Jump to content

dart

Members
  • Мнения

    48
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A 4 1.8 T Avant

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

dart's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте! Общо взето направих предложеното от Vladi , а именно: Спрях газта от врътката на бутилката. Запалих ДВГ , загря над 60 градуса и на 1500-1600 оборота минах на газ. Колата поработи 5-10 минути и премина на бензин. После преминах газ-бензин още 1-2 пъти и я оставих на бензин. Долях антифриза до MAX и покарах 20-25 км. Намаляване на нивото на антифриза нямаше. Колата пренощува и на сутринта и долях малко пак до MAX, защото нивото беше паднало при изстиването на ДВГ. Това както и следващите 100-120 км на бензин показаха , че проблема е в изпарителя. Бях си зел ремонтен комплект мембрани за изпарител Landi Renzo Li 02 и ги смених. По време на разглобяването и сглобяването нямах време да огледам връзката газ-антифриз в изпарителя , защото работех машинално , но от видяното така и не си обясних как газта вътре в изпарителя или по-точно редуктора е надувала в антифриза. Но както и да е . При разглобяването на редуктора/изпарителя видях следното: за 200 000 км пробег на газ мембраната наистина имаше видими пукнатинки или цепнатинки и беше определено изгубила от еластичността си. Под нея има метална тарелка и нещо като кече. Та това кеченце беше тотал-щета.Направо си се беше опекло, втвърдило, клеясало или както щете го наречете. Мембраната е закрепена за едно езиче, което лагерува за корпуса на редуктора/изпарителя с една осичка и се завърташе около нея мудничко поради мръсотията натрупала се от газта. Съответно почистих с измислен обезмаслител.Това езиче и оста ги смених с нови от ремонтният комплект. Тук напомням , че редуктора /изпарителя не е пипан въобще от както е монтиран ГИ или 200 000км. Всичко по ремонтирането на изпарителя се изпълнява лесно с изключение на монтирането на мембраната, тарелката и кечето под нея към езичето. С тях си поиграх доста. По редуктора/изпарителя нищо не се регулира. Или той е обикновен редуктор , след който газта се подава към газовите дюзи с налягане 0,98 - 1.2 атмосфери. След събиране на всичко и каране 120-130 км на газ нивото на антифриза в казанчето е нормално. Преди изхвърляше антифриза за 11 км градско в София и то при каране повече от нормално мудно. Признаците наистина бяха като за гарнитура на главата. Но преди да пристъпя към манипулации с нея бях решил да свалям свещи за да се убедя окончателно, че причината е в нея. Беше изхвърлена половината от казанчето и въобще не миришеше на газ както си мислите. Лека , благодаря за отзивчивостта и дано съм бил полезен на някой.
  2. На годишен преглед винаги съм ги карал да проверяват с тестера за газови утечки и винаги е показвал наличие на такива в областта на изпарителя, дори и когато ГИ беше нов. Казвали са ми , че показанията макар и положителни са в нормите. Мислиш ли , че сега ще покаже нещо фрапиращо? А дали в Ланди Ренцо могат да разберат с тяхната фирмена диагностика дали изпарителя е дал фира- все пак е на 200 000 км. И дано е така, защото ако не е причината в пробило високо налягане на изпарителя причината остава да е само една - гарнитурка. И тогава ще трябва да търся читав човек с възможности за пълно обслужване на главата на AEB-то. Лека!
  3. Добър , вечер! Не съм сигурен дали темата е за този раздел, затова се извинявам ако не е. Възможно ли е от изпарителя на ГИ /Ланди Ренцо/ да надува газ в охладителната система и то до такава степен и с такова налягане, че да изхвърли половината от съдържанието на разширителното казанче? Течността се изхвърля при мъркучето за обезвъздушаване към казанчето и омазва всичко наоколо. И ако е така, как да проверя тази теория? Лека вечер!
  4. Здравейте! Знае ли някой дали задните пружини от Allroad могат да станат на A4 b5 avant и ако е така от кой модел/година Allroad ? И дали има усилени такива за Allroad? Весело посрещане на Новата година!
  5. Добър вечер! Свалих казанчето на охладителната течност и напръсках с обезмаслител като след това измих с водоструйка. После покарах малко и установих бая теч на масло, като от картерната вентилация стичания нямаше. Така при смяната на маслото/филтъра смених и О-ринга на масления охладител. Само ако някой го интересува момента за натягане на гайката на охладителя е 25 Nm .Старият О-ринг беше се повтвърдил или поизпекъл. Няколко дена карам и теч няма. Та имам късмет, че се размина само с подмяна на О-ринга. Благодаря на всички за отделеното време и съветите! Приятно и безаварийно шофиране!
  6. Колега под "масления охладител" имаш предвид , че е за смяна неговия о-ринг, който се подменя при сваляне на масления филтър или друго? Ако е така дано да е той причината, че е най-просто. Дойде време за смяна на маслото та заедно с него ще сменя и о-ринга на охладителя и ще пиша за резултата. Лека вечер желая на всички!
  7. Най-омазнено е в тази своеобразна ваничка /ще направя опит утре да снимам мястото за по-голяма яснота/ . Мисля , че там просто се стича маслото. Разбира се може и да е от о-ринга на масленият охладител , та си взех един за всеки случай да го сменя. Въпросът е дали мога да сваля цялата картерна вентилация или пластмасовия фланец за да я огледам и то без да свалям всмукателните колектори? Лека !
  8. Здравейте! От няколко месеца имам разход на двигателно масло. При оглед на мотора констатирах, че от страната на масленият филтър над гарнитурата на картера върху долната част на блока където се образува своеобразна миниатюрна ваничка има доста масло. Цялата тази своеобразна ваничка е пълна с двигателно масло. Обилно е омаслено чак от горната страна на картерната вентилация та до охладителя/нагревателя за който е захванат масления филтър. Възможно ли е да има някаква пукнатина по тази пластмасова кутия на кактерната вентилация или както и да се казва или маркучите влизащи и излизащи от нея? И ако е така може ли да демонтирам въпросната вентилация за оглед без при това да свалям всмукателните колектори? И продава ли се такава част-кутия на картерната вентилация някъде? Благодаря, предварително! Лека вечер!
  9. Здравей, Landir! Виж, тук целта ми не е да се обиждаме. Всеки тук работи и знае колко трудно се изкарват сносни пари. Нито омаловажавам труда ти и на колегите ти. Но да съм платил дадена сума в брой и по-важното да съм се доверил на вашия сервиз за монтаж и поддръжка и да съм ви редовен клиент- всички смени на филтри за фино и грубо пречистване на газта на 20 000 км пробег , а вече съм на около 150 000 км на газ и всеки път комплекта от същите филтри да е 45+15 =60 лв, вместо за всички клиенти които и да са те да има отстъпка. Сменям дюза на Ботевградско, ми тя струвала 120 лв и да и важи гаранцията трябва да е с нови филтри + още 60 лв и за работа десетина лева. Ми то 200 лв за нова газова дюза. Айде стига! и това защото моята кола се е поддържала изключително и само при вас дори и след гаранционния период. Тук става въпрос за уважение и фирмена политика спрямо клиентите. Не ми е дотегнало , че месец съм карал на бензин, друго е важно - на работа тръгвам всяка сутрин от 07:30 и се връщам 18:00 както повечето от нас и да дойда 4 или 5 пъти за този въпросният месец до Пловдив за цял един ден... Дали работодателят ми ще е очарован ....дали мога да правя каквото си искам в работно време...Уважавайте другите хора и труда им, защото тези пари за ГИ-то и време не са ги намерили на пътя ами и те блъскат за тях също както вас. Никой не ти вдига налягането, нито се пени. Ние сме хора с реални проблеми и най-лесно и удобно ни е да нямаме такива. Ние тези проблеми не си ги смучем от пръстите. Имам въпрос- само тези двата горепосочени филтри ли се сменят или има и други за сервизно обслужване? Мейл няма да пиша. Предполагам , че ще ви звънна директно в Пловдив, че не ми харесва нещо работата на газ-тресе. Не знам кога ще намеря време. Дано да е преди Коледа. Но ако се прави нещо ще е само в пловдивския сервиз. Лека вечер!
  10. Добър вечер! Landir, какви 150 000 км пробег, като най-добрият/най-бързият Ви модел дюзи издържа при мен около 65 000 км!? И се разкарвах до Пловдив един месец докато установите очевадни неща по едно простичко 1,8 Т, което работеше като трактор на газ! Нищо , че през това време си покарах скромничко на бензинец из София и до Пловдив! Благодаря, било е полезно за помпата и бензиновите дюзи! Мога да ти снимам и гаранционната книжка с номерата на дюзите и италианската гаранция и каквото искаш като документи , които ми дадохте! Това , че сте вързали изпарителя/и на TIL за големия кръг е най-вероятно така, защото като помня колко време ми отне да Ви убедя да вържете моя директно без преправяне на нищо към подгревателя/охладителя на маслото иначе искахте да режете маркучи на парното! А това дето го е написал Pesho ot Mars съм с два плюса за него. Колко нерви изхарчих аз и мой приятел в софийския ви магазин/офис/работилница на Ботевградско шосе не е реално просто! Какви FSI и TFSI , какви пет лева! Тия ДВГ не стига , че подават различни порции гориво, ми могат да го и подават по няколко пъти в един и същи такт преди и след ГМТ или подаване на запалителна искра и всичко е в зависимост от конкретното натоварване на мотора. Тук директното , а не предкамерно впръскване на горивото Ви е най-малкият дерт според мен. Лека нощ! П.П. Нито се заяждам , нито пък пия много! И тия неща не ги пиша от липса на заетост, ами от зор!
  11. Здравейте! Според мен много хубаво и добре организирано събитие. Еваларка на колегите от VWclub.bg ! Влизам в дясната зала и в крайния ляв ъгъл гледам нещо бяло, комби с вдигнати капаци и познат силует. Умрях от нетърпение докато отида до него. Казах си: Не съм се излъгал и не можах да повярвам-истинско Audi S2 avant. Толкова ме беше обзела еуфорията , че не забелязах , че е на Rado_cerber, чак като прехвърлях снимките от телефона на компа забелязах надписа на регистрационната табела. Иначе щях да си изкарам целия ден до автомобила. Благодаря на Rado_cerber за възможността да се докосна до такъв екземпляр! Всички изложени автомобили заслужават уважение и разбира се техните стопани. Особено Много се накефих на червеното и кафявото Golf GTI 1! Също добра беше жълтата Skoda! Дано има повече такива отлични събития и за напред! Лека вечер на всички!
  12. Здравейте! Буховеца, 1.8 т, 190 к.с., добър мотор , ще ми се и моята да е с такъв, адмирации за ДВГ-то! Има по какви признаци да определиш доста точно състоянието на автомобила, но ако опита ти е малко по-добре както те е посъветвал колегата по-горе си запази час в Порше-Пловдив и карай колата. Ако си я спазарил по телефона за 8 000 лв. и за около 100 лв в Порше могат да ти кажат всичко за състоянието на автомобила и историята му , въобще не му мисли. Лошото така да се каже е , че ако в Порше под твърдят доброто състояние няма да може да свалиш повече от цената. доброто е , че ще притежаваш гарантирано добра кола. Този вид прегледи във фирмените сервизи са доста обстойни и сериозни. Желая ти успех и дано да е добра колата! Лека!
  13. Здравей, Мариянски! 2007 година си купих Б4 , АБК, авант. Продадох я лятото на 2010 година. За това време и смених: комплект съединител-Закс, Дебитомер-Бош-чисто нов / рециклиран в Испания/, карета с маншони - 1 външно и 1 вътрешно на ГКН, радиаторче на парното, казанче на антифриза, задни дискове с накладки-АТЕ, помпа горна на съединителя-АТЕ, моторче и каскада на парното, рециклирах изпарител - Ловато, монтирах и Ланда-емулатор, напълно и обслужих главата и изпускателната система, заредих с фреон климатика, обслужих клапите на парното, смених и мокета, предни амортисьори-Боге, всичко по предницата, подмених спирачната течност като прекарах през всяко цилиндърче по 1 литър такава и др. дреболии, които сега не си спомням. Не , че модела е лош, чисто и просто попаднах на такъв екземпляр. Всички ремонти без обслужването на главата си ги правих сам. Автомобила не беше най-перфектния но ми беше на сърце. Една сутрин слизам до гаража и си фантазирам: ще купя 4 лети джанти-600 лв. , едни летни гуми 15 цола-400 лв., ще я боядисам цялата 800-1200 лв., хидравлика за смяна-150 лв., да ми монтират дюзи и компютър и може би изпарител за газов инжекцион и ..... Обявих я за 2500 лв и я продадох след броени дни. . Купувача пое всички разходи по прехвърлянето, до сега нищо не е пипал освен АБС-а и където ме види все ме черпи. Към парите от продажбата добавих планираните за ремонта и си купих от Дупница Ауди А4 авант. Като чета какви ремонти планираш и ако ти харесва Б4 като модел ще си позволя един съвет. Сега в нета има няколко /3-4/ добри Б4 авант 1,9 ТДИ, едната даже е 200 коня. Купуваш някоя от тях , пък ако ти се ще да направиш нещо със собствените си ръце и да получиш удовлетворение от това и монтираш едно куатро и ти си човека. Решението си е твое. Успех и пиши! Лека вечер!
  14. Еваларка! Така трябва! Върна ме в добрите стари времена когато и аз карах 21013 със заводския мотор 1200 куб. см., два механични Вебера, 16 клапанова глава/ от Фиат май беше/ с намалена камера, подсилени бутала и лагери от завод Победа или Дружба. Преди 15-на годинки беше. Тогава имах намерение и турбина да слагам с разредена глава, но поради незнанието си ме достраша и си остана само мечта. Тогава какво удоволствие носеше карането на такава кола , та си представям с 1,8т мотор. Не забравяй да споделяш снимки за развитието на мечтата! Спорна работа!
×
×
  • Create New...