Jump to content

raid

Members
  • Мнения

    49
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
     

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

1551 профилни разглеждания

raid's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Определено има някаква схема вече и с Равенола, въпреки системата с кодовете по тубите. Сипвам го на няколко коли, от 2-3 години (VST), като съм вземал от няколко места в БГ И от ato24.de, като забелязвам, че от ato24.de изобщо не го горят или имат минимален разход. Лятото се държи по-добре от всяко друго 5W40 което съм ползвал, но зимата всички коли на които съм го налял работят доста по-твърдо, първите 5-10мин. Впредвид, че видно вече и това има ментаци се замислям дали да продължа да карам с него. Напоследък виждам доста места за общи поръчки от ato24.de и други немски сайтове, каква е гаранцията, че ви поръчват от там, а не ви пращат каквото им попадне? В този ред на мисли, някой тук който кара с Mobil 1? Доста различна информация има в сайта на вносителя СФА и в официалния сайт.
  2. На 15-20 годишни варелЕ, зор работа да се прецени стаа ли не стаа ли, но каквото тествах, с VST нагорва най-малко.
  3. Скромен опит с M47TU (сравнително подобни железа, въпреки че TU2 е с алуминиев блок мисля). Колата е на 300К, опитите почват от 200К. В началото беше с BMW LL04 и екологии на мястото си. Сравнително малък разход, от смяна до смяна 10К - едва литър, 5W30 LL04. Екологиите се разкараха на 240 000км., реших да мина на MOTUL 5W40 X-clean (LL04 C3 масло). На 5000км. с мотула, ходих да купувам литровки да доливам. Реших да мина на X-cess, серията пак 5W40 (A3/B4), отново на 5000 искаше почти литър, може би една идея по-добре от X-clean. (всички мотули бяха Gen 1, тъй като сега виждам от около година имат Gen 2, тогава нямаше подобно нещо) Пробвах същото упражнение с кастролите, както тези за DPF-и /C3/ така и по-старите модели, започва разход около 5К. След тези истории на около 280К сипах Ravenol VST, разхода се нормализира и определно държи на бой, повече отколкото мотулите и кастролите, направи ми впечетление, че при наливане на новото масло от тубата, ми се вижда една идея по-гъсто от останалите 5W40. Може би SSL 0W40 е оптималния вариянт за нашия климат на кола без екологии, може да го тествам скоро. Относно VST, назад в темата имах един коментар след като го налях на PD мотор, който работеше по-шумно с него спрямо хидрокрекингите. След още една смяна ми се струва, че заработи по-добре с равенола, съответно и за 5000км., не го пипа изобщо, колата също гони 300 000 и не се жали. Някой спомена по нагоре Fuchs Titan, имам наблюдения на друг M57N2 който от 200 000км. се кара с този фукс, без никакви забележки към маслото, при смяна на 10-12 000. И едно интересно видео на което попаднах по темата с Равенола, доколко е истина обаче, едва ли някой ще разбере:
  4. Несъмнено би му било добре, но не съм казал, че мотора трака с години. Колата от години се кара с хидокрек /Мотул и VW/ и веднага след смяна е по-тиха с по-ниския клас масла, това се опитах да обясня. Имам бензинова кола, при която се усеща брутална разлика в работата на мотора, но когато се сложи 300V Ester Core, спрямо хидрокрекинг маслата, но смятам, че не е подходящо за ежедневка. VST (високо-пепелно) покрива 505.00, а колата няма DPF. VMO (средно-пепелно) в ravenol.de го дават synthetic, за разлика от VST - fully synthetic, което говори за малко количество PAO в базата. На база горните факти реших, че VST е по-разумния избор, зависи как ще се задържи на щеката съм склонен да пробвам и друг Ravenol в бъдеще, но доколкото изчетох този е основния 5W40 на база ПАО и след него RUP и т.н.
  5. A3 2.0TDI BKD. Колата се кара от години с Motul 8100 X-Cess или VAG оригинално масло, но в последните година-две започна да го гори осезаемо след 4-5000км, струваше ми се и доста шумна, особено с VAG маслото. След доста мнения за влошаване на качеството на Мотул /основно Made in Italy/ каквито бяха последните доста туби, които купих от вносителя, реших да пробвам Ravenol VST. Маслото все още няма и 1000км., така че не мога да говоря за горене, но е по-шумна с него, в сравнение с хидрокрековите масла преди. Само аз ли не успях да усетя магията за която се говори по всички форуми, как мотора не се чувал или съм направил кофти избор /VST/ за конкретния мотор? Тук-таме попадам на мнения, че с ПАО маслата колите работят по-твърдо. Ще се радвам някой да сподели подобен опит с друга марка към равенол или да ме насочи към друга серия с която колата би утихнала. Поздрави!
  6. Компове се намериха, дори от БГ изникна един. От друг 2.2Т не става, разликите са освен в чиповете и хардуерни. Като цяло се намериха достатъчно оферти, остава да се избере един и да се действа.
  7. Чакаля редовно там, ама за сега нищо. Пуснах темичка и в S2Forum.com и остава да чакаме. Mерси за инфото, все пак ако някой мерне нещо, ще се радвам да сподели.
  8. Привет! Търси се въпросното ECU от RS2. Допитвам се до вас, тъй като както знаем е изключително рядък екземпляр и дори в немския еBay от 2010 насам, не е излизало нищо такова. Парт номера започва с 8A0, не с 4А0 (тъй като има доста такива 4А0 и ги представят за RS2, а еку от друг 2.2 турбо, не върши работа) Ще се радвам на всяка една идея и на всеки ударил едно рамо, от къде може да се изрови един такъв компютър, ясно е че цената няма да е изобщо ниска. Мерси предварително!
  9. Някой карал ли е миналата зима с тия Euro Frost 5, мисля си за такива за тази зима, ама все чувам, че "вече не ги правели като преди" .. Не виждам логика, но знае ли човек?
  10. Някой ходил ли е там, имате ли впечетлия защото срещам най-различни мнения, понеже смятам утре да оставя там за рециклиране едно ККК. Ако някой е имал опит с тези момчета нека сподели. ЕДИТ: турбомеханика, грешката е моя..
  11. http://www.dailymotion.com/visiobul/video/11812190 Подходяща музика за момента
  12. Opel Insignia спечели конкурса “Автомобил на 2009 г. в Европа”. Наследникът на Vectra получи 321 точки от гласуването на 59-те членове на журито и спечели конкурса само с една точка пред Ford Fiesta (320 т.). На трето място бе класиран Volkswagen Golf с резултат 223 точки. Insignia е първият Opel, който печели най-престижния автомобилен конкурс в Европа от 22 години насам. Интересно е, че тази година Opel Insignia спечели с преднина от само една точка пред Ford Fiesta, което донякъде е възмездие за компанията, чийто Opel Corsa преди две години остана втори само на две точки зад Ford S-MAX. Ford е печелил конкурсът “Автомобил на годината в Европа” пет пъти и за втори път в историята си губи само с една точка. Автомобили на General Motors са били класирани четири пъти на второ място в конкурса. Изключително малката разлика тази година подчертава оспорваното съревнование между седемте финалиста в конкурса. От 59-те членове на журито 20 са класирали Opel Insignia на първо място, а 19 – Ford Fiesta. Агенция Speed-Press
  13. Това е мега тъпо, което правите да качвате някви лешоядски снимки, където вляза във всеки форум в "Общ форум" е пълно с тия тъпи райд2дай и още множество сайтове. Всеки си знае, че има и тежки ПТП-та, кво значение има дали караш варбург със 60 или мотор със 120 и в двата случая можеш да се пребиеш. Тия сайтове особено райд2дай отказаха много хора от моторите и други работи и е крайно време да се хване някой и да ги крашне. НИКАКЪВ смисъл няма да се качват тия снимки от които съм сигурен, че никой не ги гледа до края!
  14. Ми кво искаш и ти да седнеш в тая спортна седалка с хомологация до 2050-та ше си про!
×
×
  • Create New...