Jump to content

audibs

Members
  • Мнения

    548
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно audibs

  • Рожден ден 11.05.1978

Друго

  • Kaра
    Audi A6 2.5TDI AEL

Контакти

  • AIM
    audibs
  • ICQ
    0
  • Skype
    enigmatech1

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Бургас

Последни посетители

3312 профилни разглеждания

audibs's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Пробвай също да откачиш температурния датчик и тогава да запалиш. Ако не се вижда хубаво през прозрачния маркуч, може да го смениш. В стойката на горивния филтър мисля имаше някакво малко о-пръстенче вътре. Но всичко са догадки най-важно е да видиш дали има въздух в системата тоест огледай прозрачния маркуч за балончета или може както каза колегата да е направо празен.
  2. audibs

    Audi a6 c4 2.5 tdi ael не пали

    Онзи ден си взех колата, сега е с точната центровка ,на четвърти канал е около 3, а тайминга е 62. Сега пали когато е изстинала по лесно, но все пак има малко повече въртене заради въздуха в системата. Откриването на това откъде дърпа въздух ще го оставя за по нататък.
  3. audibs

    Audi a6 c4 2.5 tdi ael не пали

    Сутринта пак имаше няколко мехура въздух, но откачих датчика за температурата и пробвах да запаля с подгряване и веднага запали от раз. Значи може би с малко повече предварение ще пали и без подгрева.
  4. audibs

    Audi a6 c4 2.5 tdi ael не пали

    Мг на starting inj quantity са 16 mg/str , а иначе само injection quantity са 2,8 mg/str
  5. audibs

    Audi a6 c4 2.5 tdi ael не пали

    Ще пробвам за наклона на предницата само трябва да намеря място че тук в центъра е трудно паркирането. Ще питам майстора за семеринга на помпата и резервоара ще напълня но другата седмица че все пак ще поеме едни 65л. Сега тайминга ми е 51 при темп. на горивото 145 , а по спомени преди май беше 61-62 тда тайминга. Май трябва още малко аванс за по лесно палене.Иначе когато я загася и после веднага запаля пали от раз.Сега я видях за около 3часа пак имаше 2 мехура в тръбичката и запали с повече въртене.
  6. audibs

    Audi a6 c4 2.5 tdi ael не пали

    Сега имам проблем с въздух в горивната система.Значи когато колата преседи известно време и пали малко по трудно, преди палене огледах и видях че в прозрачния маркуч има мехури въздух.След една вечер престой въздушния мехур става доста голям около 10см. От къде може да е проблема. Както по горе съм писал сменени са маркучетата за обратната нафта, сменен е и горивния филтър,видимо никъде няма намокряне с нафта. Преди малко реших и извадих сондата от резервоара и пластамсовата тръбичка е пукната на две места, дали може да е това проблема иначе цедката е чиста.Преди да дам колата за ремонт пак се виждаха мехури в прозрачния маркуч.
  7. audibs

    Audi a6 c4 2.5 tdi ael не пали

    Ползвах известно време добавка за почистване BDC на Бардал, но смятам повече да не слагам, ще сипвам само по малко двутактово масло за смазване на помпата и това е.
  8. audibs

    Audi a6 c4 2.5 tdi ael не пали

    Да споделя значи вчера си взех колата от сервиза пробвах я само в града, върви отлично,пали от раз и топла и студена, и двигателя работи по-равномерно и тихо от преди когато беше наред .Последно са сменени 5бр разпръсквачи с оригинални бразилски на бош,дюзите на стенд и после монтиране и настройка с компа.Както писах и преди това помпата беше разглобена и почистена,сменен беше и горивния филтър,върнахме оригиналния датчик на колянови вал,а нови е за резерва.
  9. audibs

    Audi a6 c4 2.5 tdi ael не пали

    Да спомена нещо и за пикаещи дюзи, по принцип ги сваля дюзите и го носи при майстор някъде около Бургас беше. Според него те са източника на проблема, двигателя да работи като трактор. Какво предлагаш ти колега да се погледне? Отворен съм за всякакви препоръки и съвети. Просто не ми остава време от работа, а колата ми трябва спешно че водя малкия ми 3 год. син всеки ден на рехабилитация ,а другата ми кола е товарна и няма как с нея.
  10. audibs

    Audi a6 c4 2.5 tdi ael не пали

    Цифрите които цитирам са по спомен, говорихме набързо по телефона, утре ще отида на място да разбера всичко по подробно.
  11. audibs

    Audi a6 c4 2.5 tdi ael не пали

    Днес се обади майстора значи колата е запалила, но работила като трактор. Горивната помпа е била затлачена като с кал и почистена, датчика на коляновия вал който аз сложих ,не съм махнал втулката на стария и съответно и новия не е подавал сигнал защото е бил далече , сега е оправен. Сменен е и горивния филтър. Дюзите са сваляни и пробвани на стенд съответно отваряли чак на 220-230 вместо на 180бара а и две били побити. Та сега трябва да търся 5бр разпръсквачи 0,216 за 5-те дюзи, иначе електрониката на умната дюза си работела. Това е до момента за сега.
  12. audibs

    Audi a6 c4 2.5 tdi ael не пали

    Не, сетих се че преди години когато я купих Станислав с ник TaHkePa ми прави горивната помпа и бях доволен от него, а още си кара и същото ауди като моето и разбира доста от коли от ВАГ групата. Ще видим какво ще излезе.
  13. audibs

    Audi a6 c4 2.5 tdi ael не пали

    Колата я оставих в сервиз вчера че нямам време да се ровя по нея. Майстора разбира от този модел и той кара такъв ,така че се надявам до няколко дни пак да я подкарам. Ще пиша какво е било.
  14. audibs

    Audi a6 c4 2.5 tdi ael не пали

    Смених датчика с нов но няма промяна върти и не пали, пробвах и с разкачен авансатор(нали се намира отдоло на помпата една бяла пластамаса с двужилен кабел) същата работа.Много дъжд вали и станах целия вир вода.Накакви други идеи или сервиз в Бургас да разбират от Ауди.
  15. audibs

    Audi a6 c4 2.5 tdi ael не пали

    Още на острова пробвах с откачен темп. датчик но не запали. Утре ще пробвам другите неща когато стане време.
×
×
  • Create New...