Jump to content

spk

Members
  • Мнения

    35
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

spk's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Много ти благодаря за информацията. Ще проверя и цената на новата.
  2. За това не се бях сетил
  3. Ей, това последното го натиснах без да искам
  4. Продължавай все така Ще се радвам да се запознаем
  5. KOKO, твоя майстор може ли да ремонтира спирачна помпа на AUDI 100 с ABS. Разбрах, че точно моя модел май не може да се ремонтира, но го питай за по-сигурно. Ако е възможно, прати ми номера му на e-mail: slavikisiov@yahoo.com . Предварително ти благодаря.
  6. m0м0, карай си спокойно бе човек и не се бой. От ауспуха излиза конденз, което е добре, а за маслото е съвсем нормално да ти е прозрачно, защото още е много ново. Все пак на щеката трябва да си личи до къде е. Вгледай се добре за да видиш нивото. Трябва да бъде малко под максимума. Айде, безаварийна.
  7. Здрасти, Имам абсолютно същия проблем с мойто AUDI 100 2,0 115 k.s. с мех. инжекция. Вчера говорих с майстора, който ми ремонтира колата, когато имам проблем с електрониката(м/у другото досега е нямало проблем,който да не може да разреши) и той ми каза, че по принцип мех.инжекция е най-лошия вариант за газ. Записал съм си час за петък и ще видим какво може да направи. Аз си мисля, че най-вероятно проблема е в потенциометъра за въздух, който е залепен за инжекционната глава. Така, че в петък следобед ще ти пиша какво е станало.
  8. Обади се на номер 02/974-55-63 и търси Данчо. Работят със 100% оригинални части за първично вграждане. Мисля, че цената им не беше много висока.
  9. Мисля, че за твоя двигател, оригинално се вграждат NGK
  10. Колата ми е AUDI 100 2,0 115 к.с. ААD мотор с механична инжекция. Интересува ме потенциометъра за въздуха, който е хванат за главата на инжекциона и големия гумен кожух
  11. Абсолютно прав е! Препоръчвам ти да си сложиш оригинален датчик. Малко по-скъп е, но за сметка на това е по-добър.
  12. Ако колата ти е с мех. инжекция, имаш един потенциометър за въздух, който се намира от лявата страна на главата на инжекционна.Трябва да се регулира при специалист по инжекционите. Лошата новина е, че може и да е за смяна. Цената му като нов е около 250 лв./оригинален/. За по сигурно иди да ти я прегледат в сервиз Мотоман. Търсиш Росен. Момчето е страшно кадърно. От 3 години ходя при него и съм без забележки.Влез в сайта на BOSCH и намери адреса и телефона.
  13. Ако не тече много, по добре го смени когато сменяш ангренажа, че ремонтът ще ти струва горе долу като за смяна на ангренаж. Процедурата е същата.
  14. Напълно съм сагласен с КОКО 100 С4.Вносителя на Lemforder е фирма D&N.Магазина им в София се намира на Раковки близо до Козлудуй.
×
×
  • Create New...