-
Мнения
560 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно caligula73
- Рожден ден 9.12.1973
Друго
-
Kaра
Audi 100 Avant C3
Контакти
-
AIM
mihail_rs
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Персонална информация
-
Локация
Hampshire,UK
Последни посетители
4449 профилни разглеждания
caligula73's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
alexvan мерси за съвета Ще качвам тук снимките докато и този сайт не го направят платен. Няма нищо безплатно на този свят ей. http://www.img-share.eu/albums/my_album/406334
-
Дойде време да поизтупане прахааааааа.......... Събирането на части продължава , но както обясних в началото--СЕМЕЙСТВОТО ми е ПРИОРИТЕТ НЕ КОЛАТА. По предното окачване ми остана за купуване/намиране: -лагерите на главините -тампони на двигателя и скоростната кутия -тампони на рамата и анти рол бара По мои сметки дори и да са от по-скъпия вариант за тампони ,не повече от 150-200 кинта разход. В момента в който сваля предните аортисьори ще преценя дали ще се сменят и те.Когато карах колата (всичко на всичко около 5-6 километра) нямаше никакво тропане откъм амортисьори. Докато чакам времето да си минава се занимавам с каквото мога аз и което не изисква мангизи. Например имах едни задни седалки от ес2 купе и ги монтирах отзад.Голям зор ако ги сменяш сам.Винаги си трябва допълнителен чифт ръце. Имах и едни кожени кори за предните врати от кабрио и си пастнаха идеално.Нямам дръжките отвътре ама все ще изпаднат отнякъде. За отпред имам едни кожени от ТТ- със тях ще падне рязане и заваряне.Ще използвам базата от мойте седалки.Ако някой го е правил преди мен --нека да сподели ,че нямам идея засега. Купих си малък флекс а сега ще трябва да пазаря и нещо за заваряне.Това допълнително ми забавя проекта. И накрая за капак -жената реши да ходим на почивка в България за две седмици. Така ,че ще продължим със колата като се върна .(АКО СА МИ ОСТАНАЛИ МЪНГИЗИ ) Нещо не мога да качвам снимки-някаква идея къде и как?
-
предна и задна рама? Без нищо по тях-само рамата??? Ако не са изгнили
-
Да не си помисли някой ,че не се работи по колата а? След като ги занесох на пясъкоструйка се оказа ,че апаратите ми са и хубави/особено като си ги боядисах собственоръчно/. Предните спирачни апарати са вече боядисани и чакат реда си за монтаж. Дано само като сваля амортисьорите да не се окажат за смяна.Ще ми оскъпят проекта още повече. Следваща стъпка-разглобяване на предницата.Сваляна на рамата -пясъкоструй,боя антикорозионна,монтиране на тампони....... Остана да си поръчам само тампони за предната рама и антиролбара. Някой да даде съвет/линк/ какви да търся???????? А между временно някои части пристигнаха
-
ОК засега ще ги оставя тампоните както са си,само защото не искам да си отварям допълнителна работа.Понеже както знаете при стари коли ,като свалиш едното и се разваля другото. В неделя докато свалях спирачните апарати скъсах едната спирачна тръбичка-металната.Беше много корозирала и когато я завъртях тя се откъсна направо.Така че занапред ще сменям и металните тръбички към спирачните апарати- всичките. Също така едното болтче на спирачния апарат -това което служи за обезвъздушаване се скъса и то и остана половината вътре. Така ,че днес носих предните спирачни апарати на един сервиз да ми изкарат спирачния цилиндър и разбира се да изкарат счупения вътре болт. Започвам да търся ремонтен комплект за спирачните апарати-цилиндър и двата О пръстена. Днес като ги взема от сервиза /апаратите/ ако има време ще ги занеса на пясъкоструйка. Когато се боядисват спирачни апарати слага ли се основа отдолу боята?????? Имам вече боя за висока температура.
-
Започваме с предното окачване,за да мога да разделя работата и да не се бъркам. Днес пристигнаха първите поръчани части по предното окачване-чисто новички. Реших като набавя всичко необходимо ми за подмяната да започна тогава. И ето го първото ми питане : да сменя ли тези фабрични тампони със полиуретанови?
-
мерси за идеите колега за спирачки-обмислям да ги рециклирам мойте засега/като сваля и задните ще преценя дали рециклиране или нови във фейсгрупите съм и аз постоянно
-
Дойде време и аз да се реша на един проект. Понеже ще имам много питанки реших да го оформя като проект. Накратко: Още от малък завиждах на батковците, които си оправяха сами москвичите пред блока и си казах: Един ден като порасна и аз ще се пробвам. И ето че деня настана. Купих си едно Ауди Купе 1989година////-------/понеже преди много години имах такова и много ми харесваше / и сега трябва да го върна на магистралата.Колата пали и върви -карах я около 5 мили Колата не е използвана от 4 години стои в гараж..Проблемите са много ,но един по-един ще се мъча да ги решавам. Започнах със закупуването на някои инструменти.Професионална гедория и няколко инструмента на батерия./защото искам да мязам на профи/ Цялия този ремонт ще се извършва на ПОЛЕВИ УСЛОВИЯ----ГАРАЖ НЯМАМ. Ремонта ,ако може да се нарече такъв,ще е замяна на разни части със нови такива или отремонтирани. Ще протича бавно--ИМАМ САМО ЕДИН ПОЧИВЕН ДЕН . И разбира се парите които мога да отделям за хобито са около 200-300 на месец/ не са много но все пак имам и други коли за подръжка и разходи по живота, семейство....... Човека на сервиза за прегледи каза ,че толкова писане отдавна не е писал. /Да вметна само ,че проекта ще се осъществява в Англия./ Двигателя е 2226- KV 136к.с. и работи като часовник/издържа теста за отделени газове/. Спирачните апарати затегнаха като я спрях пред нас-изглеждат много зле ,май направо нови ще поръчвам. Основния проблем с който ще се боря е да сваля преден и заден мост-минаване на пясъкоструй ,боядисване със антикорозионна боя , смяна на тампоните,амортисьорите,полуоски,дискове,накладки и ПОВЕЧЕТО ЧАСТИ ОТ ОКАЧВАНЕТО. Салона не е много зле просто е много мръсен. Имам някои познания по автомобилите но не достатъчно.ПО ЕЛ.СХЕМИТЕ СЪМ ЗЛЕ. Затова ще имам някои питания-Много са засега. Ще се радвам на някаква подкрепа от хора които знаят кое-как. Ще спра засега с писането ,че се поизпотих. Лек ден
-
за съжаление не мога да ги сложа един до друг- моя не е свален още , а другия е във ИБЕЙ
-
искаш да кажеш че са еднакви по двигатели а не по модификация /купе,кабрио,седан,комби????
-
колеги имам едно питане което ми е спешно преден мост/front subframe/ на Ауди Б3 куатро купе ЕДНАКЪВ ЛИ Е със Ауди Кабриолет или Ауди 80 2.3 купе?
-
Нямаш ли познат в англия да ти го купи и прати? Ако моето купе беше в движение досега да го бях отнесъл- ама още не съм го започнал. Нали знаеш приказката --когато силно желаеш нещо намираш начин.
-
http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-B3-Coupe-Roof-Bars-Genuine-Audi-Part-/152477574641?hash=item23805f25f1:g:3PEAAOSwnNBXaDcj
-
Засега цвета остава в далечината. На първо време започвам със подмяна на цялото окачване+амортисьори. Следва нови дискове и накладки+спирачни апарати и тръбички. А след това с подмяна на целия бензинопровод че е ръждясал. Определено си има доста работа-НЕ Е БЪРЗ ПРОЕКТ.