Jump to content

ognian

Members
  • Мнения

    68
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно ognian

  • Рожден ден 19.04.1974

Друго

  • Kaра
    audi b4

Контакти

  • ICQ
    433888625

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    LAKATNIK , SVOGE

Последни посетители

1290 профилни разглеждания

ognian's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1.  Здравей , колега . Пиша колега , защото се познаваме от форума и съм кореспондирал с тебе и съм доволен от твоите съвети . Не пускам някаква тема във форума , защото всичко е изписано за AUDI 80 B4 ABK - ..... Занимавам се с коли от доста време , ама това ABK  не можах да му докарам пустата центровка -  имам стробоскоп , вкарвам го в сервизен режим с кабела , обаче при тези 6  градуса при 2250 оборота белега на делкото не отива така както идва на белезите , а всичко е на белези - сменял съм 3  пъти ремъка  , 2 глави ... Нещо не мога да разбера  - ABT - то тайминга му е на 6 градуса при 875 оборота . ABK - то 6 градуса при 2250 оборота . При едни и същи белези на двигателя ... Не знам дали си ме разбрал ... ха ха  

  2. Здравейте колеги ! Питането ми е много елементарно - с две думи - има ли разпределителният вал на ABK - шпонка или е на конус ?
  3. Тази кола , ако я караш на газ - това дебитомери , TPS - и нямат толкова влияние на работата . Търси някъде скъсан вакум . Има един маркуч от дроселната клапа до клапана на канистера - свали го и го огледай добре - моя се къса поне 5 пъти и ефекта е същият .
  4. 4 кв . кабел носи до 20 ампера ток - за зареждането трябва да е минимум 6 кв . многожилен кабел .
  5. ognian

    Изхвърля антифриз

    Варианти има различни - при мене беше се запушил радиатора . А и до към 90 градуса дори и да отвориш капачката не би трябвало да има проблеми . При скапана гарнитура надува още в началото като заработи двигателя.
  6. ognian

    Замръзнал антифриз

    Сипвам на I.G.A.T - немски , 15 лв. литър . Нямаше проблеми сега в студа . Задължително само с дестилирана вода . МОТОКС - гарнитурата на главата и алуминия дори корозира от него - не сипвайте от него - опарих се .
  7. Няма приятелю . Газовата уредба е слагана в Италия и е направена много кадърно . Няма подове на напрежения - поне докато съм мерил . И масите са добре . Поздрави !
  8. По между другото , тази бобина на Huco изкара най-много . И дори не се нагряваше много . То проблема става в комутатора . С външен комутатор работеше бобината . Две от бобините бяха втора употреба , но пък другите - нови . А може и на ментета да съм попаднал . Ха . И тази , с която дойде колата беше сменявана . Май така ще кара със старата бобина и старият комутатор на Бош .
  9. Здравейте , колеги . Става въпрос за AUDI B4 ABK - и пустата бобина . След смяна на пет бобини , нови кабели капачки , палци и свещи - дори в една стара тема прочетох за допълнителният " минус " от акумулатора изгоря и шестата . Намерих от една морга цилиндрична бобина и комутатор БОШ и ги навързах набързо и така колата пали вече доста време . Няма почти никакво загряване . Та въпроса ми е такъв - възможно ли е такава преработка или ще има проблем с искрата нещо ?
  10. Ще пробвам , ама нада ли Не може ли да го излъжем с нещо друго мамицата му
  11. Аз не го намерих никъде . Звънях на 7 магазина - нитс Можеш ли да го намериш ? А клапата е перфектна Ега ти и конденза ми хваща маслото без него
  12. ЗДРАВЕЙТЕ ! Търся този клапан от доста време . Няма го никъде . Купувам нов или втора ръка . Има го като VAICO - 103086 .
  13. Трябва да провериш на централния кабел от бобината дали има искра като завърти двигателя . Тези бобини се скапват . Ако има искра трябва да видиш дали всичко е на белези . Виж буксата на делкото . Нещата са доста , но всичко е свързано с измерване .
×
×
  • Create New...