Jump to content

LUDsAUDI

Members
  • Мнения

    1725
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Порше Паранема

Персонална информация

  • Локация
    Варна

Последни посетители

9334 профилни разглеждания

LUDsAUDI's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. 320лв крайна цена, без пазарлъци, 300лв без капачки...
  2. Може бартер за прилични/лоши Авуси 17" с/без капачки и някой лев от мен/вас, само лично във Варна...
  3. Центровката и е супер, ъгъл запалване, милиграми, дюзи всичко е както си трябва, не мисля че това е причина да набие грешката ако я набива от центровка, колата пали и гасне супер когато запали де, явно както казваш проблем в механиката . Ще погледна маркуча на Мап-а и ще отворя Еку-то да видя дали има проблем по трасето. Докато остане време да отида да видя колата, отново си е запалила сама след 2 дни не палене и към момента си се движи докато пак не умре...
  4. Продавам гореспоментатите джанти, централния отвор е около 72-73мм при сериозен интерес бих могъл да намеря втулки за 57.1 към тях. Всички джанти са с капачки и метални вентили, едната има драскотина на спицата която не е дълбока, другото са козметики по лака и боята нищо сериозно като цяло. Последно са карани на Мерцедес и гумите са изтрити до пълен тотал, с тях без тях няма никакво значение. Не са мити за снимките или нещо друго, снимано е лицето на всяка джанта. Цената е 400лв, намират се във Варна и искам да се огледат и видят лично, биха пътували по Еконт само след 100лв капаро за евентуални разходи по транспорта в 2-те посоки, че последно време зачестиха случаите на непотърсени джанти... За връзка на лично или 0895889487 Любо, възможен е бартер само за 16" 5х112 Ронал петолъчки с доплащане от ваша страна (около 150-200лв според състоянието и само на място във Варна)
  5. Хоста ми затри снимките а бяха правени със стария ми телефон, вече ги нямам, на салон ефекта е по-добър отколкото на волан и по-траен по мое наблюдение, ползвал съм го само на черни салони за други нз. Мога да ти пусна една снимка от преди 2-3 месеца, нз дали ще се види нещо като хората, лявата седалка е мазана по борда в ляво горе и долу а дясната в средната част, временно решение ама върши работа до тапицерено време...
  6. Става дума за пасат Б4 1.9тди 1З 95-96г мисля някъде, центровки и всичко е супер, в един момент решава че няма да запали и това е. На следващия ден запалва и е ОК примерно 20дни, след което пак решава, че не иска да пали и 2-3 дни може да няма палене. Намерихме проблем в клапана на ГНП-то и го сменихме, горивен филтър също е сменен, за кратко изглеждаше проблема да е решен, но пак се появи. След диагностика дава грешките на снимката (имобилайзера е от последното въртене в него ядове няма, изгасва си редовно лампата), но дори и да не се изтрият грешките ако колата е на кеф пак си пали, ако се изтрият минава известно време докато си ги набие пак. Няма логика дали ще го направи студена, топла след дълъг престой или дълго каране. Четох малко за въпросните грешки и ме навеждат към ГНП, макар за различни модели и марки коли дават и други варианти като помпа в резервоара, еку и тнт. Към какво да се насоча, колата е на близък мой познат, не ми на близко растояние да я ровя и сменям на проби грешки...
  7. Нз ма тия 120км/ч на 3000 оборота не са наред сега обърнах внимание на писаното. При мене е премахнат локъпа на кутията, но на типтроник 2000 оборота ми коват точно 110 като си гледам едно старо клипче, на 3000 би трябвало да са поне 160, защото по спомен 230 са точно 4500, ама вече не карам колата да проверя с точност. А разхода на газ в пари да са сравнява с такъв евентуален в бензин е много грешно, при всички положения газовия инжекцион на тия пари си дава 40-50% икономия финансово, въпрос вече на личен избор е дали някой иска газ или не. Аз лично и кола за 200к да имам и много пари да имам пак ще и сложа газ пък да ми са смеят на бензиностанцията, спестените кинти винаги има да се вложат в далеч по-приятни неща от това да се спонсорира картела.
  8. Аз имах 2.7Т само, че не олроуд ами обикновена 6ца сега я кара баща ми. Със махнати катове и САИ система и ремап около 285кс, отново автомат. Газово висок клас за 400+коне аз съм го слагал преди 15к км, кара се с 18-ки 235/40/18 градското ми е подобно на твойто около 20-22, лятото с климатроник и понякога висене в колата е имало случаи и на по 24-25. Извънградско също е трудна работа, главно извън града съм карал колата, разхода ми най-честия е около 12-14/100, но съм варирал от 9-17/100 при скорости около 100-120 според колко колко са на кеф да те заредят с 63л бутилка съм и винаги пълня до горе през 300-350км, случеите с по 200+ не харчи кой знае колко повече около 16-17. Интересно е че при темпомат съм забелязал, че разхода е една идея по-висок ако не го ползвам или си внушавам нз ама имам някакви такива чувства. Като карам редовно в Румъния разхода там ми е винаги около 11 супер постоянен, вляза ли в БГ и съм минимум 2кила отгоре, трудно може да се засече кадърен разход на газ. Ако нямаш проблеми по колата и в частност с газовото не мисля, че трябва да търсиш такива
  9. Не става, и конзолата е различна и помпата
  10. Заглавието изчерпва темата, търся цялостно окачване сглобени макферсони (пружини + амортисьори) предни и задни от тип 1БА или подобно по-високо окачване. Очаквам оферти със снимки и цени на лично. Прилагам и примерна снимка на желаната височина, за град Варна съм склонен и на бартер за 1БЕ окачване което в момента е на колата...
  11. Първоначално и аз си помислих нещо подобно за датчика, но след кратка справка в Гугъл излиза датчика на горивния филтър, който следи за вода или количество вода или замърсяване и аз нз точно какво във филтъра. Самите горивни филтри за тоя мотор или поне евтините, които аз ползвам нямат датчици на тях и буксата си стои хвърчаща, при замостването и изгасва чека за около 10сек и отново светва, а си мисля че би трябвало от този датчик да светва подгрева, а чек енджина да е от уж умната дюза. Дали обаче ще е замостена буксата или свободна след 10сек си набива същата грешка, оттам се насочих за бъгове в ЕКУ-то и инсталацията, но там всичко е наред. Реално не мисля, че остана нещо непроверено освен ГНП, стана карам я 1000км в тоя и вид няма драми ама не ми се хвърля боб кога ще остане на пътя, а и вървежа и не е никак приятен. Не намирам и теми какво има в това ГНП, някой да е отварял да е чистил или правил опити за ремонт. Не ми пречи да хвърлим един поглед, но не искам положението да стане тотално неработещо и да нямам алтернатива а кола паметник, а ако намеря друго работещо това със сигурност ще е на масата за аутопсии. Имам много евтин вариант за ГНП от АФН 110кс, но не съм наясно дали само с преправяне на буксата ще работи коректно, смисъл връзка с ЕКУ и тнт, защото ако трябва да сменям ЕКУ, инсталация, дебитомер, турбо, клапани, вакуми в работна кола за 1000лв е безумие...
  12. Направено е и няма прекъсване по инсталацията. Сменен е и горивния филтър, последно съм налял и 3-4л бензин в около 30л нафта, подобрение няма...
  13. Колата е със стария метален дебитомер и с 55 пиновото глупаво ЕКУ. Предисторията е в един момент с около 1300-1400 оборота попредърпа и светна чека на мотора, изгасих колата, запали и всичко беше наред за около 10-на км след които отново присецвания и пак светване на чека. След това чека остана да свети, но без придърпвания работи равномерно и без прекъсвания, но видимо позагубила мощност. По някое време започна да мига и лампата за подгревните свещи, както и не спира да свети чека на мотора. При диагностика дава умна дюза и датчика за вода в горивния филтър, буксата му дори не е включена понеже филтъра е без датчик (при даването му на късо не спира да набива грешката), умната дюза дава съпротивление 95ома, което четох е в норми. Прегледана е инсталацията и няма прекъснати кабели, всичко е прозвънено до ЕКУ-то. В момента колата е с дюзи от 110кс (сменени за пробата), които са работили перфектно на друга кола и умната дюза е с показания 102ома и нямам съмнения за тях. Сменяно е Еку-то за проба от работеща кола, дебитомера, стоп машинката и като че ли остава само ГНП-то... Колата пали, след 15-на сек светва подгрева на свещите и след около 30-на сек светва и чека на мотора, като понякога изгася за около 10сек докато е студена, работи равномерно и не прекъсва. Върви във всички обороти смисъл не забива на 3000 или нещо друго, просто с намалена мощност да речем че са избягали едни 15-20коня от обора. Единствено забелязвам понякога на празен ход оборотите са едни друг път други, но в рамките на 50-60оборота разлика и не ги клати и мени просто веднъж са примерно 850 друг път 900. Колата е милионник и ГНП-то видимо е отваряно някога и има следи от ремонти. В началото на проблема успявах да видя центровката през ВЦДС-а, но последните 3-4 закачания не ми позволява да я видя, смисъл излиза графиката но не излиза моментното местоположение. Та като цяло съм се насочил към ГНП, като проблема явно е в електрониката му, минах през няколко човека "разбиращи" от дизел и мнението на всички е че точно тая помпа не се ремонтира. Истина ли е тая работа, че офертите които намирам за нея не са никак приятни, възможно ли е да премина към новата помпа от 1З или АФН с излишното гориво отзад. Има ли разлики освен в буксата разбира се, която евентуално трябва да се пренареди, смисъл колата ще работи ли нормално след това ако е възможна тази трансплантация. Има ли човек правил това, смисъл замяна само на ГНП а не трансплантация към цяла инсталация(турбо, дебитомер, еку) от новия 1з или афн. Като цяло всякакви съвети са от полза, ако някой има някакви идеи и като цяло правилно ли съм се насочил към ГНП, то друго мисля не остава де и евентуално алтернативи със замяна от друга, пуснаха ми муха, че от 1.8тдс на БМВ е същата?
×
×
  • Create New...