-
Мнения
448 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
tarambuka's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Ами колеги,аз оставих колата защото имах работа и после отидох да я взема ,честно да ви кажа толкова бях щастлив,че тоя чек енджин няма да ми вади очите повече,че не се поинтересувах какъв и е бил проблема.Важното,за мен беше,че проблема е отстранени то на много разумна цена
-
Проблемът беше отстранен благодарение на колегата buzzi ,за което му благодаря!Човекът си разбира нещата Евала!
-
Значи,сменил съм канистера,маркучето пластмасовото което излиза от него и отива към резервоара то също е с някакво клапанче,сменисл съм и електрическият клапан от канистера към дросела .Маркуча към резервоара сякаш има проходимост но не мога да разбера до колко е добра защото когато дръпна с уста успявам но не е много лесно другото което ми прави впечатление е,че след като карам и отворя капачката на резервоара се чува изсъскване но не мога да разбера дали е вакум ,в смисъл дали дръпва въздух или го изпуска,това нормално ли е.По скоро дръпва въздух .Къде е този клапан в резервоара и как да го проверя.Все повече си мисля ,че проблема е някъде в резервоара незнам къде да отида за да ми помогната ,навсякъде ми вдигат рамене Цитиране на предходно мнение!
-
Прави,вакум а и го смених с чисто нов оригинален от Порше го закупих и апк светва,започвам да си мисля да не би да има някъде проблем по резервоара и маркучите от него към филтъра с активен въглен Цитиране на предходно мнение!
-
Няма никакви грешки по катализаторите,преди имах но ги смених и сега не записва грешки свързани с тях.
-
Катализатора какво общо има с EVAP системата?Това е система която дърпа бензиновите пари от резервоара и ги вкарва в дросела,няма нищо общо с катализаторите
-
Колеги моля за някакви идеи,че вече не знам как да реша проблема пръснах над 400 лв . и проблема си стои.Колата записва следната грешка: 16825-EVAP Emisssion Control Sys P0441-002-Incorrect Flow -MIL ON Автомобилът е Ауди A3 2.0 Fsi 2004 .За информация сменил съм филтъра с активен въглен с чисто нов,клапан N80 също,всички маркучета от филтъра до дросела и грешката пак се появява има няма да измина 40-50 км и светва?
-
Само дето 2-та мотора нямат почти нищо общо 2.0 тфси и 2.0 фси.
-
Колега каква е грешката която ти изписва точно за ЕГР-а?
-
Колеги,имам следният проблем:Колата е А3 2.0 ФСИ смених си катализаторите с нови такива оригинални покрай това се наложи да сменя и меките връзки обаче тях купих от ЕМ-Комплект33 и естествено не стават.Колата отвън е тиха но вътре ми бучи и има едни вибрации на педалите дето ги нямаше преди.Някакви идеи от каде да си намеря оригинални или някакви хубави меки връзки които да стават?
-
Добреее,много добре направо ме сложихте на място.Разбирате ги нещата ясно е.Скоро ще имаме възможност да си ги кажеме нещата на живо,нали така пичове?Факт е ,че колата гаснеше в движение и на скорост и на свободна и на място след като е работила да кажем 2 часа.Повиках хора на място да я погледнат защото не можах да запаля един ден ,доидоха закачиха я на лаптопа казаха- маи релето за зпалването е здало багажа,смениха го и колата спря да прави проблеми.Всичко това става пред очите ми да поясня.Момчетата които повиках да кажа все пак за протокола,че явно е важен не са механици а автоключари .И така това тъпо реле се намира по волана като свалиш кората,говоря за А3 1.6 АКЛ и струва 40 лв в Юнитреид.Все едно опитах се да помогна на момичето преди да е дала излишни пари за нищо.
-
Имам Ауди ФСИ 2.0 имам такъв АГР клапан,но незнам какво представлява мислех,че само дизелите имат.Ако този клапан се скапе какво ще е поведението на колата?
-
Възможно е ако караш с 20км/ч на 5а скорост.Иначе на свободна може да си натискаш съединителя колкото искаш няма вариант да угасне колата.
-
Стига сте повтаряли едно и също дебитомер,дросел,ламда и т.н.Дори тотално да махнеш дебитомера нчма да гасне в движение,ако дросела си е изпял песента тотално така,че да ти гасне колата в движение то тогава сутрин като е студена няма да можеш да я подкараш поне 1 час дето е думата.Има едно реле намира се под волана като махнеш кората, те са няколко релета де но 1 е отговорно за историите около запалването.Когато се прецака и запо1не да грее спира цялото запалване наи просто казано.След известен престои се оправя и така до следващият път.Г-23 или 43 беше релето не си спомням вече,но на диагностика излиза като проблем в Порше струва мисля около 46 лв.K20 e Релето сетих се
-
Ха-ха-ха ама ти сериозно ли?