Jump to content

dido99

Members
  • Мнения

    36
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    VW Golf V R32

Контакти

  • Website URL
    http://www.performance99.com/

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Bourgas, Bulgaria

Последни посетители

1314 профилни разглеждания

dido99's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Продавам: Комплект усилени SP Performance предни кръстосано-дупчени спирачни дискове 288ммх25мм (5х112) за Audi A4 (B6|B7), Audi A6 (C5) - 1.8T | 1.9TDi | 2.0TDi Цена е за комплект дискове 299.00лв - 0895017319
  2. Момци, Вие стигнете до пробега от 1000+км, а после НИ обяснявайте колко е кисело гроздето
  3. Мери си преди и след това, и без това ти трябва пробег след намесата. Новите ЕКУ-та са им нужни едни 1000+ км до като си тръгнат на 100%. А това, че не първа младост колицата не е гаранция за по-празна конюшня , важна е правилната и навременна поддръжка, а не пробега.
  4. Не е вярно, APR е много агресивен, a Revo е плавен и се разгръща плавно, гладко през целия оборотен диапазон
  5. dido99

    madness или revo за 3.0tfsi

    Реномираните световни фирми имат по 500-600 дълъра в целият и пак няма вяра
  6. dido99

    madness или revo за 3.0tfsi

    Как се настройва кола перфектно с няколко ръна на диното? Revo настройват колите с месеци в глобални климатични условия и по горивата в глобален мащаб, а специално за Stage 1+ 3.0TFSi V6 с ролка, само едни 18 месеца... Няма как да стане нещо нечувано или невиждано при хардуер с определен потенциал, може да се настрой да се разгръща автомобила по-най добрия начин, а не да е болид. Следващия важен момент, е че Revo работят и тестват десетки коли с един и същ двигател, параметри, за има няма над 6-12 месеца по време на развитието и изграждането на даден софтуер, а тук в България се правят единични бройки за целия експлоатационен живот на този двигател/автомобил. Кое не е къстъм при Revo, че си настройват по най-добрия възможен начин софтовете си или че разработват и настройват големите "коне" с най-добрия хардуер за дадения мотор, че слагат всичката мощ на асфалта, или че винаги всичко е съобразено с резерва и безопасността, икономията и екологията, и т.н.?????
  7. dido99

    3.0tdi 245 s tronic Чип

    Много, много важна подробност за роботизираните скоростни кутии, е че са много "умни" и страшно много се пазят. Няма значение дизел, бензин, метан или хибрид... трябва си им правилна настройка. Точки на превключване и то в различни услови, въртящ момент и разгръщането му, охлаждане, притискане на съединители, абе доста по-сложно от софтуера на ЕКУ-то. Например, за маслата използвани в автомобилната индустрия всеки градус в "+" или "-" е много важен. Следствие от повишаването на работната температура в една DSG/S-Tronic кутия вредите са много сериозни, както и при прекомерното й понижаване. Важно е кога и как да превключи, за да не преплъзват съединителите примерно, защото всяко преплъзване води до повишаване на температура, а от там по веригата: отделяне на фракции, нарушаване в целостта на триещите/износващи се повърхности, прегряване на металните пластини между съединителите, механични повреди по касетата на съединителя и т.н. С доста от софтуерните си защити кутиите не помагат много на засилен двигател и започват да си вредят сами, за това е нужно да се доработи и кутията, ползите са доста в зависимост от потребностите на двигателя, а не на собственика му. Защото не е само да се дадат "некви кинти" и като се дадат, то винаги да си е "неква супер далавера", а трябва осъзнато да се прави един ъпгрейд и то в правилната посока, без компромиси и с нетърпение за крайния резултат. В много случай некакво турбо изпаднало на супер цена и се купува (или друг хардуер), а последствие да се мисли, какво, как, дали, ама защо не се получава. ... до тук с минутката за реклама
  8. dido99

    3.0tdi 245 s tronic Чип

    Как става и номера с кутията, която може да се ъпгрейдва при всички варианти. https://dsg-doctor.bg/page.php?id=29
  9. Винаги има и друга страна на монетата...., че когато даваш 1000+ получаваш и няколко екстри освен допълнителната мощност, че тази мощност е ...: - от екип обиколил целия свят, за да прави тестове в различните климатични зони с различно качество на използваното горивото - "допълнителни" няколко хиляди километри в тестове по писти, автомагистрали и други пътни условия в който ще попадна автомобилите на бъдещите им клиенти - в т.н. "налят" софтуер влизат и няколко екстри като фини настройки за различните горива, повишаване на буста, анти кражба режим, връщане във фабричен вариант на автомобила и всичко с едно превключване за няколко секунди от ръцете на клиента - добра политика за последващо повишаване на мощността (от Stage 1 към Stage 2, Stage 3), като софтуерите са разработени с нужния и правилен хардуер - "R&D" със собствени автомобили и не престаната работа на екип за достигане на перфектното качество и много други детайли, които не виждаме в цената, която се плаща п.п. инфо не най важното е една графика или цифрите, които взимаш за върхови в един софтуер наречен "чип тунинг"
  10. Не задължително да е всмукателния колектор, обикновено при колите, които съм правил е износването на "повдигача" на помпата за високоналягане или дебитомера, като на повечето TFSi мотори няма грешки и отклонения, но разхода си е на лице .
  11. Зависи колко висок и при какви условия.
  12. При комп. диагностика специално за "cam follower" няма да откриеш нищо, защото няма как да разбереш дали са износени или не. Работата е за минути да се проверят дали са износени или не, а от опит занам, че чака ли на диагностика и лог файлове ... може да се нарани и гърбицата на разпределителния вал.
  13. Погледни "cam follower" под помпите за високо налягане, ако са износени няма как да работи правилно буталото, а от там и налягането на горивото.
×
×
  • Create New...