и е с малко по голям шестограм маи 7 ца а за изтакане беше нещо като 5 ца. При Ауди А3 и ТТ маи няма стигане до пробката за наливане и там е се налива през пробката за изтакане и си е малко садо-мазо. Халдекс 2 поколение от 2003 натам екуто е от страната на шофьора и пак има филтър и силикон но нямам идея къде са му пробките.
-
Поглеждат дали надува турбината пове4е от необходимото и предполагат 4е има чип хич не е нужно да са супер сервиз занимаваш се само с вносни чипове. А ако имаш некав супер хубав чип дето не надува повече от заводското незнам как ще я хванат освен ако не гледат фаилове 4ек суми щуротии и то не с обикновенни диагностики, ама пък и чипа предполагам нема да прави нищо особено. А бобините си горят когато си искат, като че има някакъв проблем старене на самите бобини ако смениш и 4те по 60 лева некъде 240 лева требва да забравиш за проблема примерно за 4-5 години.