-
Мнения
49 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
raid's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Определено има някаква схема вече и с Равенола, въпреки системата с кодовете по тубите. Сипвам го на няколко коли, от 2-3 години (VST), като съм вземал от няколко места в БГ И от ato24.de, като забелязвам, че от ato24.de изобщо не го горят или имат минимален разход. Лятото се държи по-добре от всяко друго 5W40 което съм ползвал, но зимата всички коли на които съм го налял работят доста по-твърдо, първите 5-10мин. Впредвид, че видно вече и това има ментаци се замислям дали да продължа да карам с него. Напоследък виждам доста места за общи поръчки от ato24.de и други немски сайтове, каква е гаранцията, че ви поръчват от там, а не ви пращат каквото им попадне? В този ред на мисли, някой тук който кара с Mobil 1? Доста различна информация има в сайта на вносителя СФА и в официалния сайт.
-
На 15-20 годишни варелЕ, зор работа да се прецени стаа ли не стаа ли, но каквото тествах, с VST нагорва най-малко.
-
Скромен опит с M47TU (сравнително подобни железа, въпреки че TU2 е с алуминиев блок мисля). Колата е на 300К, опитите почват от 200К. В началото беше с BMW LL04 и екологии на мястото си. Сравнително малък разход, от смяна до смяна 10К - едва литър, 5W30 LL04. Екологиите се разкараха на 240 000км., реших да мина на MOTUL 5W40 X-clean (LL04 C3 масло). На 5000км. с мотула, ходих да купувам литровки да доливам. Реших да мина на X-cess, серията пак 5W40 (A3/B4), отново на 5000 искаше почти литър, може би една идея по-добре от X-clean. (всички мотули бяха Gen 1, тъй като сега виждам от около година имат Gen 2, тогава нямаше подобно нещо) Пробвах същото упражнение с кастролите, както тези за DPF-и /C3/ така и по-старите модели, започва разход около 5К. След тези истории на около 280К сипах Ravenol VST, разхода се нормализира и определно държи на бой, повече отколкото мотулите и кастролите, направи ми впечетление, че при наливане на новото масло от тубата, ми се вижда една идея по-гъсто от останалите 5W40. Може би SSL 0W40 е оптималния вариянт за нашия климат на кола без екологии, може да го тествам скоро. Относно VST, назад в темата имах един коментар след като го налях на PD мотор, който работеше по-шумно с него спрямо хидрокрекингите. След още една смяна ми се струва, че заработи по-добре с равенола, съответно и за 5000км., не го пипа изобщо, колата също гони 300 000 и не се жали. Някой спомена по нагоре Fuchs Titan, имам наблюдения на друг M57N2 който от 200 000км. се кара с този фукс, без никакви забележки към маслото, при смяна на 10-12 000. И едно интересно видео на което попаднах по темата с Равенола, доколко е истина обаче, едва ли някой ще разбере:
-
Несъмнено би му било добре, но не съм казал, че мотора трака с години. Колата от години се кара с хидокрек /Мотул и VW/ и веднага след смяна е по-тиха с по-ниския клас масла, това се опитах да обясня. Имам бензинова кола, при която се усеща брутална разлика в работата на мотора, но когато се сложи 300V Ester Core, спрямо хидрокрекинг маслата, но смятам, че не е подходящо за ежедневка. VST (високо-пепелно) покрива 505.00, а колата няма DPF. VMO (средно-пепелно) в ravenol.de го дават synthetic, за разлика от VST - fully synthetic, което говори за малко количество PAO в базата. На база горните факти реших, че VST е по-разумния избор, зависи как ще се задържи на щеката съм склонен да пробвам и друг Ravenol в бъдеще, но доколкото изчетох този е основния 5W40 на база ПАО и след него RUP и т.н.
-
A3 2.0TDI BKD. Колата се кара от години с Motul 8100 X-Cess или VAG оригинално масло, но в последните година-две започна да го гори осезаемо след 4-5000км, струваше ми се и доста шумна, особено с VAG маслото. След доста мнения за влошаване на качеството на Мотул /основно Made in Italy/ каквито бяха последните доста туби, които купих от вносителя, реших да пробвам Ravenol VST. Маслото все още няма и 1000км., така че не мога да говоря за горене, но е по-шумна с него, в сравнение с хидрокрековите масла преди. Само аз ли не успях да усетя магията за която се говори по всички форуми, как мотора не се чувал или съм направил кофти избор /VST/ за конкретния мотор? Тук-таме попадам на мнения, че с ПАО маслата колите работят по-твърдо. Ще се радвам някой да сподели подобен опит с друга марка към равенол или да ме насочи към друга серия с която колата би утихнала. Поздрави!
-
Компове се намериха, дори от БГ изникна един. От друг 2.2Т не става, разликите са освен в чиповете и хардуерни. Като цяло се намериха достатъчно оферти, остава да се избере един и да се действа.
-
Чакаля редовно там, ама за сега нищо. Пуснах темичка и в S2Forum.com и остава да чакаме. Mерси за инфото, все пак ако някой мерне нещо, ще се радвам да сподели.
-
Привет! Търси се въпросното ECU от RS2. Допитвам се до вас, тъй като както знаем е изключително рядък екземпляр и дори в немския еBay от 2010 насам, не е излизало нищо такова. Парт номера започва с 8A0, не с 4А0 (тъй като има доста такива 4А0 и ги представят за RS2, а еку от друг 2.2 турбо, не върши работа) Ще се радвам на всяка една идея и на всеки ударил едно рамо, от къде може да се изрови един такъв компютър, ясно е че цената няма да е изобщо ниска. Мерси предварително!
-
Някой карал ли е миналата зима с тия Euro Frost 5, мисля си за такива за тази зима, ама все чувам, че "вече не ги правели като преди" .. Не виждам логика, но знае ли човек?
-
Някой ходил ли е там, имате ли впечетлия защото срещам най-различни мнения, понеже смятам утре да оставя там за рециклиране едно ККК. Ако някой е имал опит с тези момчета нека сподели. ЕДИТ: турбомеханика, грешката е моя..
-
http://www.dailymotion.com/visiobul/video/11812190 Подходяща музика за момента
-
Opel Insignia спечели конкурса “Автомобил на 2009 г. в Европа”. Наследникът на Vectra получи 321 точки от гласуването на 59-те членове на журито и спечели конкурса само с една точка пред Ford Fiesta (320 т.). На трето място бе класиран Volkswagen Golf с резултат 223 точки. Insignia е първият Opel, който печели най-престижния автомобилен конкурс в Европа от 22 години насам. Интересно е, че тази година Opel Insignia спечели с преднина от само една точка пред Ford Fiesta, което донякъде е възмездие за компанията, чийто Opel Corsa преди две години остана втори само на две точки зад Ford S-MAX. Ford е печелил конкурсът “Автомобил на годината в Европа” пет пъти и за втори път в историята си губи само с една точка. Автомобили на General Motors са били класирани четири пъти на второ място в конкурса. Изключително малката разлика тази година подчертава оспорваното съревнование между седемте финалиста в конкурса. От 59-те членове на журито 20 са класирали Opel Insignia на първо място, а 19 – Ford Fiesta. Агенция Speed-Press
-
Това е мега тъпо, което правите да качвате някви лешоядски снимки, където вляза във всеки форум в "Общ форум" е пълно с тия тъпи райд2дай и още множество сайтове. Всеки си знае, че има и тежки ПТП-та, кво значение има дали караш варбург със 60 или мотор със 120 и в двата случая можеш да се пребиеш. Тия сайтове особено райд2дай отказаха много хора от моторите и други работи и е крайно време да се хване някой и да ги крашне. НИКАКЪВ смисъл няма да се качват тия снимки от които съм сигурен, че никой не ги гледа до края!
-
Един клип който трябва да се види от всеки ауди фен :)
raid отговори в темата на raid - Тунинг / Концепти / Спорт / Подвизи
-
Един клип който трябва да се види от всеки ауди фен :)
raid отговори в темата на raid - Тунинг / Концепти / Спорт / Подвизи
Ми кво искаш и ти да седнеш в тая спортна седалка с хомологация до 2050-та ше си про!