Jump to content

Iliyan_

Members
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Iliyan_

  • Рожден ден 2.12.1972

Друго

  • Kaра
    AUDI 100 2.3 /1989

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Plovdiv

Последни посетители

1216 профилни разглеждания

Iliyan_'s Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, днес ми се счупи скоростната кутия и най-вероятно ще ми трябва друга. До сега не съм успял да видя какво пише на кутията, но според документите трябва да е AMK. Двигателя е NF, а колата е 100, 1989. Дали някой може да даде съвет от къде да взема читава такава кутия или евентуално друга, която ще стане без или с минимални интервенции? Благодаря!
  2. Зависи за коя 100-ца говориш. На тия със старото купе, С3, стават от В2. За по-новите, най-вероятно колегата е прав.
  3. Дали още го имаш тоя десен мигач? Ако е на лице, пусни лс с тел да се чуем.
  4. Търся заден десен мигач А100. Доколкото разбрах, може и да е от В2. Иначе колата е от подписа - 100 Avant, '89.
  5. За тези, които ще започват смяната - няма да е лошо новото радиаторче да се измие много добре от евентуални консервиращи смазки или други такива. Моето, вече година по-късно, продължава да мирише на изгоряло или нещо подобно. Поне не тече! Успех с начинанието на всички Дяволът не е чак толкова черен!
  6. При няколкото теми за смяната на тоя радиатор, никой не беше споменал, че е много добра идея да се измие хубаво отвън, преди да се постави. А аз се чудя защо след почти година от смяната мирише странно.
  7. Свалянето и качването е филм с продължение. Отделно рециклирането е друга история. Колкото и майстори да съм питал по-добре да си доливаш масло - по-евтино ще ти излезе. Ако пък вече тече - успех с намирането на майстор. Някъде във форума хвалеха едни майстори от София(факултет на МЕИ, мисля) за рециклирвнето. За Пловдив - още не съм намерил кой може да я свърши тая работа.
  8. Това е моята схема за управление на централно с един кабел от аларма с два изхода. Релетата са с по един NO и един NC контакти. Диодите за няколко ампера, за всеки случай. Управлението от алармата трябва да е с - (минус). Ако е с + (плюс) - трябва общия край на релетата да отиде на маса и диодите към тях да се обърнат. Но за теб е както на схемата. Времето за закл. и откл. е 0.7сек. Аз съм я вързал за зелен-син кабел, който отива към централното. Хванал съм го някъде долу до десния калник. Ако има някакви въпроси - питай. Дано да съм помогнал.
  9. Iliyan_

    Audi 100/200 C3

    Ако имаш предвид духалките за парното мисля, би могло. Аз имах същата идея, но се появиха малко $ затруднения. Колата е без климатик. Разгледах малко по моргите, премерих някои неща и се оказа, че може. Ще ти трябва конзолата от скоростния лост назад (комплект) и въздуховода. Във всички случаи ще има играчка със закачането на въздуховода. При мен дори има предвиден и кабел с букса за запалката. Ако съм схванал идеята ти, пиши за повече инфо.
  10. ... При мен (100, 89г.) трябваше да си направя малко доработка за управлението на централното. Моето е с въздух и има два канала за управлени с по един кабел. Та проблемът е, че от алармата излизат два кабела, а в централното влиза един. Някъде май имам схемичката за свързване, но не е нищо сложно - по спомен 2 релета и 2 диода. Лично аз я вързах някъде около предна дясна врата, но със същия успех може се направи и при шофьорската. Оказа се, че кабелчето от шофьорската врата е прекъснато (май има проблем с електриката на ключалката) и използвах нейния канал за алармата. От другата врата пак мога да откл. и закл. цялата кола. За съжаление не си спомням цветовете Алармата ми е като твоята и вече пет години нямам проблеми. А съм я свързвал като първобитните, без никакви схеми на колата. Забранено е да се цитира предишно мнение. Много ценен пост без особен смисъл. Ще изчакаме схемите.
  11. Клапанчето е да задържа водата да не се връща в казанчето. Трябва да е някъде на маркуча преди пръскалките. Пропуска вода само в едната посока. При мен е едно за двете пръскалки. Виждал съм в магазините и двойни. Когато се беше повредило, едната пръскалка почти не пръскаше, а другата - горе-долу. За твоята не съм сигурен какво е изпълнението.
  12. Да не би да имаш повредено клапанче за течността. При мен от едно такова ту пръскат, ту - не. Само идея!
  13. Здравей колега. Стои ли още заден десен мигач? Тоя от колата, не като другия от поста.
  14. Iliyan_

    Ауди 100

    Най-добре си вземи ново. Старото малко хора могат да го свалят без да го повредят. А и на новото и гаранция ще имаш.
×
×
  • Create New...