Не мога да ти кажа защото малко тайно го смениха не ми казаха кой е! Но замерваха доста време докато го открият и явно не си издават номера! Ако те интересува мога да ти дам телефон на майстора, който е в Хасково!
Най-накрая проблема бе решен. Оказа се изгорял бушон. След обикаляне по толкова майстори, проби с 3 различни датчика, зареждане с фреон и какво ли не, се оказа един бушон проблема!!!!! А като грешка излиза датчик налягане!
При диагностиката всички системи могат да се включват принудително чрез програмата на Делфи като клапи, вентилатори, компресор и те тръгват. При зареждането с фреон се провери и налягането което се оказва че в нормални граници.
След дълго обикаляне по всевъзможни майстори се установи че проблема не е по следните причини:
1. Макар че излиза грешка в датчика след смяна и проба с няколко други и зануляване на грешката тестването показва датчик налягане
2. Липса на фреон-системата я дозаредиха
3.Проверка на кабелите до датчика - изправни
4. Компресора е наред
ECON a продължава да е зацепен и не се изключва. Някакви идеи или на някой да му се е случвало подобно нещо?
Здравей! При мен също го имаше този проблем и сменях маслото на скоростната кутия, което е доста странно за ръчни скорости да се налага такава смяна. Имаше подобрение и няма такова замръзване на скоростния лост, но на моменти като е студено има леко втвърдяване на движението на скоростния лост. Бях я оставил на майстор декември месец за смяна на други неща на който също му беше направило впечатление по трудното движение на скоростния лост (след смяната на маслото). Каза ми че трябва да се ремонтира нещо по самата лостова система за превключване (не съм сигурен за маншон на купето или нещо друго) но го оставихме за като се постопли времето тъй като не е чак толкова обострен проблема. В крайна сметка може да се окаже че дори на смените маслото пак да не се оправи напълно!
Здравейте колеги! Интересува ме мнение по следният проблем на А4 Б6 - имам фабрична печка която се активира автоматично само в комбинация в режим с включен климатроник и температура под 5 градуса! От няколко дни се включва сама на режим ECON, което досега беше невъзможно и не мога изключа ECONa и да мина на режим климатроник т.е работи само на парно и не тръгва климатроника! Някой има ли идея каква може да е причината?
И при мен не ставаше по описания начин, но с налучкване, открих, че, докато държиш средния бутон трябва да натиснеш десния с нулите, след което ги пускаш двата и нулираш с десния!
Здравей колега! Става въпрос за Ауди А4 Б6 2004. Развали ми се лостчето за къси дълги и при различните варианти за подмяна ми попадна цял комлект лостчета и модул на който има лост за круиз контрол. Въроса ми е дали ще може да се подмени при теб, съответно да се направят кодировките и да се изреже отвор на долната кора за лоста за контрол на скоростта? Четох по-нагоре, че имало и копчета на педалите, как да проверя дали ги има? И най-накрая каква ще е цената? Това са снимки на модула: http://prikachi.com/images.php?images/42/7931042P.jpg http://prikachi.com/images.php?images/987/7930987J.jpg http://prikachi.com/images.php?images/991/7930991W.jpg