Jump to content

marind84

Members
  • Мнения

    97
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi a4 1,9TDI 131

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    sofia

Последни посетители

1456 профилни разглеждания

marind84's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря колега . Открих от къде се сменя и го смених 😉 . Благодаря отново
  2. Развитието е следното. Реалния разход пълно пълно е 8,5 . Показанията на борд компютъра е с 1 литър гориво колко километра ще изминеш,от там идва и заблудата за високия разход. При такива показания колкото повече газ даваш толкова по малко километри изминаваш. Та сега питането е как да го направя показанията да са литри на 100 км а не както е в момента километра за литър. Правя и едно уточнение този разход е при даване на доста газ не при нормално каране
  3. Здравей те. От скоро съм собственик на Ауди а4б8 2.0tdi 170к.с 2011г. ръчни скорости предно предаване. Колата има много висок разход 13 градско , толкова и извън града. Колата я обслужих с всичките термостати ( преди обслужването стрелката седеше малко под 90градуса, вече не е така) турбото е проверено ( всичко е в норма), филтър картерни газове сменен, дюзите са в норма,дпф филтър 20гр или нещо от сорта (видимо питата беше чиста когато свалихме турбото за проверка) и пак разхода е такъв. Всичките тези неща са направени наведнъж заедно с ремъци и филтри. Най странното ,е че разхода почва да пада ако я настъпвам колата . Под настъпвам имам в предвид при скорост над 130 гори по малко в сравнение със скорост под 100. Относно вървежа нямам идея дали добре върви. Имам и б6 131к.с. с чип от Адлер и в ниските май повече върви
  4. Здравей те. Колата е а4б6 1.9tdi. Протече ми маркучето на чистачки те за предния прозорец долу при помпичката. Оказа се сцепено ъгъче. Махнах го и нанизах директно маркуча, но ме притеснява че ще се пречупи. Този маркуч е наставян при капака и искам да го сменя целия с нов не втора употреба. Някаква идея за преправяне в смисъл шлаухка или например вакум маркуч или нещо подобно. Може и оригинални маркучи и ъгъл евентуално ако някой е купувал да каже ориентировъчно цена. Мерси предварително.
  5. marind84

    Ремонт на фар

    И този комплект не включва рефлектори които са основния проблем. Ауди а4 б6 си има лупи сега ще изпратя изгорелият рефлектор на рециклаж защото не знам този който сложих колко ще изкара
  6. marind84

    Ремонт на фар

    Идеята ми е че по добре темата да си седи тук и хората да помислят като дават пари да внимават за какво дават пари. За мен не е нормално за 3г и половина фара да е за боклука и така да е направен че да не може да се отвори отново
  7. marind84

    Ремонт на фар

    Не съм много съгласен с теб. По скоро бих попитал дали си струва да да се дават толкова пари за рециклиране и ефекта да е само за 2 години / летните гуми ги караме по дълго/!
  8. marind84

    Ремонт на фар

    Здравейте. Колата е а4б6 с афтър маркет ксенон. Хронологията на фаровете е следната. Април 2014 рециклирах двата фара/почистване и рециклиране на рефлектори, поне за това ми взеха пари/. Август 2015 след удар смених левия фар с оригинален valeo втора употреба /не рециклиран /. Преди няколко седмици един приятел ми каза, че десния фар ми е много мътен и слаб. Обадих се на хората които ми бяха рециклирали фаровете преди, да ги попитам информативно колко е цената за почистване и рециклиране /все пак левия не е пипан/Помислих , че проблема е от ксенона и реших да завъртя крушките. Когато свалих фаровете, с клечка за уши проверих дали са мръсни лупите от вътре и рефлекторите, но за мое съжаление рефлектора на десния фар, който е рециклиран 2014г установих, че се бели. Хвана ме яд, че нещо за което съм дал пари не изкара много време. Когато свалих фаровете видях, че рефлекторите, лупата и пластинката която променя фаровете за колите с десен волан, са едни и същи на левия и десния фар, едно към едно са, а на мен ми стои лупата с рефлектора от счупения фар. Реших, че няма да им давам отново пари на тези момчета и започнах сам да си разглобявам фара, но те така са го залепили, че вероятно и те не биха могли отново да махнат стъклото. Затова започнах да свалям рефлектора от вътре през гайките. Процедурата е следната : маха се щипката която играе ролята на тампон да не играе фара когато се мести нивото отвътре. Тази щипка после най трудно се слага. Махат се с отвертка малките щипки които държат заедно рефлектора, лупата и пластината /лесно изпадат дори и да влезнат във фара. После се отвиват гайките за тях трябва камък 5.5мм имаго в комплектите на force но трябва много да се внимава да не се разбият болчета че няма слагане отново. Аз за всеки случай капнах по една капчица канаколит след като извадих рефлектора, пластинката и лупата. Тези неща не може да излезнат заедно!!! За да се зглоби отново трябва да се отреже част от рефлектора и той става вече само за ляв или десен фар. Преди да се сложи отново във фара трябва предварително да се зглобят Р, П и Л с маките щипки. За да се извадят и да се вкарват няма нужда да се реже нищо друго освен рефлектора но той се реже вече свален. Кога се монтира отново трябва много да се внимава с болчета да не се бутнат на вътре изпаднат ли няма връщане а без тях не може. Щипка която е нещо като тампон е най трудна за слагане. Аз я стиснах със свинска опашка, най добре да се вземе размер колко да е стисната преди да се монтира Р, ПиЛ и я резнах когато си застана в дупките. За тази процедура махнах и моторчето за реглажа на ниво Накрая успях. Забравих да спомена,че когато беше разглобен фара с хартия изчистих стъклото отвътре.
  9. Топка скоростен лост 6 скорости може и малко скъсана а4 а4 б6 0886299508
  10. Цена 80 лв само в комплект с гумата. Без куриери. Град София 0886299508от този тип е джантата за повече снимки на личен тел
  11. вече записа грешката . 18074 на първи цилиндър отново .Тази седмица ще местим дюзата на друг цилиндър да видим дали отново ще се премести грешката заедно с дюзата.
×
×
  • Create New...