Jump to content

Vic

Members
  • Мнения

    197
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 4F

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София
  • Интереси
    Разни, Техника електроника..

Vic's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Vic

    Модул или брава ??

    Колега, аз съм се оправял сам до сега. За 10 години с 4F смених две брави. Имам и модул от шофьорска врата /стоят във вратите/ но се оказаха бравите. Замърсяват се контактите. Първия път едната се оправи за няколко години само с издухване с компресора. Разбира се това е моя опит. Не е невъзможно да е електрониката.
  2. Vic

    Intake Manifold Flap

    Ще следя с интерес. И на мен ми предлагат да ги махнат софтуерно, но нянам представа какво се прави в детайли. Доколкото знам когато се износят лостчетата (по 35 лв) се отчита грешка. Първоначално морорчетата се развъртат от край до край. Ако лосчетата са износени се генерира грешка, което на практика означава че хлабината им е довела до може би градус повече завъртане. Тъпото е че освен засветване на грешката софтуера завърта моторчето на отворено положение и спира да го управлява. Интересува ме софтуерното махане какво представлява?
  3. Колега, минах по този път. Проблема при мен (3.0 2008) беше окисление на кабелчетата на датчиците в резервоара. Има ремонтен комплект и инструкция за преправяне, но аз просто отворих капаците и почистих клемите. При мен датчика се оправи временно от самосебеси докато търся информация, но след няколко дни отказа твърдо. Всъщност датчиците са два втория направи същия проблем нещо като година по късно. От като ги поразмърдах вече 2-3 години без проблем. Само за инфо в Порше ми поискаха 700лв за манипулацията така че реших да се изцапам. Трудната част е развъртането на фланеца. Ако ти се занимава ремонтния комплект е левчета. Дано съм ти бил полезен Sent from my SM-N920C using Tapatalk
  4. Мислех че съм отговорил, но нещо не се е получило... Още се продава турбината. Цената се коментира...
  5. Нагарят (образно казано) клемите на едни жички в резервоара. Има си и ремонтен комплект. В порше ще ти искат около 700 кинта за смяна. Аз си бръкнах в резервоара и с малко наместване на буксите вече почти година няма проблем.
  6. Vic

    Air Springs to Coil Springs Convertion

    Колега, имам същия проблем от както я взех (преди 40 000км). Омаслен заден десен амортисьор и въпросното притропване при мен е в дясно. Като я водих Порше тогава не можах да им покажа конкретно тропането, защото се появява при много специфични неравности. Тогава ме посъветваха да сменя амортисьорите но цената беше около 1000лв. единия (моята е 2007). Не съм ги сменял защото и още не усещам проблеми. Не че не не го мисля но да кажа че имам проблем с окачването ще е преувеличено. Ако не знаеш какво да правиш посъветвай се с Мишо. Мисля че няма да ти излезе 3000 на амортисьор.
  7. Vic

    Печка Audi A6 2006 ->

    Да, ако е в обхват.
  8. Vic

    Печка Audi A6 2006 ->

    От менюто на климатроника се настройва колко време да работи печката. Аз го оставям на 15 минути и като вляза в колата е толо и ако е имало скреж/лед по стъклата обикновенно се е стопил.
  9. Колега, дай повече инфо за машинката, че освен информация за контролния модул не намирам друго. При мен не се отключва шофьорска врата. Какво и беше и как/кой го оправи?
  10. Питайте в xtreme-tuning.bg. Преди няколко години те ми направиха и бях много доволен. Мераклийски работят. Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4
  11. Имам една турбина останала от ъпгрейд на Ауди А4. Много добро състояние. Цена 350 лв. Иформация на ЛС или тук.
  12. Имам една турбина останала от ъпгрейд на Ауди А4. Много добро състояние. Цена 350 лв. Иформация на ЛС или тук.
×
×
  • Create New...