Jump to content

Михаил Радославов

Members
  • Мнения

    1224
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Михаил Радославов

  • Рожден ден 9.03.1989

Друго

  • Kaра
    A3 8L

Контакти

  • ICQ
    0
  • Skype
    mihail_radoslavov464

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Ловеч

Последни посетители

5245 профилни разглеждания

Михаил Радославов's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ясно, но при мен беше започнала да го прави на бензин, преди да сложа газовата. Главно съмненията са ми в дебитомер, защото дава 80 градуса на въздуха. Не знам ламбда сондата играе ли при палене?
  2. Малко преди слагането на газовата, след това просто стана по-зле. Колата е гледана от всякъде...започвам да мисля за бобина...след това дебитомер
  3. Настройката на газовата била "перфектна", проблемът бил в колата...с и жекцион си е колата, не е с обикновена газова. Не зная какво да сменям вече...карах я 200 км на бензин, подобрение нямаше
  4. Здравйте, от месеци се лутам и не мога да открия проблема. Колата има газ, но на нея нямам проблеми. При първо палене върти доста и ако захапе оборотите са по-ниски от нормалното и след 2-3 секунди се оправят. От второ палене няма проблем, след като се покара, също пали от всеки път. След запалване при потегляне се чуват детонации от колекторите (само на бензин). След като загрее двигателят няма проблеми. До сега съм я закачал при двама на диагностика. Излизаше датчик на Хол и кнок сензор. Сменил съм и двата с чисто нови. Преди това смених свещи и кабели...без ефект, проблемът остава. Каквото и да е предположение е добре дошло. За момента не показва никакви грешки, благодаря!
  5. Историята е следната - преди 4 месеца започнаха драмите с рейката, предполагам Ви се е случвало или пък не. Точно в момента когато най-много ми трябваше колата ме предаде с един хубав стържещ звук. Веднага я закарах на чичо доктор който каза че рейката си е заминала. Реших да рециклирам моята, а не да купувам втора употреба. След рециклажа рейката изкара точно 2 месеца и върнах колата за втори дубъл. Наново без кола, този път рейката беше сменена с друга (пак рециклирана) и обяснението беше че старата (моята) била много корозирала и нямала била оправяне...Като няма оправяне,защо така бързо ми лапна 120-те лева за рециклаж. И вече имах сменена рейка която изкара точно толкова колкото и старата 2 месеца и пак почна да вие в следствие загуба на течност. Отново закарах баракудата на доктор ... след дълго умуване дойде и чичака който рециклира рейките. Гледаха отдолу и стигнаха до извода че маркуча за високото налягане си е заминал. Нямах време да проверя какви пари е това чудо ново, но за втора употреба ми казаха 70 лева. Има ли смисъл да се прави някакъв афрърмаркет маркуч, има ли смисъл от втора употреба и естествено някой ако знае колко пари е ново и е сменял ... Просто търся съвет, че почна да ме ядосва тази количка. Става въпрос за А3 1997 АЕН.
  6. Поради смяна на фаровете продавам старите си крушки. Купени са от колегата от форума с ксеноните. Използвани са около година, нямат забележки. Намират се в град Ловеч, изпращам с Еконт до всяка точка, като доставката е за сметка на купувача и също така давам опция да се види състоянието на пакета. Цената която им търся е 20лв. тел. 0888 23 7891 - Мишо
  7. Благодаря на всички колеги за бързия отговор. Нямах време да пиша и за това отговарям чак сега. Съветите Ви бяха доста полезни. Най - накрая след рязане и напасване работата стана, но за тока си беше малко по-играчка. Използвах направо старите букси (извадих ги от старите фарове) и ги запоихме към новите, а отвора е пълен със силикон. Малко българска работа, но пък иначе няма да е интересно. Лошото е че сега ще трябва да зема 1 ксенонови крушки Н1 за късите, но не е болка за умиране. Иначе имаше и този вариант да купя инсталацията от фейслифтово А3, но едва ли всеки ще се навие да я продаде отделно от фаровете. Преходниците ги видях, НО 100 лева за 2 кабелчета по 10 сантиметра някък си не ми се дават. ПП. Доста разправия си е и псуване, за сам човек не става (както бях аз) - доста се поизмъчих. ППП. За по добра работа на следващите куражлий бих препоръчал задължително да махнат бронята. Хем има повече място, хем не пречи при рязането на калника. Накратко не е много работа, но си е пипкава и трябват здрави нерви които на мен ми липсват. Има по 3 болта на всеки калник, 2 отдолу и черни щипки на челната греда - бронята се маха. Развиват се старите фарове 2 болта отгоре и 1 отстрани. Мигачите са по гадни за сваляне но като знаете че ще ги сменяте се дърпа по куражлийската След това е ясно режат се калниците леко по леко и се напасва фара. След това връзвате тоците и се радвате на ефекта За жалост ми беше толкова жега че изобщо не ми се занимаваше да снимам докъто режа и т.н. Имам една работна снимка ей тука И една в горе-долу готов вид, но бронята ми е за боя така че не съм й се старал много Но пък си става красива работа и биричката много се услажда в тия жеги Благодаря отново за напътствията :)
  8. Колеги, след като вече за поред път на паркинга до нас решават че трябва да ми изкъртят предницата не се сдържах и си поръчах цели фарове за А3-ката. Знам че има много писано и питано из форума, но не моага да намеря конкретна тема в която да е събрано всичко - или не търся добре или ми се е изплъзнала. За рязането на калниците ми е ясно - леко полеко рязах и напасвах, но проблемът идва от факта че фейслифтовете фарове са с правоъгълна букса, а моите (обикновенните) са с кръгла. Тук на ум ми идват 2 варианта : 1. Режа кръглата букса и започвам с крачета да връзвам към фара - може би не много добър вариант като изолация, но все си мисля че ще стане; 2. Преправяне на фейслифтовия фар. Като извадя правоъгълната букса и поизрежа малко и сложа кръглата от стария фар със старата инсталация и пълня със силикон дупчиците които оставят. Не знам, за сега съм я паркирал в 1 гараж на приятел и съм в момент на изчакване. За това реших да се допитам до някой който е правил наистина тази процедура. Лошото е че не предвидих една друга работа. При обикновенните фарове за моя модел (преди фейслифта) крушките са H1 и H7, но H7 са къси и Н1 са дълги. Тук е обратното на Н1 са къси, а Н7 дълги. Защото в лупата трябва да влязат късите. Гредата е голяма защото имам ксенон в момента на късите и става така че той ще отиде на дълги, а на къси ще трябва да съм с отделен фар ... или другия вариант май е да слагам и комплект H1 ксенон. Не знам дали е добре обаче щтракането дълги .... Или на кратко казано ... май да би мирно седяло не би чудо видяло ... Всички съвети биха били от полза ... Благодаря предварително.
  9. Измерих и отвора на волана, за да знаят колегите които се интересуват, че има 2 модела (широко и тясно). Промоцията с куриера свърши, цената е 50 лв. и куриера си е за ваша сметка.
  10. говори с колегите дето продават части за коли да видиш кое ще ти дадът отделно и кое не ... виж тука кои са ти липсващите части http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=101291&st=0&p=1548408entry1548408
  11. Колеги, смених си волана на А3-ката и стария ми става излишен. Всичко по него си е здраво, освен една лека козметична забележка отгоре, вижда се на снимките. AIRBAG-а си е на мястото, здрав е и работи ... може да се тества с подаване на 12V ток . Търся му 50 лева, като доставката ще е за моя сметка. Ето и снимките : тел : 0888 23 789 1 , волана се намира в Ловеч
  12. пресен пример с 1 приятел имаше чукане когато включваше 2-ра (това го казвам само за симптом), скоростта влизаше само при ниски обороти като хората, а при по високи (съответно по-висока скорост) се чуваше 1 пукане от скоростната кутия ... след като я свалиха излезе че е синхронизатор. сумата за нов не ми се стори приятна, та купи 2-ра ръка скоростна кутия ...
  13. на местата дето слагат газ за 2 часа и им остава време да пушат по една цигара извън обекта така става ... върни се да го настроят тоя инжекцион и след това пак се качваш и тест на колата ... дори при най-малкото съмнение в началото отиваш пак и ги правиш на маймуни, докато не ти я направят като хората да върви. в крайна сметка пари си давал! а иначе приятел с 1.8/125 коня си сложи фобос и той - няма грижи, нито тресе нито нищо ...
  14. беше отдавна и не помня точно вече с подробности, но на Б4 (предполагам и тука е горе-долу същата системата), та там има маркуч който отвежда водата извън купето, но пък минава през купето от страната на пасажерското място, долу в краката ... спомням си че с компресор го продухахме и нещата се оправиха
×
×
  • Create New...