Jump to content

nickname778

Members
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 B8

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

nickname778's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Цената за мен е твърде висока, аз миналата година си взех комби, 2012-та на 94 хиляди километра, вярно не е 4Х4 и е 143 коня, с оплюваният от някой мултитроник, но цената нямаше нищо общо с тази. Имам кожа и алкантара, което променя тотално интериора ( за сметка на това някой неща ми липсват като двузонов климатик и навигация, като навигацията едва ли е драма при положение че на тази за да напишеш адрес с врътката трябва да си вземеш отпуска ). Оглеждай се, може да изпадне нещо по-изгодно, вярно че тези дават една година гаранция, ама след това не се знае какво може да стане, особено с това DSG, което си е проблемно и ремонтите са по една торба пари. Edit: От съседната тема и само за пример - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11581615915734552&slink=fouswm . Предполагам се досещаш, че сигурно не е на толкова километри, само че за разликата от 14 хиляди лева, шансовете са че горе-долу каквото и да стане, ще си поддържаш колата в следващите 5 години.
  2. Колеги и аз се вкарах във филм с тези седалки. Моята е с s line салон - кожа + алкантара, от около 2 месеца я карам и всякакво каране над 30 минути си е едно малко мъчение - след това ме боли я гръб, я кръст, я крака, я ... гъз. Всяко качване е свързано с разместване на седалката - я нагоре, я надолу, я напред, я назад и не мога да намеря добрата позиция. По принцип съм много висок - 1.98 и карам със седалка максимално назад и надолу, за да има място за краката. Имате ли някакви идеи как да подобря комфорта?
  3. nickname778

    Обща тема: Audi A4 B8

    Колеги, имам следният въпрос за темпомата на Б8.5 фейслифт с мултитроник - когато го спра за да намаля малко заради пътната оставка и например от 140 сваля до 120 и след това натисна resume, колата връща 1-2 скорости, вдига 4000 оборота и си мисли че ми е много важно незабавно да вдигне до 140. Има ли как да се избегне това - наскоро пътувах с колега със същата конфигурация и той пускаше на стептроник преди да даде resume, за да не си играе колата със скоростите, но не ми се струва много удобен този подход.
  4. Не знам дали ще ти помогне, но за разхода -карам такъв двигател, само че с Мултитроник. Извънградско 6-7, като най-ниското, което съм виждал е 5.9 при движение по път с ограничение 90. Вчера засякох средният разход за 390 км. 39 литра нафта, т.е. точно 10 на сто. Това е почти само градско в София, като се има предвид, че е лято и ги няма типичните задръствания, но пък и климатика не се спира. Колата е със старт стоп. Очаквам зимата в задръстванията да качи разхода до 11-12.
  5. Колеги, разбрахте ли нещо за този проблем? След като почетох доста из международните форуми, изглежда че мултитроника си има известни странности при потегляне и хората се оплакват от забавяне и придърпване още от самото начало на експлоатацията, т.е. без да се е счупило нещо. Според тази статия подобно поведение е "нормално" и чудото "така си работи" : https://www.audiworld.com/how-tos/a/audi-a4-b8-multitronic-cvt-problems-421233?fbclid=IwAR1tDiYwqSMDuxFhV8d5xV8yarQ4LKgJ9t4AcnYCgzhTU1rfRttv20Ur4Vg
  6. nickname778

    Обща тема: Audi A4 B8

    Информация от тази седмица, но за 2.0 ТДИ - 550 лева за 5л. Long Life масло, всички филтри и смяна на спирачната течност, която предписанието на Ауди е да се подменя на всеки 2 години. Маслото беше на 20к километра. Реших да ги дам, защото колата е на 94к километра и има пълна история в Порше и ако реша след 1-2 години да я продам, ще мога да докажа пробега. Проверката за същите части ( без спирачната течност ) с отстъпки е 320 лева. Така че може би около 200 лева ми излезе труда и екстрата с историята. Изрична уговорка имах да ми се обадят, ако има нещо друго ( нямаше ), а не да сменят без да ме питат, но не мисля че имат изобщо такава практика.
  7. А защо от Германия? С докарването ще ти стъпи на около 14-15к, за тези пари се намират прилични Б8-ци 2008-ма, като имаш и екстрата да си ги огледаш и тестваш, а не да разчиташ на снимки по интернет. Знам че доста хора си вкарват коли от Германия, но те обикновено търсят коли на малко километри и в много добро състояние, тази не ми изглежда да е от тях.
  8. Здравейте, Харесал съм едно Ауди 2012 Б8 фейслифт 2.0 ТДИ 143 коня на проверени 100к километра, купувана и поддържана редовно в Порше София. Малкото коне не ме притесняват, но колата е мултитроник. Мой познат в Порше ми препоръча да не си купувам мултитроник, че са много проблемни. Има ли нещо вярно, че след фейслифта нещата са подобрени или пак има много проблеми с мултитрониците? Като цяло ми хареса колата, никога не съм карал нещо различно от Ауди ( 12 години карам едно желязно Б4 ), а и цената за кола на 100к километра ме устройва, ама много се разколебах с тези мултитроници и дали няма да се вкарам в приключение.
  9. То горе долу ми стана ясно какво става, ама все пак да попитам : Педала на съединителя не се връща - натискам за да сменя, иначе си се сменя ОК, обаче след това запира и трябва да го дръпна с крака иначе си остава на старото място. Освен това понякога като го пипна леко и потъва.
  10. Мерси за инфото! Само ако може да те попитам ДОТ-а тазгодишен ли е и къде са произведени гумите, съответно цената която си казал с монтаж ли е или без. П.П. Освен това от къде по-точно си взел гумите или техните цени са еднакви в различните им магазини ( щото съм се насочил към софийските магазини, пък съм свикнал тук цените да са 10-20-30% по-скъпи от тези на останалите места ) ? П.П.П. Като нямат намерение да си вдигат телефоните, поне да укажат в интернет какви са им цените, та хората да си направят сметка
  11. Здравейте, колеги! Дойде време и аз да сменявам гуменячките на Ауди-то и съм се спрял на Мишлен Алпин А3, размер 195/65/15. Въпросът е там че из нета циркулират цени от 136 до 180 лв. и аз не мога да се ориентирам реално колко пари струват тия гуми. Гледам че повечето тук имате доверие на Дианата, съответно в момента се опитвам да разбера техните цени, но на никой от обявените в нета телефони не ми вдигат. Съответно ще съм благодарен ако някой си е купил такива и знае каква е цената за тези гуми при тях ( в софийските им магазини ) и съответно ако имате някакви подробности ( къде са произведени, коя година им е Дота ). Благодаря ви предварително!
×
×
  • Create New...