Здравейте, става въпрос за двигател АДР ,отварям нова тема поради причината че изчетох всичко за малката мощност на ниски обороти, имам предвид от 850 до 2000, почти 6 месеца търся причината във вакуума, поднових си картерната вентилация. никъде нямам скъсани маркучи, по вакуума всичко е ок, но днес реших да видя да не би серво усилвателя на спирачната помпа не е заминал, извадих му маркуча от един тройник, държи се смукателните тръби отгоре и засмуках с уста, за да видя ще падне ли вакума, обаче всичко си е ок, даржах го 10 минути и пак си имаше вакум, после реших да запаля двигателя както е така с откачен маркуч на сервото, и се учудих много, оборотите заспаха на малко под 1000, двигателя не тресеше както преди, /преди това ми играеха оборотите/ много се учудих и реших да е пробвам как е на пътя , тръгнах и се учудих колко по добре се държи, не ми предърпва дори на 2 с 1000 оборота, подавам много газ и си наема без предърпване, доста по мощен е двигателя на ниски обороти /под 2000 имам предвид/ не подавам толкова много газ за да потегля , проблема е нямам серво и спирачките ми са много твърди, карам я на газ и на бензин, разлика никаква, закачих маркуча за сервото пак, и откачих дебитомера при запален двигател разлика никаква, пак си тресе и играят оборотите, моля ви за съвет какво трябва да се направи а пак не ми се кара без серво на спирачките, щях да чистя дросел клапата, ама в тоя случай се отказах, да не би дебитомера да си е заминал, или някой клапан на вакуума