Jump to content

djordj_54

Members
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi A6

Последни посетители

1142 профилни разглеждания

djordj_54's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей колега ! Аз съм от по-старите съфорумци и съответно с по стар автомобил, но ! Ако можеш, ще съм благодарен да ми отговориш ! Двигател ACE - до скоро поне това не ми се е случвало ! На 3000 километра от смяна на масло, рязко ми се увеличи разхода и светна лампата ! Но след доливане на литър масло, започнах да следя по-стриктно и, .. При студен двигател налягане 5,5 бара,  след около 20 / 30 минути налягането пада до "0", и светва лампата. При моята кола има и манометър и контролна лампа. Мисля, че датчиците са различни ? ! Но заедно с това започва и да мирише на изгоряло масло и да пуши ! Явно гори масло ! Същото е и след смяна на масло и филтър с ново ! И още, говориш,че  маслените повдигачи са за смяна - имали видими щети по тях ?

  2. Здравей! Търся, регулатор налягане на горивото (бензин) за ACE . Не знам употребява ли се и в други двигатели ? 

     

  3. Благодаря за бързата информация , grizzly ! Митко действително има, от тия прословути колелца и ще ми изпрати днес или утре !
  4. Благодаря, колега! По лесно би ми било, ако е на български, руски, чехски, но ще опитам и с електтронния преводач. Може би някой ги има? Но все пак: Благодаря!
  5. Колеги, извинявам се, ако повтарям темата или съм на нелравилното място! Не намирам таблиците със значенията на климатроника на 100/А6 С4. Моля, ориентирайте ме!
  6. За АУДИ 100/А6 С4, авант, 94г. купувам стоповете които са на капака (петата врата). Мисля, че нямат разлика със "седана". Купувам и гофрираният маркуч; от дебитомера към дросела за АСЕ - двигател.
  7. Здравей, колега! Интересуват ме: ляв фар, стопове които са на капака - мисля, че са еднакви с на Авант, малките странични лайснички - които са на задните калници, маркуча на хидравликата - от помпата към рейката ако е в добро състояние, горният маркуч на охлаждането - от главата към радиатора в добро състояние и в цялост, може би самият радиатор, компресор на климатроника - здрав, марка, вид шайба. Съжалявам за пропуснатия гофриран маркуч.
  8. Здравей, колега! Интересува ме: ляв фар, стоповете на задната врата, воден радиатор - ако е здрав - размери,маркуч на хидравликата - от помпата към рейката, малките лайснички които са на задните калници и може би още дреболии за които в момента не се сещам.
  9. Здравей, колега! Определено ме интересува гофрираният маркуч, но и някои други неща. Например; главата има ли потенциометър и какво му е състоянието? ; какъв е този симулатор празен ход? ; състоянието на плочката под дросела /датчика за ниски обороти/ , бубината с комутатора , компютара , а ако кажеш, че имаш и ламбда сонда.... въобще всичко около двигателя , подай комплексна цена, ако искаш на имейл! djordj_54@abv.bg
  10. Благодаря за съветите и на двамата! Аз просто, съм се отчаял, да срещна, добросъвестен и квалитетен "майстор" у нас, във всяка свера. Сръчности и опит имам разностранен, макар и вече да нямам тоя хъс. Не се срамувам да питам за непознатото,- главно не обичам да повтарям, защото се старая да работя перфектно. Винаги по-добре от така наречените "специалисти", макар и по бавно.
  11. Благодаря, колега! Мен по-скоро ме интерисува: има ли някакво специално лепило - във вид на спрей, да речем, което би ми дало възможност далепя без да свалям плата тотално и ввсички гумени уплатнения - по врати прозорци т.н.. А люк нямам. Повърхноста на плата от към салона е мъхеста и мека, но от към ламарината и прилепената към нея изолация... не знам, поне за сага. Не знам от какъв материал е и изолацията. Върха на сладоледа е и, че температурите в тоя сезон са си ниски.
  12. Колата притежавам вече шеста година. Много други проблеми съм решавал сам, но това ме изненада. Има ли оправия - направиси сам или задължително, трябва да търся тапицер? Някой от форума сблъсквал ли се е с този проблем? Решение? Към модераторите; потърсих с търсачката, но нищо не отговори. Ако съм в грешна тема, моля за извинение!
  13. Здравейте, колеги! От доста време разглеждам сайта, сверявам и доълвам знанията си, но не съм писал. Притежавам AUDI 100/A6 AVANT QUATRO с ACE двигател. Във връзка с темата: НЕ ХОДЕТЕ В СЕРВИЗ " ШАМА" - Варна !!! Няколко пъти бях ходил в годините за по леки ремонти и бях удовлетворен от отношение, цена..., Но! Появи се проблем; повишава налягане в охладителната система - пука маркучи радиатор, губи антифриз. По тяхна препоръка смениха термостат - никакъв положителен ефект, последва отново при тях смяна на гарнитура на главата - с куп допълнителни дейности: шлайф на глава ( за който дълбоко се съмнявам ), смяна на вложки (гумени уплатнения на клапани), смяна на водна помпа, датчици. Резултата..? Изгорено табло, увеличен разход на масло същото надуване и загуба на антифриз и...олекване с няколко стотачки, съответно подходяща доза нерви. Оправданието беше, че автомобила е особен и ТЕ не са електротехници. АЗ ви уверявам, че и механници НЕ СА! За това момчета, не само AUDI- собственици, ВНИМАНИЕ ! сервиз "ШАМА"- във ВАРНА!!!
×
×
  • Create New...