Jump to content

kokonai

Members
  • Мнения

    898
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    червен кон

Контакти

  • Website URL
    http://www.negs-ltd.com
  • Skype
    kokonai

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    тук там

Последни посетители

4264 профилни разглеждания

kokonai's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря за линка. Дано се намери и друг вариант от някой колега с достъп до торенти.
  2. След доста борба със съживяването на ДВД-то ми и помощ от приятел за софтуера и ъпдейтите, вече имам работеща навигация. Повдигам костите на темата отново. Защото има излязъл нов диск за PCM2.1 с DVD за 2015 година за Европа. Съдейки по снимките си е истинска. Молбата ми е към колегите, някой да помогне с имидж? " Latest 2015 2016 version navigation disc for all Porsche PCM 2.1 systems with the DVD based navigation. The latest version available 2015 MY2015 Countries on DVD: Andorra, Austria, Belgium, Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Gibraltar, Great Britain, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Monaco, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, San Marino, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland, Vatican city. This DVD MY2015 works only with external DVD /located under the front seat or in the trunk/. For all Porsche model with PCM 2.1 navigation system: Boxster, Cayman, 911 Carrera & 911 Targa 4, 911 Turbo, 911 GT2, 911 GT3, Cayenne with the PORSCHE PCM 2.1 DVD navigation. The DVD will not work with PCM 2 CD or PCM 3 HDD based system You will receive by post 1 x MY2015 DVD with Europe Maps: 997.044.904.50 T1000-23996 99704490450 " Ето това
  3. Огромни благодарности на колегата around1 благодарение на който довечера ще инсталирам ъпдейти
  4. Благодаря, започвам бавно и мъчително сваляне. Ако все пак го види някой, който вече го е борил, да драсне моля. Ще се сваля седмица като гледам
  5. Здравейте колеги, Правя едно кайенче S, но навигацията си е с оригиналния диск от 2004-та година. На картата даже няма източна Европа. Търся да му запиша ДВД с по-нова навигация. Виждам, че има последно от 2012 година. Може ли за малко помощ с работещ линк или ако колега вече го е търсил (2012 Porsche Europe Navigation DVD PCM 2.1)? Бирата гарантирана
  6. Има си 12В, като слънце. Явно всичкото антена работи коректно, радиото си е скапано, та шумка и не приема чисто. Повече няма да му се занимавам. Темата стана обаче без аналог по форумите в БГ, та се надявам да е полезна за още много хора. Благодаря на Гризли и на bsdnikolov за отделеното време и професионалната намеса!
  7. Проверено, няма жица - няма радио. Слагам жица - лови горе долу. Не доумявам на FAKRA-та как да измеря при включено какво става.
  8. Стига, но не ми хрумва как да го измеря през буксата....ще помисля! Иначе разгадах за какво са му две антени. Едната е хоризонтална другата вертикална - избират си по-силния сигнал на станцията заради поляризацията, която се оказа, че невинаги е вертикална при FM. Вече имам лесен достъп до куплунзите, утре ще опитам да премеря на включен. Съмненията ми вече изцяло са върху качеството на тунера в новото радио. Ако е така, все тая колко волта е
  9. Страшен филм. Свалих антената и се оказа, че усилвателя е в основата на антената. Дали е закачен обаче или просто завра една глупава жица в центъра на кабела в белия конектор все се лови. Даже само с жица ми се струва по добре. Сега сглобих всичко като оставих една гола жица вместо антена да виси вертикално в багажника. Да покарам ден два да разбера има ли разлика или не.
  10. Е не е кой знае колко сложна. Цялото това величие от филтри си е налично и си е на мястото. Това е тракта на задното стъкло. Горния с пръчката не го виждам в схемата. Вероятно и него ще го откриеш. Това обаче като група си се захранва от радиото. Въпроса е защо като го захраня с фантомно, не желае да работи както на фабричното радио. Ефекта е все едно не съм включил нищо. Подавайки или не захранване няма промяна в приемания сигнал. Тестовете с този тракт или с горната втора антена водят до еднакво лоши резултати. Според мен тази схема доказва предположенията ми, че всичко се захранва фантомно от радиото и си е пълноценна сложно изпълнена приемаща система. Как да я накарам да работи? Удобно ли е като имаш възможност да извадиш и втория канал с горната антена на схема!
  11. Нямам антени на страничните задни стъкла. Имам на задното стъкло и горе на покрива. Тигуан 2011 но преди фейслифта. Горе антената е пръчка.
  12. От месец оригиналното радио се вози в един пасат на колега по марка. Не мога да проведа експеримента. Довечера ще си покаже като видиш кое как е по схемите. Може и да си прав за повечето антени, но ако е така не се ли очаква диверси бокса да е външен от радиото и тогава всеки напън за фантомно захранване да е безмислен. Ако е така следва всичко да работи прекрасно с просто закачане, защото сигнала вече е подбран а то не е така. Да, това е схемата, (объркал си радио входа с антената )но защо след нея усилвателя консумира под 30 mA, а след Авителското почти 50?
  13. Това е схемата на китайците любезно разглобена от мен тия зелените си мисля, че са резистори защото са по 100+ ома всяко. Може и да са дросели ама ...малко съм се отдалечил от съвременната електроника. Ако приемем че това е ценер на оригиналната VW схема, най много да е на 12 волта избягвайки пикове при палене. Някак си е нелогично да се произвежда усилвател за автомобил на различно то 12 В захранване. Колега bsdnikolov, Сигурно е че комутацията между двете антени става в самото оригинално радио, защото в сервизен режим показваше сигнала на всяка антена по отделно с бар линии. Двете антени всяка през собствен усилвател влизат в радиото по оригинална схема. Има два варината да оправя нещата. Първия - да търся бокс който прави селекцията и захранва усилвателите...а от него да подам готов обработен сигнал в радиото. Струва ми се скъп. Втория вариант е да си харесам едната от двете антени и да използвам само нея захранена фантомно. Това няма да е най-софистикетед варианта, но ще даде достатъчно качество за нуждите ми. Въпреки снимката на усилвателя на стъклото, съм се насочил към тази на покрива която предполагам е през същия усилвател. Има и трети, да си намеря читава проста активна антена която да използвам, а фабричните да останат за красота. Този вариянт ми е се струва най-пораженчески Въпреки това, пък ще е най -лесен за реализация. Ако имате идеи за читава активна автомобилна натена приемам предложения. Въпреки това работя усилено по варианта всичко да се използва фабрично. Благодаря Ви за усилията!
  14. Човече ти ме разби с тези снимки! Благодаря за усилията които полагаш! Караш ме да се усмихвам Последната платка много прилича на китайската в която има два последователни резистора от 120 (или 130) ома и 10 uF електролитен между тях към маса. Не ми е много ясно какво означава diversity антена. Конектора към радиото си е двоен бял http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/1900896297_3/vw-car-styling-car-Radio-FAKRA-Antenna-RCD510-RNS510-Antenna-Adapter-Radio-2-in-1-MFD.jpg Схемата на оригиналното фантомно не изглежда толкова проста. има и отзад някакви SMD изглеждат кондензатори. Гризли това според теб ценер диод ли е на схемата или така ми се струва? Дали пък захранването въобще не е 12В ами 5 например. Изглежда ми на резисторен делител на напрежение подпрян с ценер диод и добавени кондензатори за филтър. Ако е така май съм изпепелил усилвателя. Но пък колата работи с това псевдофантомно китайско захранване два месеца и когато закачих пак оригиналното за проба сигнала си бе кристален от него. Май пък не са изгорели усилвателите. И все пак остава загадката как да захраня пустите два усилвателя. Снимах само този на задното стъкло защото предполагам че на тавана е същия или почти същия вид.
×
×
  • Create New...