Jump to content

Bluedog

Members
  • Мнения

    668
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    -

Контакти

  • AIM
    -
  • MSN
    -
  • Website URL
    http://-
  • ICQ
    0
  • Yahoo
    -

Персонална информация

  • Локация
    София
  • Интереси
    -

Последни посетители

2632 профилни разглеждания

Bluedog's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Аз искам да сменя този на главата с алуминиев. Този https://www.olx.bg/ad/flanets-za-ohladitelna-technost-ID4ANGC.html#0b73ff1c49 ще стане ли за Ауди 80 Б4 Авант, двигател ABK , 1995 г WAUZZZ8CZSA069786
  2. Или ако трябва да формулирам по друг начин питането, фланеца от линка на колегата, два поста по нагоре, Berkut74 става ли за Ауди 80 Б4 Авант, двигател ABK , 1995 г WAUZZZ8CZSA069786 Защото на мен за тази кола ми излиза едни друг модел, който е с крив щуцер https://chastite.com/фланец-за-охладителната-течност-BIRTH-8389-p2732464.html
  3. Може ли помощ за номер на фланеца за кола Ауди 80 Б4 Авант, двигател ABK , 1995 г WAUZZZ8CZSA069786.
  4. Здрасти Жоро, трябва ми разширителен съд за охладителната система. Можеш ли да предложиш нещо? Ауди 80 Б4 Авант, двигател ABK , 1995 г WAUZZZ8CZSA069786 И дали може да стане за този понеделник, че вторник сутринта ще я вкарвам в бокса за нещо по окачването и искам да ми смени и този съд.
  5. Bluedog

    Тампони Б3 на предно

    На мен ми беше писнало да сменям тампони на носачите със всяка смяна на маслото. Затова сложих полиуретанови такива, както колегата integrale45. Лично аз нямам наблюдения окачването да стана по-твърдо, както и да има отражение върху другите елементи от окачването. 5000 км до тук. Биалетките също заминаваха всяка година. Там въпроса го реших с биалетки TRW, верно скъпички 30 лв. парчето, но карат вече трета година, което за мен е малко чудо. А последно след подмяна на тампоните на макферсън с модифицирани такива от Голф 4 от колегата koko60 и подмяна на тампоните на магарето вече не мога да позная колата, предполагам така е возела, когато е излязла от завода преди 21 години
  6. Bluedog

    Дискове-тресе

    Според мен проблемът ти е в дисковете. Най-вероятно като загреят започват да се кривят. Това е почти сигурно, щом сега си с Делфи, голям боклук са. От тресенето започват да дават фира и други части по окачването, вероятно вътрешни карета, от където идва и биенето на волана при определена скорост. Сменяй с хубави дискове и накладки. Препоръчвам АТЕ. Можеш да провериш дали са криви дисковете като караш с 30-40 км/ч с започваш да спираш, но постепенно, без да блокираш веднага колелата. Ако са криви дисковете, ще усетиш, че спира не равномерно, а на тласъци.
  7. Колеги, никой ли не може да помогне за падащото "дебело желязо"?
  8. лек оффтопик: колеги, в механизма на дръжката на 5-тата врата на Б4 авант има едно дебело желязо, което при мен често пада и вратата не се отваря. Как го решавате този проблем. Май имаше тема по въпроса, по няколко пъти я търсих и не я намерих . Бихте ли ми помогнали?
  9. И аз съм доволен от Експрес-2 в Дружба. autoexpress-2 Единствените, които успяват да ми направят реглажа така, че хем колата да върви напред, хем воланът да е прав. Далече ми е, но само там ходя за реглаж. Задължително със запазен час.
  10. Bluedog

    АБК повер

    Ами давай повечко газ Щом я караш до 2500 об, още си далеч от мах въртящ момент, при който колата ускорява най-добре.
  11. Bluedog

    АБК повер

    Максималният въртящ момент на АБК-то е 165 Nm и се достига при 3200 оборота. Вие си правете сметка кога и как да превключвате.
  12. Ей от тия съм супер доволен autoexpress-2 На много места съм опитвал, но само там я правят да върви нараво + воланът да е идеално прав.
  13. От разходката до Ситония.
  14. Аз съм ги свалял, но доста отдавна. По спомен първо се развива болт 5 от картинката, после има щипки,дърпаш с умерена сила, и най-горе, към задната седалка са хванати с механизма за коланите, там някъв шестограм май се развиваше.
×
×
  • Create New...