Jump to content

mikoejea

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно mikoejea

  • Рожден ден 20.09.1972

Контакти

  • MSN
    SKYPE - mikoejea
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    240653711
  • Yahoo
    mikoejea

Персонална информация

  • Локация
    spain-zaragoza

mikoejea's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега погледни тук съм писал за ламбда сондата .Дано да съм ти помогнал.Аиде със здраве http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=...indpost&p=93445
  2. Колега много бързо се сваля,махаш куплунга,откачаш маркучите и си готов.Ето ти и една снимчица използвал съм фото от друг колега ,но съм ти оградил моторчето тва е на инжекцион DIGIFANT,но предполагам моторчетата са подобни и на едно и също место.Между другото погледни си температурниа датчик,които дава инфо на компа на ли ти бачка.При мен са 2 на един фланец синия ми е за компа а другич за стрелковия уред на таблото.Аиде със здраве и дано сум ти помогнал с нещо.
  3. Здрасти колега,скоро имах подобен проблем с оборотите,но вече съм 6.Та за дебитомера погледни моите снимки аз си го разглобявах в къщи,ама си беше перфектен,ако можеш да мериш със тестер съпротивление(омове) погледни го преди да го разглобяваш,замери му съпротивлението то си казва нали е добре или е за смяна.Относно цената не знам в БГ как е но в Испания питах и ми казаха 540 еуро,а по моргите ми даваха за 100 еуро дебитомера заедно с цялата глава на инжекциона танкана ама няма гаранция.Сега ще метна едно фаилче там е писано за система DIGIFANT от братушките.Погледни тук дебитомера http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=9034&st=0 audi_parametri.doc audi_parametri.doc
  4. Приятелю не знам сега как е, в събота имам едно пътуване около 350 км ще я наблюдавам и ще пиша.Но мога да ти кажа тама в сервиза където са я диагностирали имаше около 1 кв.метър по земята черни петна като сажди .И моита не гори масло ама преди с проблема аспуха и беше черен.Сега отзад на аспуха си излиза само бяла пара и по-малко конденз вода.Аиде със здраве.
  5. Здравейте колеги,откачам от кеф .Бялата хубавица работи перфектно и мърка като разгонена котка.А сега да кажа каде е бил проблема дръжте се да не паднете,излезна студена спойка или от вибрацийте се е разпоило едно от крачетата на някакво реле (някакво си първо реле на компа според думите на маистора),намира се от страната на шофъора под кората до волана вътре в купето.Та тва прецакано реле лъжело компа и ония като откачен подавал гориво от толкова бензин пребогата смес ,не добро изгаряне,черни свещи и нестабилни обороти и прекъсване и страшно голям разход около 17-18л. градско.И друго каза че ми е нагласил центровката че е била мраднала малко (ама че малко аз на тва делко му взех акъла от вартене наляво и на дясно) ,и така след около 3 часа диагностика и 75 еуро за труд колата работи отлично ,отзад на аспуха не мирише на неизгорял бензин има голяма разлика в набирането и динамиката на автомобила ,ускорява добре не като преди преди малко я ръчках на една права отсечка стигна 195 км/ч и като че ли не може повече,ама аз съм много доволен.Пожелавам на всички бързо откриване и отстраняване на проблемите и да пием по някоя бира. Аиде със здраве и поздрави от слънчева Испания
  6. mikoejea

    проблем

    Колега погледни за твоя модел мотор нищо чудно да имаш и друг бензинов филтър,ако е така трябва да се намира под колата близко до резорвоара както е при моита,или четох някаде че може и да е под задната седалка,а наи добре следвай бензиновите тръбички към резорвоара.Айде със здраве
  7. ПФФФФФФ аз си знам кво ще стане,сутринта я закарах казаха ми че до довечера ще е готова и ще ми се обадят,ама нищо като ги знам как лъжат и все ти викат (маняна) в превод утре,та ако до края на седмицата ми я управят трябва да черпя.Дано утре имам отговор.Айде със здраве ще пиша пак
  8. Благодаря на всички колеги за мненията и идеите,утре е деня ще я карам на майстора,та да видим кво ще кажат,като ги знам кви са умници ....... направо ужас ама кво да се прай,тук малко са на принципа сменяй с ново докато откриеш авариралият елемент.Аиде със здраве ще пиша пак.
  9. Жорко много бих искал да я закарам на клубния маистор Мишо,ама съм много далече от него на около 3300 км,така че по евтино ще ми излезе да си взема друга барака за 800-1000 еуро и аз да си сменям всичко.Много поздрави от Испания
  10. Здрасти колега,ами при мен се намира на около 10 санта от делкото на една планка беха закачени един куплунг с 2 кабела тва е подгряването и до него още един кабел които е на кабелна обувка тва е сигналния от ламбдата към компа.Лека и със здраве
  11. До преди малко я ръчках и никакъв ефект,значи проверих с тестера напрежението на ламбда-сондата,тя има 3 кабелчета,2 черни които са на куплунг и един бял които е на кабелна обувка,та на този белият предполагам е сигналния спрямо маса (-) на колата ми дава от 0.64-5 волта до 0.89-90 волта при включено подгряване на сондата,това са 2 черни проводника на куплунга защото там имам постоянно около 13.2-4 волта.Когато откача подгряването ми пада на около 0.48-0.50 волта.И при откачено подгряванв и откачена ламбда никакъв ефект.Когато за секунди прекасне или паднат оборотите напрежението на сондата пада до около 0.20-0.25 волта.Сменях пак стъпковото моторче с едно резервно дето имам почиствах го с спреи после с малко масълце и сложих другото и стана по лошо оборотите почнаха да падат още повече и колата започна да гасне на празен ход и аиде обратно варнах си 1-то моторче и пак на същото положение.Направо ужассссс Между другото свалях свещите(3 електродни на БОШ) и ква изненада черни много черниии значи горивната смес е прекалено богата,а пък пали от четвърт толкова странни неща ама........... тои компютъра на БОШ вдруги ден дано да каже каде е болката.Аиде със здраве и пак ще драсна някои ред ако разбера нещо
  12. Здравеите,на всички колеги от форума и Ч.Н.Г. Весели и здрави да си караме прекрасните автомобили без авариино през новата година.Та да си споделя и аз болката с риск да не стана банален с този проблем за оборотите на АУДИ.Та значи проблема е такъв при студен двигател пали от раз и работи нормално,след около 6-7 мин.вече като позагрее малко около 50-60 градуса започват да играят оборотите на празен ход и като 4е ли прекасва както си стоят на около 950-1000 и паднат за около 1-2 сек. на 600-700 и после пак се стабилизират на около 1000 пак за около 10 сек и пак паднат и така.И друго на 2 или 3 предавка с около 2-2200 оборота ми предарпва много.Колата скоро я взех и това не го правеше често но сега е постоянно.Значи след много четене в форума започнах да тарся сам проблема.Да кажа че съм в Испания и си записах час за диагностика но ми дадоха за след 15 дни така е тука винаги имат много работа кво да се праи ужас. .Проберил съм потенциометъра на дебитомера ,потенциометъра на дроселовата клапа,стъпковото моторче за празен ход,всички вакууми,сменил сам дистрибуторна капачка кабели и свещи по каталог на БОШ и няма оправия с тия обороти,направо сам безсилен вече и чакам с нетърпение да доиде деня да я карам на диагностика.След нея ще пиша кво са открили.Да кажа още мотора е АБК 2.0Е 115 коня,многоточков инжекцион система DIGIFANT.Ами общо взето тва е,ако някои желае да помогне с идеи и мнения тука сам.Ще постна и снимки на разглобения дебитометър и потенциометъра на дроселовата клапа.Аиде със здраве,че много се улях да пиша.
×
×
  • Create New...