Jump to content

tarambuka

Members
  • Мнения

    448
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI A3 2.0 FSI

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

2326 профилни разглеждания

tarambuka's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ами колеги,аз оставих колата защото имах работа и после отидох да я взема ,честно да ви кажа толкова бях щастлив,че тоя чек енджин няма да ми вади очите повече,че не се поинтересувах какъв и е бил проблема.Важното,за мен беше,че проблема е отстранени то на много разумна цена
  2. Проблемът беше отстранен благодарение на колегата buzzi ,за което му благодаря!Човекът си разбира нещата Евала!
  3. Значи,сменил съм канистера,маркучето пластмасовото което излиза от него и отива към резервоара то също е с някакво клапанче,сменисл съм и електрическият клапан от канистера към дросела .Маркуча към резервоара сякаш има проходимост но не мога да разбера до колко е добра защото когато дръпна с уста успявам но не е много лесно другото което ми прави впечатление е,че след като карам и отворя капачката на резервоара се чува изсъскване но не мога да разбера дали е вакум ,в смисъл дали дръпва въздух или го изпуска,това нормално ли е.По скоро дръпва въздух .Къде е този клапан в резервоара и как да го проверя.Все повече си мисля ,че проблема е някъде в резервоара незнам къде да отида за да ми помогната ,навсякъде ми вдигат рамене Цитиране на предходно мнение!
  4. Прави,вакум а и го смених с чисто нов оригинален от Порше го закупих и апк светва,започвам да си мисля да не би да има някъде проблем по резервоара и маркучите от него към филтъра с активен въглен Цитиране на предходно мнение!
  5. Няма никакви грешки по катализаторите,преди имах но ги смених и сега не записва грешки свързани с тях.
  6. Катализатора какво общо има с EVAP системата?Това е система която дърпа бензиновите пари от резервоара и ги вкарва в дросела,няма нищо общо с катализаторите
  7. Колеги моля за някакви идеи,че вече не знам как да реша проблема пръснах над 400 лв . и проблема си стои.Колата записва следната грешка: 16825-EVAP Emisssion Control Sys P0441-002-Incorrect Flow -MIL ON Автомобилът е Ауди A3 2.0 Fsi 2004 .За информация сменил съм филтъра с активен въглен с чисто нов,клапан N80 също,всички маркучета от филтъра до дросела и грешката пак се появява има няма да измина 40-50 км и светва?
  8. Само дето 2-та мотора нямат почти нищо общо 2.0 тфси и 2.0 фси.
  9. tarambuka

    EGR клапан А3 8P

    Колега каква е грешката която ти изписва точно за ЕГР-а?
  10. Колеги,имам следният проблем:Колата е А3 2.0 ФСИ смених си катализаторите с нови такива оригинални покрай това се наложи да сменя и меките връзки обаче тях купих от ЕМ-Комплект33 и естествено не стават.Колата отвън е тиха но вътре ми бучи и има едни вибрации на педалите дето ги нямаше преди.Някакви идеи от каде да си намеря оригинални или някакви хубави меки връзки които да стават?
  11. Добреее,много добре направо ме сложихте на място.Разбирате ги нещата ясно е.Скоро ще имаме възможност да си ги кажеме нещата на живо,нали така пичове?Факт е ,че колата гаснеше в движение и на скорост и на свободна и на място след като е работила да кажем 2 часа.Повиках хора на място да я погледнат защото не можах да запаля един ден ,доидоха закачиха я на лаптопа казаха- маи релето за зпалването е здало багажа,смениха го и колата спря да прави проблеми.Всичко това става пред очите ми да поясня.Момчетата които повиках да кажа все пак за протокола,че явно е важен не са механици а автоключари .И така това тъпо реле се намира по волана като свалиш кората,говоря за А3 1.6 АКЛ и струва 40 лв в Юнитреид.Все едно опитах се да помогна на момичето преди да е дала излишни пари за нищо.
  12. Имам Ауди ФСИ 2.0 имам такъв АГР клапан,но незнам какво представлява мислех,че само дизелите имат.Ако този клапан се скапе какво ще е поведението на колата?
  13. Възможно е ако караш с 20км/ч на 5а скорост.Иначе на свободна може да си натискаш съединителя колкото искаш няма вариант да угасне колата.
  14. Стига сте повтаряли едно и също дебитомер,дросел,ламда и т.н.Дори тотално да махнеш дебитомера нчма да гасне в движение,ако дросела си е изпял песента тотално така,че да ти гасне колата в движение то тогава сутрин като е студена няма да можеш да я подкараш поне 1 час дето е думата.Има едно реле намира се под волана като махнеш кората, те са няколко релета де но 1 е отговорно за историите около запалването.Когато се прецака и запо1не да грее спира цялото запалване наи просто казано.След известен престои се оправя и така до следващият път.Г-23 или 43 беше релето не си спомням вече,но на диагностика излиза като проблем в Порше струва мисля около 46 лв.K20 e Релето сетих се
  15. Ха-ха-ха ама ти сериозно ли?
×
×
  • Create New...