Jump to content

oci

Members
  • Мнения

    55
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    4G 3.0 TDI

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

oci's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря за предложението, но продадох колата миналата седмица
  2. Здравейте, Проблема е че единия фар на колата събира конденз. Видимо няма никакви пукнатини, но е напълно възможно от вътрешната страна където нямам добър поглед да е спукан. Целта на темата е да ме насочите към някой, който би се ангажирал с целия ремонт - да свали бронята и фара да види става ли нещо от него и евентуално да монтира друг ако моя не подлежи на ремонт? Благодаря
  3. На макс стоят при мен и често не е достатъчно. Така беше и на б8-цата. Едно от малкото неща, които разочароват в Ауди
  4. oci

    Start-stop + Hold Assist

    Не е това целта колега
  5. oci

    Start-stop + Hold Assist

    За различно нещо говорим. Говоря когато си на абсолютно равен терен, да не трябва да държиш спирачката(при автоматик).
  6. oci

    Start-stop + Hold Assist

    Може би не знанието ми на точните имена на системите те обърква. Аз говоря за тази система, която като спреш някъде пуска ръчната(и светва едно зелено P). От тук натам дори да е на равно или по надолно колата, вече няма нужда да си държа крака на спирачката и дори да пусна спирачката колата няма да тръгне напред(както би направила при липса на такава система). Самата системата се контролира от едно А точно зад бутона за ръчна спирачка. Въпроса е че тази система е абсолютно неизползваемо в комбинация със старт-стоп, или поне аз не съм намерил как хем да се гаси колата хем да не трябва да се набирам на спирачката докато чакам
  7. oci

    Start-stop + Hold Assist

    То това е въпроса, че не очаквам да потегли ако е пусната автоматичната ръчна. Тоест искам хем да не държа спирачката по сфетофарите, хем колата да стои изгасена и като дам газ - пали, освобождава и тръгва. В момента реално това със задържането на колата автоматично е неизползваемо... Явно искам твърде много от Ауди
  8. oci

    Start-stop + Hold Assist

    Здравейте, Имам малко индиянски въпрос. Как функционират тези две системи в комбина(ако приемем че автоматичната ръчна изобщо се казва така както съм написал)? Проблема ми е че като спра, колата гасне, но пусна ли спирачката за да си стои автоматично на ръчна, веднага се пали пак. Това може и да е очаквано поведение, но ми изглежда доста непрактично Поздрави,
  9. Малък ъпдейт - вчера я взех, като са сменили възглавниците(и долните шарнири отпред че потропваше). По план трябваше и тея маркучи да се сменят, но като са я разглобили се оказало че мойте им няма нищо. Надявам се всичко да е наред и да няма повече свлечени задници
  10. Ами и аз като я взимах се надявах да е рано за такива ремонти но уви Най-вероятно самата възраст на колата играе роля, защото 50,000км не са много дори по нашите пътища. Реших да ги сменя възможно най-скоро да не замине и компресора покрай тях.
  11. Привет, За зла участ вчера колата клекнала точно от там от където чувах шума. Резултата днес от Порше е 2те задни възглавници. Цена 660лв/бр без ДДС, отстъпка и труд Другата седмица ги чакаме да пристигнат и да ги сменят. Поздрави,
  12. Привет, След като ме разделиха с А4-ката минах на А6 4G. Това ми е първата кола с въздушно окачване, и на няколко пъти забелязах нещо което ми изглежда притеснително. В случая карам колата без да я Raise-вам и на ауто режим. Спирам, гася, минавам покрай нея и се чува един звук като от Икарус(изпускане на въздух). Притеснителното е че не го прави винаги или аз не го чувам винаги, но си е доста изразено та по-скоро не го прави винаги. Колата е 2011 и е купувана от тук. На 55000км е. Raise работи, ако я вкарам вдигната в преспа и я оставя така за час-два после пак си стои вдигната. В петък ще влиза в Порше за смяна на накладки. Аз ще разпитам приемчика, но ми се иска да имам и странично мнение. Поздрави.
  13. Здравейте, Вчера вечерта колата ме "изненада" с доста неприятен проблем. Алармата се пускаше на всеки 2-3 мин. Отключвам заключвам колата и след малко пак. По едно време ми писна и я оставих отключена и след 2 мин отново взе да пищи. Отварях шофьорската врата, спирах и пусках обемния датчик и какво ли не правих но след 2-3 минути пак същата песен. Единствено не пробвах да оставя вратата отворена и колата отключена да видя дали пак ще се разреве. Накрая в признак на отчаяние отворих и затворих предния и задния капак и спря този тормоз. И след като предния капак не е отварян от поне 2-3 седмици мисля че проблема е в датчика на задния. Някой може ли да ме насочи къде се намира точно, какво представлява и дали е имал подобни акустични проблеми Друга информация като например как да заключа колата без да активирам алармата също биха ми били полезни Колата е 3.0ТДИ, 2012 преди фейслифта.
  14. Може да се стори малко офф но какъв е централния отвор който трябва да се търси(или втулки за него)?
×
×
  • Create New...