Jump to content

mak_a

Members
  • Мнения

    366
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно mak_a

  • Рожден ден 21.07.1968

Друго

  • Kaра
    Audi B3 1.8E DZ 91г.

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    гр.Първомай

Последни посетители

3100 профилни разглеждания

mak_a's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. mak_a

    80 Б4 АБК не пали

    Колата никога не е имала аларма. Релето за запалването кой номер е ако говориш за реле 30 си е в перфектно състояние даже за всеки случай вчера го презапоихме и тествахме на лабораторно захранване дали работи нормално.
  2. mak_a

    80 Б4 АБК не пали

    E какво има толкова да провериш датчика на ХОЛ,изключваш комутатора на буксата на хол на пин 1 и 3 мериш с волтметъра даваш на контакт и въртиш двигателя на ръка да се видят има ли импулси моя си е наред 0 показва и когато стигне белези показва 12V и само захранване да му меря пак е 12V. Да искра се появява при подаване на контакт и до там като въртиш да пали и изчезва.
  3. mak_a

    80 Б4 АБК не пали

    Всичко е проверено по твоята тема за АБК мотор. Има си правилните сигнали на датчика.Не съм с отделен комутатор бобината е нова,смених и цялото делко тъй като имам резервно пак не пали сложих и друг компютър пак не пали. Не мога да разбера защо имам искра при подаване на контакт и след като започна да въртя изчезва. Центровката е точна Как да се задави колега като колата загасна в движение и до там като я дърпахме на обратно я дърпах на скорост да издуха всичко след,което е въртяна и без свещи за проверка.Центровката е като по учебник.Датчик на хол работи нова бобина,палец,капачка, кабелите са сменяни няколко месеца преди това. Пробвахме и с друг компютър и няма палене нито на бензин нито на газ. Всичко е проверено.Тая кола ако скъса ангренаж в движение нали знаеш,че удря клапани от АБК е делкото,защото имах още 1 мотор такъв бобината е с комутатора на едно и е чисто нова.Датчика на хол е мерен импулсите са правилни при въртене има иска до свещите и не пали.Няма нещо което да не съм проверил освен вече остава в инсталацията да се рови обаче там филма става много голям.
  4. mak_a

    80 Б4 АБК не пали

    Знам,че има доста такива теми,но никъде не срещнах решение на проблема или поне сходство с моя. Така да кажем предисторията на цялата драма,която вече ме кара да изхвърля колата на вторични. Смених обикновената газова с газов инжекцион понастроихме колата и врътнах едни 600 км набързо до Турция и обратно всичко наред колата си пали върви прилично доста нисък разход със средна скорост 100км/ч абе общо взето топ работа. И седмица по-късно тръгнах от Първомай за Пловдив имах работа и по средата на пътя ми свърши газста та реших да я карам на бензин и без това имаше доста 10 км по-късно както си карах и колата загасна в движение спрях гледах мъчих не пали обадих се да ме издърпат обратно дойде мой приятел даже минахме и заредихме газ до горе да я проваме принудително на газ да запали и на двете горива нищо. Започна се едно ровене търсене и все задънена улица сменихме капачка,палец, бубина, кабелите са наред свещите също гориво и от двата вида да се одавиш и не пали. Днес смених делкото за взеки случай имам резервно да видя да не е от датчика на Хол ама не е и от него обаче сега симптомите се смениха при подаване на контакт веднага се подава искра на централния кабел и като започна да въртя изчезва. И незнам къде да търся вече и компютъра смених с друг да не е нещо от него и пак същото. На диагностика нищо не хваща проверих дали хол работи адекватно вади си стойностите както си трябва. Давайте съвет къде да ровя?
  5. Проблема се появи след 3 години каране и навъртяни 120 000 км. Първо счупи турбото сменихме го и една седмица след това се появи този проблем. Задния диф е сменен с абсолютно същия,но проблема остана явно не е от него.
  6. И така тъй като от Април до сега мина доста време. А и поради естеството на работата ми не ми се е налагало да използвам автомобил пък и налични други доста преди празниците реших да се позанимавам с гробницата от съвет на няколко майстора решихме,че е заминал задния диф ествественно веднага беше купен друг. То при тези коли вече се продават на килограм и беше сменен паля колата и първите 500 метра радост няма го блъскането. И след малко пак започна. При ляв или десен завой без значение колко навиваш волана ще си скъса мостовете колата в права позиция забелязахме,че го прави от време на време и то съвсем леко трябва да си много съсредоточен да го усетиш, на заден ход всичко е точно. Сега сме на тема раздатка на кутията. Та въпроса е там какво може да се счупи, за да има такива проблеми?
  7. Колеги, снощи колата реши да се предава и то сериозно. Изведнъж задния мост започна да блъска все едно ще пада прави го на директна както и на неутрална на задна няма блъскане.Другото нещо е при ляв завой направо ще падне моста. Според вас дали си е заминал задния диференциал ? 2.5 ТДИ АКЕ 180 куатро 2001г. няма виене и странични шумове просто брутално блъскане.
  8. Разглобява ли се всичко се прави както ти е казал колегата горе от 800 до 3000 лв ремонт.Аз имам кутия,но буксите са различни и не става,а е правена 2000 лв ремонт.Миналата седмица на приятел му гръмна торка и всичко замина по дяволите купихме му кутия за 400 лв.Ако купувам кутия задължително ще искам гаранция да ми се даде иначе не си струва.Просто сега като я карам внимавам как и къде да спирам винаги с предницата към нагорнището иначе после няма качване.
  9. Направете си коледен подарък на автомобила.
  10. Да вдигнем малко темата.Колеги как да разбера кои кодове на кутията стават за моята кола A6 C5 2.5 TDI Quattro AKE мотор .Примерно кода на кутията ми 5hp19 ЕТМ код къде ли не търсих не намирам нищо.Примерно ЕТМ код и да са изброени още няколко,които стават да се замени кутията ако има сайт или нещо такова да ги прегледам ще се радвам да го споделите.Че имам проблем със задната на пред колата е чук върви перфектно и сменя перфектно скорости на равното задната върви на примерно ако оставя колата със задницата към наклона и искам да се кача на задна все едно тази скорост я няма.
  11. @predat0r колега налична е,но моля използвайте наличните телефони и други опций за комуникация тук влизам доста рядко @marro-rajdata Колега налични са използвайте другите средства за комуникация в обявата. @Pacidi колега само преден ляв е наличен има забележки по боята и проблем с кит близо до фара.Код боя LZ5L за повече информация горе в обявата има написани други средства за комуникация на които отговарям подчти веднага.
  12. Да ъпнем продадена дясна седалка.Частите са с гаранция колеги пълна информация при запитване.На посочения телефон,Viber,Фейсбук кой,където му е лесно.
  13. Здравей,колега това е първото нещо което се продава ако стои.Скоро няма да намериш за съжаление много са дефицитни. И да ъпнем темата.Колеги в момента съм с акаунта на баща ми за връзка моля използвайте посочената информация от обявата на телефон,фейсбук и вайбър отговарям веднага,но тук влизам по рядко. Продадени неща до момента : Решетките на предната броня Задна дясна врата без кората Бутон с опция за ел прибиране на огледалата Щора в багажника ABS модул Брава и дръжка комплект от шофьорската врата Задни амортисьори с пружините Предни спирачни апарати със съпортите Джанти Амортисьори багажник Горивна помпа в резервоара Разширителен съд на антифриза Предпазен колан преден ляв. Всичко друго е налично и частите се дават с гаранция.
  14. Ако колегата още не е намерил имам перфектно табло работещо с големия ФИС 2000г от 2.5 дизел няма изгоряло по фиса всичко е идеално. 0888 36 72 00 Йордан
×
×
  • Create New...