Jump to content

jiko58

Members
  • Мнения

    2458
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Б 4-АБК

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София
  • Интереси
    Лов и риболов

Последни посетители

5574 профилни разглеждания

jiko58's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. jiko58

    Проблем с ESP

    Провери датчиците на АBS ,може някой да е излязъл с малко навън и ти дава грешка , понякога и при съвсем леко натискане на педала сработва АBS.
  2. Влез в менюто на климатроника и прочети грешките, в някои модели е с едновременно натискане на бутон нагоре и рециркулация. Потърси в интернет кодовете за грешки.
  3. jiko58

    80 Б4 АБК не пали

    Смени таралежа на контактния ключ .
  4. Обявата е свалена.Качете някоя друга обява , да знаем фирмата.
  5. jiko58

    Грешка

    http://avtodiagnostika.net/кодове-за-грешки-на-български/
  6. Аз отрязах пластмасата на рамото с лист от ножовка може и само от едната страна , металната част минава през дупката и след това два удъра с чука по металната част подложена на нещо твърдо и ново рамо.
  7. http://www.audimanual.ru/bg/A3/8L/body/heating/diagnostika-kondicionera-po-kodam-na-displee-bloka-ego-upravleniya Прочети си грешките.И на а4 са същите
  8. Електрическа машинка за заключване от Илиенци струва 5лв., бутон,телено въженце около 30см. да се върже от машинката до ключалката и кабел до багажника за захранване.Аз си направих моята с дистанционно .Може и само въженце да виси от вън , като се закачва на ключалката да работи при дърпане само когато е отключена колата.
  9. https://www.alo.bg/tire_wheels/gumi_sprqmo_djanti.php https://www.alo.bg/tire_wheels/oznachenia_djanti.php
  10. jiko58

    Проблем с палене Ауди А3

    https://www.proavto.bg/tyrsene/165906381/20/0/1/producer-none/price-none/page=1?Criteria=165906381 Мисля , че това е точното реле.
  11. jiko58

    Проблем с палене Ауди А3

    До въздушния филтър има едно капаче под него има реле №30 , вадиш и презапояваш. Или поръчваш ново. https://www.proavto.bg/rezervni-chasti/rele-100785/audi/A3/a3-8l1/1-6-74/20/0/producer-none/price-none/page=1 или от някой друг.
  12. И да премахнех сирената мигачите остават да мигат. Свали стъклата на вратите и заключи, алармата след минута ще сработи, отвори едната врата от вътрешната дръжка без да влизаш,ако алармата се задейства ,проблема не е в тази врата.И така всички врати която не задейства алармата търси проблема в нея.Ако това не помогне на тавана вдясно трабва да имаш датчик за движение.Изключва се като натиснеш бутона за заключване втори път .. https://5go.ru/remont/audi-b5/audi-a4-rukovodstvo-po-tehnicheskomu-170/ Търси в този сайт.
  13. Не я карай ако , не е крайно необходимо.Намери сервиз да премерят налягането, струваше от порядъка на 40-50 лв.Не питай от къде знам.Ще си спестиш доста нерви и средства.
  14. Каре , съчмите са направили допълнителен канал или запекла грес.
  15. Проверка на централното заключване 1. Затворете вратата на водача и пътника или капака на багажника и отворете с ключа.2. Централното заключване трябва да се активира и от трите ключалки.3. След около две секунди всички ключалки трябва да бъдат заключени.4. Ако помпата работи повече от пет секунди, системата тече - в този случай помпата с двойно налягане може да работи максимум 35 секунди, след което трябва да се изключи.Съвет: Ако някой ден централното заключване откаже, вратите и капакът на багажника могат да се отварят и затварят както обикновено с ключа.По същия начин бутоните за заключване на вратата могат да се управляват ръчно.Само капачката на резервоара за гориво трябва да се отключи отделно: Свалете дясната обшивка на багажника.Натиснете фиксатора на сервомотора на централната ключалка на капачката на резервоара и дръпнете задвижващия механизъм назад. Отстраняване на електрически неизправности Описанието по-долу се отнася и за автомобили със стандартно централно заключване.Електрическият тест се извършва на 6- и 12-пиновия щепсел на помпата за двойно зареждане.Автомобилите със система против кражба имат друг 16-пинов конектор на помпата, който се оставя без надзор по време на тестването. Ако помпата не работи, когато ключът е завъртян в ключалката на вратата на водача и пътника или в ключалката на багажника, тогава:1. Проверете предпазителя.2. Отстранете облицовката на багажника отзад и от дясната страна;помпата с двойно налягане е долу вдясно близо до дъното на багажника и е опакована в пяна.3. "Разопаковайте" помпата с двойно налягане.Важно: първо изключете многопиновия конектор(и) с тънки проводници от помпата - накрая конектора с дебел проводник (захранване).4. Отстранете обвивката на 12-пиновия конектор5. Проверка на превключващия елемент във вратата на водача: свържете тестова лампа към конектора между контакта на зеления/синия проводник и масата на тялото.6. Контролната лампа трябва да свети постоянно, ако шофьорската врата се отвори с ключ.В този случай прекъсващият контакт е наред.7. Ако лампата не свети, тогава контактът за отваряне на шофьорската врата е повреден или няма проводимост в захранващия проводник.8. Превключете контролната лампа: вместо маса, един от контактите на контролната лампа е свързан към “+” на батерията.Другият щифт остава свързан към конектора (щифт за зелен/син проводник).9. Затворете шофьорската врата с ключа.10. Ако сега контролната лампа свети постоянно, тогава НО контактът на превключващия елемент е наред.11. Ако лампата не свети и няма дефект в проводника, тогава превключващият елемент е повреден.12. Проверка на превключващия елемент във вратата на пътника до водача: в разединения конектор на помпата свържете тестова лампа между контакта на жълтия / синия проводник и масата на тялото. 13. Контролната лампа трябва да свети постоянно, ако пътническата врата до водача се отвори с ключ.В този случай отварящият контакт на превключващия елемент е наред.14. Ако лампата не свети, тогава контактът за отваряне на пътническата врата до водача е повреден или няма проводимост в захранващия проводник.15. Превключете контролната лампа: вместо маса, един от контактите на контролната лампа е свързан към “+” на батерията.Другият щифт остава свързан към конектора (жълт/син щифт).16. Затворете пътническата врата до водача с ключа.17. Ако сега контролната лампа свети постоянно, тогава НО контактът на превключващия елемент е наред.18. Ако лампата не свети и няма дефект в проводника, тогава превключващият елемент е повреден.19. Проверка на превключващия елемент в ключалката на багажника: в разединения конектор на помпата свържете тестова лампа между контакта на синия / червения проводник и „+“ на батерията.20. Контролната лампа трябва да свети постоянно, ако ключалката на багажника се отваря с ключ.В този случай отварящият контакт на превключващия елемент е наред.21. Ако лампата не свети, тогава отварящият контакт в ключалката на багажника е повреден или няма проводимост в захранващия проводник.22. Превключете тестовата лампа: вместо синия / червения проводник, сега един от контактите на тестовата лампа е свързан към сивия / бял проводник.Другият контакт остава свързан към "+" на батерията.23. Затворете ключалката на багажника с ключа.24. Ако контролната лампа свети постоянно, докато ключът остава в "затворено" положение, тогава нормално отвореният контакт на превключващия елемент е в ред. 25. Ако лампата не свети и няма дефект в проводника, тогава превключващият елемент е повреден.26. Проверка на помпата с двойно налягане: ако работата на превключващите елементи на помпата е гарантирана (тествана), тогава причината за неизправността остава само захранването с ток (чрез тънкия червен проводник в 12-пиновия конектор и също чрез дебелия червен/син проводник или тънкия червен/черен проводник в малък 6-пинов конектор) и заземителна връзка (дебел кафяв проводник).27. Ако всичко е наред, тогава помпата с двойно налягане е дефектна.Сменете. Тук можете да видите подробности за полагането на маркуча за централно заключванеhttp://www.audimanual.ru/A4/B5-P/electrics/device/centralnyy-zamok
×
×
  • Create New...