Jump to content

Hadzhi

Members
  • Мнения

    262
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Hadzhi

  • Рожден ден 30.05.1974

Друго

  • Kaра
    AUDI A4

Контакти

  • Website URL
    http://www.eldominvest.com
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    Varna
  • Интереси
    Audi A4

Последни посетители

1219 профилни разглеждания

Hadzhi's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Hadzhi

    Колега от Варна?

    Малкото яхтено пристанище на Стара гара крайезерния път - Петьо е човека
  2. Здрасти Банда! Има-няма 10 години не съм стъпвал във форума Взех онзи ден Audi a4 b8 2.0TDI Avant, на което след отключване с дистанционното се отваря само предна лява врата. Разбрах, че може да се поправят с разглобяване и почистване на механизмите в бравите. Освен Петьо (за когото разбрах в друга тема) - намиращ се на малкото яхтено пристанище на Стара гара зад ЖП прелеза - знаете ли и за някой друг, който се занимава с такива ремонти?
  3. +1 за PANASONIC (2 броя на по 7 и 5 години - деветки)
  4. Hadzhi

    Проблем парно Ауди А4`97

    И според мен става въпрос за затлачено радиаторче. Поне при мен това се оказа миналата есен. Преди да го сменят, майсторите опитаха да го отпушат със специални добавки в антифриза, както и чрез промивки с вода под налягане - директно през тръбите от / към парното, но уви - радиаторчето си плачеше за ново.... Не е скъпо, само дето трябва да се демонтира цялото табло.
  5. Мдаа, аз писах по-горе за маркуча от помпата към рейката. Ако питаш за този от казанчето, то тогава съм те подвел. Колеги, някой с идеи
  6. Отива към рейката. Щом е омазнен, значи губи хидравлична течност, което ще рече, че трябва да се смени с нов (400 лв - оригинален) или употребяван (около 100 лв), а имало и места, където правили подобни маркучи (за високо налягане), но твоят е по-специфичен - има по средата един клапан и без него ще береш ядове. Абе, поразрови се малко - има много подобни теми из форума... А и да не забравя - допълвай си хидравличната течност, докато не си смениш маркуча за да не ти ти отиде рйката на кино! Само оригинална течност (мисля, че е зелена на цвят)!
  7. И при мен в началото го имаше този проблем - не палеше от първия път, когато е изстинал двигателя (1.6). Просто минах на гориво с по-висок октан от 95 и проблемът изчезна напълно ...
  8. Hadzhi

    Табло

    Цъкни Тук Може би става въпрос за същото...
  9. Няколко ключови части са ми намирали от тук: Автогруп Успех!
  10. Държа да потвърдя, че проблемът е отстранен с леко доливане на спирачна течност Мерси още веднъж на колегите, които ме насочиха правилно
  11. Звучи абсолютно логично. Когато проверявах спирачната течност - тя бе много близо до минимума. Иначе не пищи, а лампичката на ABS-а си трае. Ще пробвам с леко доливане на казанчето и ще видим резултата. Мерси за инфото!
  12. Трети или четвърти ден почва да свети веднага след запалване и в спряло положение. 7 - 8 пъти примигва и след това спира. Само, че днес повтори след около 3-4 минути возия и още повече взе да ме притеснява. Все едно ме предупреждава - днес не ти е писано да караш, слизай незабавно от колата, или - "внимавай днеска с трафика - има много неориентирани туристи" Иначе, не мога да свържа логически връзката между накладки и табло (не са свързани с онези кабелчета дето предупреждават за смяна), но щом казвате - ще го проверя.
  13. Ако накладките се окажат причината, то трябва да спра да посещавам два от сервизите в града - там където ми ги поставиха (ако става въпрос за предните, които последно сменях), и другият където ми казаха скоро, че им няма нищо на накладките
  14. Някаква друга причина за тази сигнализация? Всичко е наред с масло, антифриз, спирачна течност, хидравлична течност, накладки, ремъци и т.н. Май ще трябва да я кача на компютър - може пък и да е някаква грешка... Или проблем с тоците?/?
  15. Накладките не са със сигурност - нямам я тази екстра (да ми сигнализира при изтъняване), а и сравнително скоро я карах в сервиз да ги проверяват, тъй като взеха много да свирят...
×
×
  • Create New...