Jump to content

NORTIKUS

Members
  • Мнения

    175
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A3

NORTIKUS's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. е разбира се че има значение кой е извършил монтажа . трябва да има контрол на лицата , които се занимават с това . не си правиш баница , която ще изядеш , а променяш конструкцията на автомобил, който се движи по улицата , където се движат и разхождат и други мпс-та и хора . опасен си не само за себе си . относно признаването на швейцарския документ , както казах по рано , има значение документа дали е издаден от акредитирана служба първо . документ може всеки да направи, но каква стойност има този документ е друга бира . плюс, че въпреки че по много от тези спогодби българия е страна , всяка държава почти във всички случаи има право да наложи за собствената си територия и собствените си превозни средства , собствени правила , дали по строги или по леки, е въпрос на оценка на овластения орган . по принцип ние сме длъжни да признаваме чуждите документи, но когато става въпрос за чужди коли ! за тези които са регистрирани на наша територия нещата седят малко по различно . пример .. произвеждат се автомобили с едно качество за вътрешния пазар ,а със съвсем друго , много по ниско за външния .. нормално е държавата в която ще се експлоатира автомобила да има възможността да откаже да пусне на пътя ниското качество . държавата може и да признае продукта като качествен и да го пусне на пазара , но може и да не го . това е . освен това , конкретно швейцария не е член на общността тоест в европа е , но не е член на евросъюза и за нея важат по различни правила . така че не се учудвай .
  2. наредбата я оставете . още 2003 българия е ратифицирала спогодба за спазване на общи правила и контрол относно газовете . само че до сега ... просто нищо от това което е трябвало да се прави не е правено . не сме спазвали ангажимента който сме поели още тогава ! една от причините вероятно е че не сме имали служба акредитирана за одобряване на типа . защото това действително е изменение в конструкцията , нова горивна система на автомобила и съответно трябва да се направи одобрение на типа на ново . до колкото аз знам .. все още е спорно дали имаме акредитиран орган , дори и технотест до скоро нямаха права да правят одобрение на типа . мисля, че само декра и тюв могат да правят одобрение на типа по конкретните правила . други причини са, че полицаите въпреки, че са контрол са голи и боси по въпроса .. демек крайно некомпетентни . не знам дали се сещате, но преди не много време отнеха правото на газаджиите да правят преглед и да издават документ с валидност, като прехвърлиха правата на пунктовете за ГТП , понеже първо нищо не са правили , тоест само са събирали пари за "паспорти" .. и второ ДАМТН не е упражнявал контрол върху тях . и на практика никой друг не е бил в позиция да принуди газаджиите да се обучат и да работят по начин, който отговаря на изискванията . някой трябва да гарантира, че монтажа е извършен по правилата и това е работа на тази акредитирана служба !!! вписването в талона на газта не е основния проблем . преди да се впише газта в талона има друга процедура/път , който трябва да се извърви . защото не е нормално, всеки разбира или не разбира да монтира газова уредба . и слага италиански изпарител, с турска бутилка и китайска сонда да речем . а от къде минават тръбите , къде се намира изпарител , здраво ли е хванат и т.н кой да каже ? не е нормално газаджията да монтира уредбата и после пак той сам да се оценява как си е свършил работата ! още повече по тая логика мога и аз сам да си монтирам газовата в гаража . и сега ще кажете, ами нали ти ще си я караш , ти имаш интерес да я монтираш така че да не гръмнеш , нали ти ще се возиш в тая кола . да ама кой гарантира, че аз знам и мога да я монтирам така че да отговаря на стандарта ? в момента никой ! още повече, че на пътя , нищо, че аз се возя в тая кола, ако гръмне , потенциално на дестина метра на около всичко ще пострада . не се прави за пари .. има опит да се вкарат нещата вред и да бъдат така както трябва ! да , скъпо е , но така трябва да е . а до сега като събираха по 20-30 лева на година без нищо да правят по добре ли е ? и пак никой не носи отговорност .. сега отговорността ще се разпредели и всеки ще си знае задълженията и правата .
  3. ако няма да се играят игри на телефона е безсмислено да се купува оригинала . репликата на галакси 4 е 300 лева чисто нов с две батерии и две сим карти и на бенчмарк дава по високи стойности от С-2 . даже може и на по малко пари да се намери , но трябва връзка с вносител . и е с джели бин 4.2.2 ..
  4. не знам какво точно визирате под флаш , но аз на андроида имам флаш плеар и клиповете си вървят без никакъв проблем . включително и тези от вбокс7 .. говоря за пълната версия за пс . за мобилната смятам, че никой няма яд . ползвам тоя браузър боат и става . иначе с хром не става флаша
  5. евала ! е това е упоритост , която е възнаградена със успех . аз имам същия проблем и съм засичал много колеги тук да се оплакват от същото . писал съм , че най голяма вероятност има проблема да е в дюзите , но не съм очаквал че с такава процедура може да се реши проблема .. по скоро съм си мислил, че решението е ултразвук или радикално .. смяна на дюзите . супер полезна тема .
  6. 1. Има огромна разлика в бензиновите времена като стойности които ми изкарва Ваг-Ком спрямо тези които ми изкарва софта Lovato Smart. По Ваг-Ком са около 2мс а газовия софтуер ги изкарва около 3.5 - 3.6мс. Как изобщо е възможно това и къде е грешката? така трябва да бъде . калоричността на газта е по ниска и е необходимо повече газ от колкото бензин първо ! второ разликата идва от дебита на дюзите , който пък е вързан с налягането което прави бензиновата помпа спрямо изпаритела . и съответно налягането в газовата и бензиновата рейка . хипотетично ако приемем, че налягане и дебит на дюзите са едни и същи газовите времена трябва да са с около 20 % по големи от бензиновите времена , ако дебита на газовите (дюзи) е с малко по малък от този на бензиновите , газовите времена трябва да литнат още нагоре за да компенсират недостига на гориво и така и става . а в процеса на ускоряване пък става още по страшно .. защото там времената не растат линейно , а прогресивно едно спрямо друго . получава се нещо от рода на 2.00 по 1 бензин , равно на 2.00 по 1.1 газ , да ама това е при 1000 оборота , при 3000 хиляди оборота времената на газта вървят много нагоре за да пуснат дюзите толкова, колкото трябва . и при 5000 оборота вече става нещо от рода на 25.00 бензин , равно на 50.00 газ . така ги виждам аз нещата най общо, но има доста тънкости . има ключ в нарастването на основната порция гориво . някой газови инжекциони имат възможност да се настройват много фино . и да кажеш на компа в кой оборотен диапазон какъв да е коефициента
  7. 300 коня на мотора не са много , биелите държат до около 370-380 коня . а мембраната на турбината сигурно е мембраната на гейта и зависи гейта какъв е , може да е за нова турбина .
  8. NORTIKUS

    Проблем с 1.8t AEB

    обща болка .. и при мен е така
  9. ако караш по хубав път може и да изкарат толкова , ама ако караш по дупките като мен , от няма на къде , ще карат максимум на 1/3 от това .
  10. на мен не са ми обяснявали нищо . за въпросната предница от 1200 лева помня , че на монтьора , бивш състезател казах, че искам най хубавите части . някъде бях чел , че лемфьордер са качество и съответно да поръчва лемфьоредер . не съм убеден, че частите са били лемфьордер , ама някъде гледах емблеми и т.н. по носачите , ако не се лъжа от евро 07 май ги взе . може и да са ме метнали де , аз му имах пълно доверие на тоя . предницата след цялостна подмяна изкара не повече от 8000 километра и дрънчеше по лошо от колкото дрънчеше с предницата която я взех . последната ми смяна беше преди месец с най евтиното което се намери на пазара и предницата вече се обажда отново , няма спасение от това досадно хлоп хлоп . все едно е носачите дали ще се платят на 30-40 лева или на 140 лева . като се кара по лош път предницата свършва за отрицателно време . а аз карам предимно по лош път . аа .. сетих се , че лемфьордера го взех с 30 % отстъпка и най скъпия носач беше 167 лева с тая отстъпка .. по спомени говоря за неща които са се случили преди 4 години
  11. по добре да си вземеш запазена б4 от колкото а4 . парите са ти малко първо и второ това с предницата не те лъжат . аз всяка година правя ремонт на предницата . слагал съм окачване от 300 лева и 1200 лева , всичко се троши , няма спасение . много са кекави и не са предвидени за условията в българия тия коли. намери си някоя по запазена б4 додай още някой лев и карай здрава и стегната кола . а4 е бирник голям . първоначалната му цена е ниска и подвеждаща . а4 ще я плащаш на половина всяка година . това е моя съвет .
  12. ами зависи от маслото до каква температура ще имаш добро мазане , но в случая 100 градуса не са много . по принцип даже и 130/140 не са много за малко по високите класове масла . от 160 нагоре вече много и почти няма да имаш мазане . 100 градуса е добра температура за маслото . това което можеш да направиш е , да си следиш нивото на маслото ! гледай винаги да е на максимума . на 1.8 т аеб маслото е малко като количество . колкото е повече маслото, толкова по ниска температура ще има . не препълвай ! и другия вариант е да смениш маслото с по хубаво , което държи вискозитет при по високи натоварвания . тоест има достатъчно добри мазилни свойства и при висока температура не гледай марката масло , а стандартите които покрива ! цифричките значат много , тях гледай , не марката !
  13. симптомите са за удавен мотор . може дюзи да не затварят хубаво или веднага и цилиндрите да остават пълни като я угасиш . като поседи колата , горивото се изпарява, цилиндрите са чисти , дозата е точна и колата пали нормално . може да имаш проблем с налягането на бензиновата помпа или вакума на бензиновия регулатор . може да имаш клапани за правене и да ти бяга компресия, като е топъл мотора, метала като е загрят се разширява и хлабините стават по големи .. от там може да ти избяга компресия . може да са много неща . карай си я така , нали пали ...
  14. Цитиране на предходен пост! можеш ли да работиш с BIGAS
×
×
  • Create New...