Jump to content

Leito

Members
  • Мнения

    411
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Leito

  • Рожден ден 25.04.1992

Друго

  • Kaра
    '99 A4 Avant 1.8

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Последни посетители

3138 профилни разглеждания

Leito's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Имате ли идея, датчика за светлина/дъжд дали трябва да го сменя със същия номер или може и по-нов от В8 примерно? Първо ще пробвам само с нова гел подложка, макар че не ми се вижда да ѝ има нещо на моята. Когато има дъжд са горе-долу върху себе си чистачките, но понякога полудяват и при най-слабия ръмеж. За фаровете и функцията "go home" хич го няма, фаровете и изпращането работи и през деня. Като изтриеш грешката с vcds се оправя, но на второто запалване на колата пак дава грешка и следователно пак не функционира както трябва.
  2. Leito

    Аудио пригаждане

    Ами както казах, най-лесното е мултимедия на единичен дин.
  3. Leito

    Аудио пригаждане

    Последната снимка не е ли А8 D2 face? А на В5 със сигурност можеш да сложиш фейсовото табло и можеш да му забодеш някаква мултимедия на двойния дин, а вече има такива и за единичен дин. Аз лично не бих се хванал на хорото да търся фейсов двоен дин, а просто бих си "турнал" както казах с единичен.
  4. Leito

    Говорители за Авант

    Аз през 2018 сложих дву компонентни на Hertz, за жалост не помня модела в момента и като им разглеждам сайта, като че ли не ги намирам, може и вече да имат нов модел. Но мисълта ми е, че не бяха най-евтиния вариант от най-ниския им клас. Около 200лв бяха. Карах така 1 година, много хубаво свиреха, ама като няма нищо назад, все едно от точката слушаш. Отзад моята няма колони на вратите и не исках да режа. През 2019 ми изпадна много изгодно една каса на MTX заедно с усилвателя, хвърлих я в багажника и до ден днешен си свири цялата система уникално. Колоните и баса ми ги монтираха в Х-sound във Варна + едно плейърче на Pioneer s bluethooth audio и обаждания, тогава тъкмо почнаха да навлизат, целия "проект" ми стъпи към 750лв. Изобщо не съжалявам че съм ги дал. А хората там ми казаха че ако сложа едно усилвателче и на предните колони, ще е още по-добре, но дори и така, усилвам доста преди да почнат да "кривят/пращят", пък баса за размерите си, дори съм го намалил на минимално, защото блъска ненормално много. Та ако искаш хубава музика, инвестирай малко пари и ще останеш много доволен. Задължително отпред двукомпонентни от поне среден клас марка, а отзад, ако имаш оригинално слагай коаксиални и вече ако искаш още бас, нещо в багажника, едва ли ще е много скъпо При мен както казах 200лв предния колони, 200лв Pioneer, 200лв бас и ~150лв работа и материали. Сега цените може и да са други разбира се.
  5. Някой има ли идея, какъв точно трябва да е can-bus резистора за мигачите на калниците? Предния собственик е сложил от тия ледовите, хубави са, не дават грешка, обаче секвенциалното им светене е само когато заключа колата. Когато са пуснати мигачите светва сигурно само 1-2 диодчета от всичките. Не знам понеже интервала ли е къс, пък да ги изреди всичките им трябва повече време или е заради can-busа. То сигурно затова само като я заключа светят както трябва, понеже пуска само един път "сигнал" и имат време да се изредят всичките.
  6. Leito

    Комфорт модул

    Това което аз съм забелязал, като "обучение" е 5-10 минути да покараш, незнам дали ако седи само на контакт ще е същия ефект, след това докато е още запалена/на контакт натискаш отключване и заклюване, и след това работи. Доста по-лесно и бързо са го направили, от метода за В5, където трябва да следваш стъпки и да помниш кой ключ на коя позиция е. Отделно трябва да имаш поне два ключа, за да можеш изобщо да обучаваш.
  7. Колкото струват по китайските, толкова са и тук. Аз миналото лято ги смених, взех "топран". Като пари не помня точно, но 20-30лв. Сменят се за 30 минути. Повярвай ми и копчетата на другите врати са развалени, така са на всички коли ваг с този тип управление на стъклата. Баща ми има Октавия мк1, същия хой. Докато в4/в5, със старите, бутони нямат тия проблеми. Общо взето впечатленията ми за В6/В7 е че са по-калпави от В5, а те по-калпави от В4. Взех го това В7, щото единствения вариант за що годе бърз и надежден мотор от тия години е 3.0 TDI, други плюсове няма, даже доста минуси има и съм на ръба да го продавам, след само 2 години.🤣 Винаги съм казвал че ако имаше В4 с 1.8т, оригинално щеше да е перфектната кола.
  8. Защо след определено време не може нито да се редактира пост, нито да се трие?
  9. с В7 съм да, но малката 3ка. до колкото знам тя няма DPF, също така е с премахнати катализатори и крайни гърнета, така я купих. повече ме притеснява да не ми се заядат за шума, нали сега са се активизирали. Друго да питам аз, на задния подлакътник му е счупена/липсва закопчалката, не знам какъв зор е видяла. Факт е че не намирам резервни, като за предния. Единствените два варианта които намерих са тези. Кой от тях ще пасне? Може би този за А6?
  10. аз съм с 3ка дизел, лятото минавах преглед и съм 3та категория, ама така като ви слушам/чета, догодина може и да е 1ва. все тая де, аз я позлвам само за извънградско. имам газова В5ца за граЦко.
  11. А каква е цялата схема на тия еко категории? за да не ходим на центъра на хубавата София ли?
  12. Това и аз съм го пробвал, същия резултат, на откачен дебитомер тя си има други настройки, но не бива да се кара така. Казах ти при мен от какво се оправи, не мога да гарантирам че ще ти помогне, но ако имаш възможност опитай, дюзите които ми дадоха са втора употреба, даже не бих казал че са в добро състояние, но е факт че колата пали и не гасне.
  13. Аз смених много неща през годините, накрая ми подшушнаха, че е от дюзите. Сложиха ми от 1.8т и сега колата пали и не гасне. Не знам това ли е точно решението, но при мен от това се оправи.
  14. Нещо като оригиналната книжка, която ти дават, като си я купиш колата. За В8 има, но за В6/7 не намирам и аз. За В5 си имах от старата ми В5-ца, в която пишеше много полезни неща.
  15. Аз като я купих моята, изобщо не светеха оригиналните. Едното плафонче беше толкова нагоряло и изгнило, че направо се разпадна като го махнах, другото само беше нагоряло. След като ги махнах им зачистих контакните пластинки, тези на багажника, с една отвертка или каквото имаш друго, включително и с контактен спрей. А старите халогени плафончета ги изхвърлих и си сложих LED. Даваха грешка отначало, но като ги свалих да позачистя още малко контакните пластини и да ги огъна малко за да могат да допират хубаво, повече не съм имал проблеми.
×
×
  • Create New...