Jump to content

petkovpl

Members
  • Мнения

    27
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi a4 1.8 1997

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

757 профилни разглеждания

petkovpl's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. petkovpl

    ABS куатро 150 коня а4 б5

    модула съм го взел от работещо ауди, преди да го сваля съм го пробвал на това старото ауди и после отиде за скрап, даже го взех с буксата ама не съм я слагал, номерата съвпадаха и затова го взех, май остава да сменя и буксата, ама голямо снаждане на кабели ще падне , има ли някакви релета под волана за абс, само тях не съм проверявал, бушоните са наред , модула знамче работи, само под седалката компютърния модул не съм сменял и не знам дали работи, но на вагкома вече исписва че и черите датчика работят - отчита в километри така да се каже в движение, свети лампата за абс и една голяма червена с удивителна, на старото ауди ми светеше като намалее спирачната течност, да не би този модел да има датчици за износени накладки и за това да не пуска абса, търсих кабели по колелата за износени накладки ама няма
  2. купихме на сина а4 б5 1995 г. куатро 150 коня, не му работи абс, закачих я на компютър и ми даваше че задни двадатчика не работят, смених и почнаха да отчитат, но проблема си остана, смених и абс модула който е при двигателя и пак не работи, грешките които изписва са едни и същи , прилагам снимка ако може някой да ме ориентира къде да търся причината, благодаря ви предварително, интересува ме това на първата снимка, абс соленоид пише че трябва да е 1 и какво означава този соленоид, а втората снимка е май за задните датчици които оправих и почнаха да отчитат, някой беше казал че куатрото има и друг датчик на кардана или по дифовете , но не намирам такъв
  3. сложих червено хидравлично масло, до момента беше синьо, и всичко си дойде на мястото, маркуча си го поръчах да го сменям , ама така и не го смених, останах си с обикновенния, за сега всичко е добре
  4. Темата е доста стара , но имах същия проблем , седмица мъки, смяна на 2 помпи, над 20 предпазителя изгорели, смяна на филтъра за горивото /под десния подкалник/ преглеждане на вакуум регулатора на рейката, не иска и не иска, върви две три минути и от раз вдига над 20 ампера и гори бушона, и така всичко се оказа от капачката на резервоара, не пуска въздух в резервоара - затлачена, и в резервоара се получава доста голям вакуум, та ако някой има такъв проблем да си види капачката на резервоара дали пуска въздух към резервоара
  5. ауди а4 б5 - АДР , Да се включа и аз, преди време смених хидравличната помпа защото старата много хъркаше една такава, карах година, после ми се пукна маркуча за ниското налягане , където отива към тръбичката пред радиатора за охлаждане, резнах маркуча /скъсих го малко/ сложих ми нова скопа и пак всичко е ок след наливане на маслото, след месец ми се пукна същия маркуч за ниското налягане но чак до рейката, свалих маркуча -от рейката е капсолован с накрайник и от скобата към радиатора, взех си обикновен маркуч маслоустойчив , отрязах тръбичката там където е щампования накрайник, нанизан новия маркуч сложих му две скоби, сиединих го и отпред към радиатора , сложих масло, запалих и всичко е ок, тръгнах да карам и след два три километра на 1000 оборота на двигателя волана стана твърд все едно нямам хидравлика, изфорсирах двигателя и всичко се оправи, сега когато влизам в завой оборотите падат и волана става много твърд, трябва малко да подам гас към 1500 оборота и всичко се оправя, питането ми е за този маркуч да не би да е имал клапан, съчма в болта дето се завива към рейката, или нещо друго, течове нямам, в казанчето си циркулира течността когато е по така на обороти, оня ден я пробвах и след форсирането на двигателя се оправи и въртях без проблем на място волана, дори някак си не разбирам кога го прави,
  6. имам питане към теб за таблото , скоро го взех и си бачкаше, но минах 10 километра и изписа ДЕФ в километрите, карах така с надписа , вързах го с  VCDS да го почовъркам, после откачих акумулатора и се появиха километрите, но като минах 10 километра пак ДЕФ, колата е ауди а4 б5 преди фейса, когато е с надписа деф всичко друго си работи , има ли начин да ми помогнеш

  7. днес я оставих да седи на контакт, стрелката на падна надолу, после тръгнах и след 2 3 километра отиде на нулата, значи го прави само когато върви колата
  8. имам същия проблем вече месец, смених нивомера в резервоара и пак така, сутрин като я паля си отчита нормално, и като мина 200 метра вече е на нулата и лампата е светнала, пробвах и с друго табло , пак същия резултат, за сега не съм се справил с проблема, някъде бях чел за зануляване на таблото като се вадят разни бушони, ама май беше за б6 или б7, ако някой знае как да оправим проблема да сподели, благодаря предварително
  9. Цитиране на предходен пост! тоя болт ми е*а мамата, и вече го заоблих , незнам ква да я правя сега, не мога да си сменя виското заради него
  10. кажете болта на виско перката с каква резба е , лява или нормална, че на мен това ми е проблема не мога да го развия, и шестограм ли е или звезда, благодаря ви предварително
  11. продава се ауди а4 1997 1.8 на части, колата се е обарнала по таван, купето е дадено на отпадъци а всичко друго е свалено и е налично, частите се продават като се пращат по еконт или спиди, цената ще се договаря по телефона, а телефон за връзка е 0894491851 Пламен се казвам, колата е тъмносиня на цвят, двигателя е продаден, като са свалени повечето неща от него
  12. Здравейте, става въпрос за двигател АДР ,отварям нова тема поради причината че изчетох всичко за малката мощност на ниски обороти, имам предвид от 850 до 2000, почти 6 месеца търся причината във вакуума, поднових си картерната вентилация. никъде нямам скъсани маркучи, по вакуума всичко е ок, но днес реших да видя да не би серво усилвателя на спирачната помпа не е заминал, извадих му маркуча от един тройник, държи се смукателните тръби отгоре и засмуках с уста, за да видя ще падне ли вакума, обаче всичко си е ок, даржах го 10 минути и пак си имаше вакум, после реших да запаля двигателя както е така с откачен маркуч на сервото, и се учудих много, оборотите заспаха на малко под 1000, двигателя не тресеше както преди, /преди това ми играеха оборотите/ много се учудих и реших да е пробвам как е на пътя , тръгнах и се учудих колко по добре се държи, не ми предърпва дори на 2 с 1000 оборота, подавам много газ и си наема без предърпване, доста по мощен е двигателя на ниски обороти /под 2000 имам предвид/ не подавам толкова много газ за да потегля , проблема е нямам серво и спирачките ми са много твърди, карам я на газ и на бензин, разлика никаква, закачих маркуча за сервото пак, и откачих дебитомера при запален двигател разлика никаква, пак си тресе и играят оборотите, моля ви за съвет какво трябва да се направи а пак не ми се кара без серво на спирачките, щях да чистя дросел клапата, ама в тоя случай се отказах, да не би дебитомера да си е заминал, или някой клапан на вакуума
  13. колега KCV схемата ти е супер, днес сложих този термометър за за външната температура, вързах по твоята схема и всичко е ок
  14. Оправи ли си проблема, че и на мен така почна стрелката да играе
×
×
  • Create New...