Jump to content

lordlosh

Members
  • Мнения

    112
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi a4

Последни посетители

1608 профилни разглеждания

lordlosh's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колкото и лека да е Фабията, 4,2-ката с куатрото тръгва перфектно и трудно ще му вземеш старта.
  2. Първо аз съм написал, че поддръжката на 4.2 е по-къпа, така че не виждам защо се пениш. И да много зависи от екземпляра. И разликата в разхода е 2л при куатрото. А при натискане вероятно и по малка. За автомата и ръчката вече казах. На такава кола точно не бих взел ръчка. И не знам кой какво е виждал на картинка, ама в момента аз карам на френда 4.2-та, та ако искаш да те повозя, та да я видиш и ти, не на картинка. Гледах да напиша нещо конкретно и да помогна на момчето, ама като почнете с оффа да си мерките пи@@@е не е истина.
  3. Автора си знае, ама аз лично на такава кола не бих взел ръчка, не случайно и от следващия модел ръчката изчезва тотално от луксозния клас. А и той е писал за автомат. Друг е въпроса, че е дал малко инфо, не е казал куатро ли иска да е или на предно ? А за разхода, не е като да съм луд: 2.8 автомат куатро - 17.4 / 8.4 / 11.7 l/100km и ускорение 0-100 - 10.1с. 2.8 автомат без куатро - 15.7 / 7.9 / 10.7 l/100km и ускорение 0-100 - 9.9с. 4.2 автомат куатро - 19.5 / 9.1 / 12.9 l/100km и ускорение 0-100 - 6.9с. Като при настъпване и каране с по-висока скорост, би следвало 4.2 да харчи по-малко, заради капацитета си. Най-вероятно на тая кола ще и се слага газ, така че ако аз трябваше да избирам, щях да взема 4.2, заради динамичните характеристики, определено върви много повече от 2.8, а разликата в разхода, както отбелязах не е фрапантна. Поддръжката на 4.2 е ясно, че ще е по-висока, но много зависи и на какъв екземпляр ще попаднеш. Естествено имаш и по-висок данък, както и гражданска.
  4. Пък и рьжда избило на жулнатото. И за мен не си заслужава тоя екземпляр и тоя мотор ще да е малък на купето.
  5. crash77, може и на моя познат колата да има някакви драми, аз между другото си мислех същото и търся подобна да ги замерим. :Д Паднах с нея от леко пипната G60-ка между другото и то при положение, че му правя кола и нагоре на старта, ама след 100, където "уж" е силата на тоя мотор, умира и оня ме подминава като спрел буквално .... По клипчета ми се струва да върви повече, ама пак нищо особено, предвид конете и куатрото ... Има го и това, че е кола на години де. И е нормално да му се предложат други мотори, предвид колко пък спрел е 2.8 и не голямата разлика с разхода на 4.2. Друг е въпроса, че 4.2 ще е по-скъп за поддръжка, но пак си зависи до конкретен екземпляр, както и посочих няколко пъти. И да ако беше вкарал повече информация или дори конкретна обява, щеше да можем да говорим повече. А и нямаше да ги има първите 2 коментара в темата ....
  6. То и 4.2 не върви кой знае колко. Какво точно те интересува и какви мнения очакваш ? 2.8-цата ще има по-евтина поддръжка от 4.2 и ще харчи една идея по-малко, вероятно към 18 при автомата, а ако е куатро може и повече. Обаче и ще върви доста, доста по-малко. Иначе колата е удобна, но все още поддръжката и не е детска игра и си трябват пари. Всичко друго вече е според зависи на какъв екземпляр попаднеш. Вероятно колата ще е на 400+ като км, макар на км. да ти показва под 200, така че има шанс да започне да ражда сериозно. Имам колега с 2.8, само че е ръчка на газ и досега не е имал ядове, а колата му е на 440хил. км, ако не се лъжа. По негови думи като разход на газ му дава 16 градско. Имам приятел и с 4.2 куатро 310 к.с. която съм карал лично и да си призная колата ме разочарова много как върви. Откъм разход е към 20-22. Иначе е много комфортна и просторна. А аз съм близо 1.90 и близо 110кила. Ще те посъветвам само да задаваш по конкретни въпроси и дори обяви, та да можем да помогнем повече. Колега HannoSLM, ти с S8 ли си ? Ако да, чукни ми на ЛС, да те попитам нещо, та да не цапаме темата. Поздрави.
  7. Са си викаш алелеле къде попаднах. При тоя клас коли, задължително проверка в Порше и в сервиз да видят за какво иде реч. Успех с търсенето на друга.
  8. Значи проблема е в задкормилното устройство. :Д Поздрави.
  9. Точно тая конфигурация с ръчка и куатро по заводски данни гори 12.6 градско и 6.6 извънградско, както е и написал колегата преди мен. Тия стойности дори на нова кола е трудно да ги достигнеш какво остава за 10г. екземпляр. При много спокойно каране може да ги стигне като добави +1,5-2 към тях. Така, че колегата с тоя градски разход от 9.5 дето му почва е малко несериозно .... С бутане може и да го докара ... Аз наскоро си взех Голф 6-ца 2011 1.4тси 160коня автомат ДСГ(7скорости) и на магистралата с 110 на автопилот на моментен разход ми даваше 5,5-6.5, това малко над 2хил. оборота. По каталог разхода ми извънградско е 5.2. При каране на директна(не на Спортен режим), между 170-210 далеч от лютеницата ми даваше 15 ..... В града по каталог ми дават 7.5, аз под 9 до момента не съм успял да го сваля. Каталожните данни при някои коли си отговарят повече, отколкото при други. Първата ми кола беше А4 1.8 125 коня на предно и под 13-14 в града не помня да ми е падала. По каталог я дават 10.6 да гори. Предната ми беше Е46 330Д 184коня автомат и си целих разхода по каталог 1 към 1. В града между 11-12(за 13 бая трябва да я озориш), като на мен икономията на гориво, никога не ми е била в кръвта.Извънградско ми даваше 6.5, като по каталог е 6.2 .... Имам познат с А6 3.0 2006г. дизел и му дава 14-15 градско при нормално каране, а по каталог му я дават 11,8. Приятел отново с А8(Д2) с 4.2 куатро 310коня. и казва, че градско му гори 20/100, а по каталог е 19.5. Така, че си е и до екземпляр, а и до модел. На някои явно прекаляват с фантазиите ... А в последно време и не малко производители изгоряха, че са лъгали точно с данните за разхода на гориво ... А до автора най-добре в първите месеци(години), докато и се нарадваш да не се филмираш около разхода, защото със сигурност няма да е близкия до каталожния, предвид, че и колата доста си понавървява.
  10. Аз не знам дали от Дигитал-а ползват такива чипове. Във Вилнер видях, че работят с такива. Добре освен чип, какво друго мога да му направя, за да стигна до 230-250коня примерно, за да сме в безопастните граници. Колата е автомат. От това файда ще има ли и евентуално каква ? http://www.autoanything.com/air-intakes/kn-57-series-fipk-air-intake-fuel-injection-performance-kit Аз това му бях предвидил чип + спортен филтър с кита и спортна генерация, като ест. махаме катализаторите. Ще видя и дали има ДПФ и ако да и той ще замине. Другият вариант е да сменя целия двигател с 320cdi 204к.с., ама ще стане ли и какво още ще трябва да сменям ? Във форума на Мерцедес грам не пишат. По принцип парите не са проблем, аз така или иначе след нова година ще и правя, каквото е. Грам идея от тая марка нямам. Бях решил да взимам Ауди или VW, ама от човека, който си взимам коли, му изпадна тая кола на супер цена и уж двигател и скорости перфектни. Италианка е и купето е перфектно, грам ръжда няма. Затова и съм решил да я оставя, да си я направя и да я карам.
  11. Много благодаря за отговора. Най-вероятно ще се спра на Хеед Ауто. Това катове, ще рече катализатор? Ще проверя дали има ДПФ и това НАП какво ще рече? Не съм много в час с нещата, да се надяваме да вляза. :Д И полза от това ще има ли и евентуално каква ? http://www.autoanything.com/air-intakes/kn-57-series-fipk-air-intake-fuel-injection-performance-kit Аз първоначално се чудих дали да не и сменя направо двигателя, да сложа 320cdi с 204к.с. Ама нямам си наидея дали ще стане и какво още трябва да се сменя по колата. Другият вариант който мислих и май ще правя е чипа, генерация и спортния филтър. Ти какво мислиш? Ще направя една тема след нова година, че сега карам курс за Ватман и няма време за нищо.
  12. От София съм. Колата е Е класа w211, 270cdi.(177) 2004, автоматик. Изпадна ми на добре цена и я взех, ама ще я "ъпгрейдвам", че ми малее спрямо предишната. Няма да е баш веднага, ама след нова година ще поразпитам как да я направя около 250-260коня, което ще ми е и целта. Във форума на Мерцедес обаче има малко хора и рядко някой изобщо отговаря на темите. Трудно за информация по тоя въпрос с тунинга. Та ги видях тия чипове и как "уж" при тоя ултимате на моята кола вдига близо 60 коня. Затова и питах и има ли разлика с другите чипове. http://www.racechip.com/chiptuning/mercedes/e-class/w211/270-cdi-130kw/index.php Иначе парите не са фактор, въпроса е чипа да се направи като хората. Че гледам не малко хора реват от чипове, които не са направени като хората. Има ли сайт този Келеша и къде се намира? За Маднес чета не малко отрицателни мнения, така че мисля да ги пропусна. Какво им е на Дигитал-а ? Майстора при, който си правя колата ми ги препоръча и ми каза ако правя чип само там. Гледам, че са уж голяма фирма, Швейцарска и прочие.
  13. Аз още не съм решил какво точно ще и правя на колата, но бях решил да ходя в Дигитал Тунинг. Но видях тези чипове и ми стана интересно, обещават сериозна мощност и въртящ момент. Та предполагам са по-различни. Някой, който ги разбира нещата, нека да обясни.
  14. Интересува ме тези "RaceChip Ultimate" по-различни ли са от другите чипове, които слагат Digital Tuning и др. компании.? И по-добре ли са като вариант? http://www.vilner.eu/bg/racechip https://www.racechip.com/racechip-ultimate http://www.racechip.com/chiptuning/mercedes/e-class/w211/270-cdi-130kw/index.php Само от Вилнер ли ги поставят?
  15. Ако колата е читава и не е милионник, съвсем спокойно колегата може да си я кара 5,6, пък, защо не и 10 години години. Цената е висока, ама и колата има бая екстри и ако наистина е сменено толкова много, може и да си заслужава. Обявата гледам я няма вече, дали не я е взел някой ?
×
×
  • Create New...