Jump to content

gothic_fan

Members
  • Мнения

    293
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    ТТ 225

Персонална информация

  • Локация
    Козлодуй/Русе

Последни посетители

2310 профилни разглеждания

gothic_fan's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Хах чак сега видях тая тема. Пояснявам: карам ТТ първо поколение 2000-та година. А бе хора,още ли ги дъвчите тия банални сравнения "за фризьорки" , "женски" , извинете ама това са пълни глупости! Аз какво да кажа като последните пъти когато съм виждал на живо А7 , 370Z, Q5/7 , БМВ 745 ги караха само мацки, така че стига остарели разбирания. Не знам за малките двигатели, но за версията 225 к.с. куатро колата е супер пъргава. Относно фън-а , в момента съм с халдекс контролер който зацепва предна/задна тяга до 50/50 ПОСТОЯННО , при което 0-100 ги прави за под 6 сек, което никак не е зле за "женска" кола на тия години. Завои - ФЪН , зимата сняг - ФЪН, драг - ФЪН. За дълъг път ГАРАНТИРАМ че за двама човека няма да почувствате умора (ние дори двама и с бебо отзад сме пътували повече от 200км, и нямахме никакви проблеми). Задните седалки като паднат багажникът става ОГРОМЕН за спортен автомобил. Не зная кой къде се е возил, но аз съм 1.80 и в ТТ-то таванът ми е по-високо отколкото в А4-ката на баща ми. Не съжалявам нито за миг за покупката преди цели 7 години. Скоро ще го видите за продажба, но не защото ми е омръзнал а защото детето расте и ни трябва нещо с 4 врати, а нямаме финанси да поддържаме 2 автомобила. С нетърпение чакаме да падне повече сняг да почнем да вадим БМВ-тата от преспите.
  2. Странното за мен в случая е че "автоджамбазинът" се оказва официалния представител на Тойота и Лексус за Бургас, който предлага автокредит, лизинг и т.н. , Колегата ми си е харесал един Аурис хибрид, ще звъннем да питаме за пакетна цена на 60К лв. общо (двете коли) колко са склонни да свалят.
  3. Хайде сега колеги коментирайте тия 2 обяви: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11479298741492241&slink=gq7zvs http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11478125599863844&slink=gq7zvs Кой всъщност я продава тая кола (защото е една и съща!) , разликата в цената и т.н.?
  4. Колега, и аз съм в твоето положение, от близо 2 месеца се оглеждам за такава А5-ца.... Изчетох цялата тема и според мен като ще се дават толкова пари колата не трябва да има НИКАКВИ съмнения относно състояние, документи и т.н. А при тази има толкова неизвестни че се чудя изобщо какво ще и гледаш. Парите са в джоба, следи пазара и като излезе нещо читаво скачай, не бързай че после може да има много сополи. Това разбира си е лично мое мнение,не ангажирам никого, все пак стискам палци!
  5. Аз търся дизел sportback и quattro и под 29К лв. невъзможно. Виж ако търсиш бензин и купе може да изпадне нещо читаво?
  6. Хех, 6 годишна А5-ца на 200К км е на цената на чисто ново Дъстърче. Нищо против марката, но аз лично съм фен на четирите нули и без да се колебая ще избера визията, конете и кефа докато пътувам от точка А до точка Б. Е вярно, няма да го има усещането от първия допир на Д-то с найлоните, но човек трябва да прави компромиси все пак.
  7. Защото до 5 години като ревнат всички от ЕС че им е мръсно, започнат да се плащат големите такси и още малко паднат цените на новите хибриди и електромобили всички печки от Германия, Австрия, Холандия и т.н. ще станат "нов внос" тук. И понеже ние както винаги сме последната дупка на кавала ще си караме евтините дизелчета. Поне веднъж това да сме последни ще е в наша полза защото има огромна инертност на промените. те ще се случат и тук, но след 15-20 години най-рано.
  8. Хахахаха прав си, а би трябвало да падат яко дизелите... http://www.dailymail.co.uk/news/article-3834674/Germany-s-federal-council-Bundesrat-pushes-force-EU-BAN-petrol-diesel-vehicles-2030.html
  9. Какъв е този бум на търсенето на А5 (и аз съм така)?! За 1 седмица 3-4 теми само за А5, добре добре!
  10. Благодаря на всички колеги за мненията,много ми помогнахте! Ще се търси А5 3.0TDI или 2.0TDI (задължително куатро).
  11. Благодаря на всички за съветите! В крайна сметка както винаги всичко опира до финансите и бюджета. Дано скоро да мога да се възползвам от услугите на сервиза на Райно защото каквото и да взема искам да се поддържа на ниво (въпреки че не съм в София), а както разбрах там са професионалисти.
  12. Teo, говорим за ауди на 5-6 години мах, което като ново струва около 30-40К евро Може да мисля наивно, но логиката ми е следната: има разлика в това да купя хюндай на 2 години за 30К лв. (нищо против марката, харесвам я) или ауди (или мерц. или бмв) на 5-6, просто защото във втория случай получавам име, традиция, визия (това е индивидуално де) , истинско 4х4 (каквото и да се пише и говори куатрото за мен си остава най-доброто 4х4), разработен автомобил с потенциал поне още 100-200К км. Возил съм се при приятели с хюндай 2014, хонда сивик 2014 и пежо пак на 2 години, а вчера покарах на един френд 12 годишното Bmw (E39) което го е взел за 4К лв... Еми разликата е осезаема както в интериора, поведение на пътя, така и в удоволствието от управление (в полза на бавареца естествено) Но това си зависи и от човека, може би не искам да порасна ЦЕЦО: Авант е идеалната семейна кола, но не е за мен, просто хората са различни, аз обичам купетата и "бутиковите" изпълнения. Но си прав, най-добрият вариант може би наистина 2.0 TDI и ще търся куатро което е рядкост (тук пак ще моля хората които са запознати да споделят дали има еветуални драми с този мотор). PS: Над бюджета ми е, но е красавица!!!!! http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11477735231591868&slink=gdaugn
  13. Да, това наистина е най-доброто за момента, благодаря! Дано не изчезне в близките 10-тина 15 дни..... И евентуално това https://www.autoscout24.com/offers/audi-a5-2-0-tdi-sportback-dpf-quattro-diesel-silver-6f70a236-e7b9-222f-e053-e350040a79ad (все пак черното е много по-добре) Относно А6 комби, не искам чак толкова семейна кола В А5 ми харесва агресивната и младежка визия, поне така го виждам а и не обичам прекалено големи коли,не се чувствам комфортно (всеки луд с номера си). Някой ако има информация за поддръжката на А5 с този двигател или 3.0TDI с конкретни цифри долу горе на година (с предвидени и не разходи) много ще ми помогне..... PS: Може да звучи странно, но за мен колкото по-малко екстри има колата толкова по-добре. Имам колега взе си скоро едно БМВ за луди пари, и като почнаха едни проблеми с датчиците, ужас! За най-малкото и колата просто спира! Има датчик за състоянието на ляво огледало, за дясно огледало, датчик за тия 2 датчика, според мен абсолютни безмислици които само оскъпяват и са предпоставка за бъдещи проблеми. Сензори за силата на чистачките според силата на дъжда и т.н. И кожа не искам,нито подгряване на седалките ако това ще оскъпи колата с едни 1000Е....
  14. Здравейте колеги! Рядко си позволявам да пиша, повече чета, но дойде време да сменям колата и ще се радвам който може и има желание да помага. В момента карам ауди ТТ (МК1 225к.с.), взех го преди 7 години, не съжалявам нито миг за избора си. Перфектен автомобил за млад човек, куатро, железен двигател, поддръжка долу горе като на голф (с малки изключения). Това ми беше мечтата още когато излезе моделът в далечната 1998г. След това излезе А5 , а през 2009 и Спортбека с 4 врати и си казах "Това ще ми е семейната кола някой ден." Ето че този ден дойде,вече съм семеен с дете и започнах да чета за модела из форумите, и честно казано се хванах за главата. В сравнение със сегашната ми кола тази се оказва,че е бездънна яма като разходи и конструктивни дефекти. Разбирам,че говорим за различни класове и разлика от поне 10 години, но все пак бензинов двигател да харчи по 1 литър масло на 2К км. на 3-4 годишен "премиум" автомобил и това да е нормално е безумие според мен. Това ме отказа от бензинова А5-ца въпреки че никога не съм харесвал дизела. Другата дилема автоматиците, и там драма (типтроници,мултитроници), слециално масло, при проблем цифрата за ремонт е значителна (поне за мен). До тук изключих бенз. и автоматика. Остана да е дизел ръчка. И тук пак изненада: калпавата нафта съсипвала пиезо-дюзите на Common Rail-a, а една такава била 1200лв?! Бях се насочил към легендарния 3.0 TDI 239к.с. но пак ме попариха,че на 300к км. мах се сменя верига и обтегачи с едно олекване с около 3К лв. в най-добрия случай. Това ме връща на мощност под 200 к.с., където имаме TDI 2.0 170к.с. ( 2.7 190к.с.е без куатро май). И така за финал се оказва че ще търся А5 Sportback 2.0TDI quattro 2009-2011 като бюджетът е ограничен до 15К EU. Говорим за кола от Германия въпреки че са по-скъпи (отказал съм се от напудрените тук, виждам и екземпляри по 25К лв. и въпреки че е много примамливо не мисля че ако се скапе нещо тия останали 5К ще ме оправят). Като теглим чертата виждаме в mobile.de само 4 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&doorCount=FOUR_OR_FIVE&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxPrice=14000&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=31&cn=DE&fuels=DIESEL&maxPowerAsArray=KW&minPowerAsArray=KW&transmissions=MANUAL_GEAR като едната е 2.7 и за куатро изобщо не говорим в този ценови диапазон, и само една е "Accident-free" В Autoscout24: https://www.autoscout24.com/results?ctf=1&mmvmk0=9&mmvmd0=19047&mmvco=1&ctf=2&pricefrom=500&priceto=15000&powertype=kw&fuel=D&gear=M&ctf=6&cy=D&ctf=3&doorfrom=4&doorto=5&ctf=4&atype=C&ustate=N%2CU&ctf=5&ctf=7&ctf=8&ctf=9 като само 2 са куатро...... Общо взето задачата ще е много трудна, моля тези от вас които имат А5 или преки впечатления (независимо от модификацията) да споделят, всяко мнение ще ми е от голяма полза (хората тръгват за Германия скоро и искат точни насоки какво да търсят). Съжалявам за дългия пост но обикновено си вземам кола дългосрочно (ще се кара не по-малко от 7-8 години) и искам да направя най-добрия избор... PS: Обикновено навъртам по около 12-15К км. на година МАХ ако това е от някакво значение.... Помагайте! И ако горе имам някакви грешки относно проблеми,дефекти и т.н.: поправяйте! БЛАГОДАРЯ!
  15. Здравейте! И аз съм пред дилема, но задължително да е Sportback защото сме с дете. Тъй като съм голям противник на дизела се засилих към бензин, но като прочетох из западните форуми как доливане на 1 литър масло на 3К км. било в реда на нещата, и то на екземпляри 2010-2011 година се отказах. Не разбирам от двигатели, но каква е тази инженерна мисъл да пусне двигател с такъв "разход" на масло при нов модел?! ТТ-то ми, 15 годишна кола, направено 280 к.с., не пипа никакво масло между смените! Колкото и да не ми се иска, ще се оглеждам за дизел, 3.0 доколкото четох с 240 к.с. и 500Nm се държи доста прилично, и като разход. И аз ще се радвам някой с преки впечатления да сподели. Виждам,че с малко късмет може да се вмести човек до 30К като цена? http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=229008393&isSearchRequest=true&doorCount=FOUR_OR_FIVE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxPrice=15000&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=31&pageNumber=2 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=232763449&isSearchRequest=true&doorCount=FOUR_OR_FIVE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxPrice=15000&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=31&pageNumber=2
×
×
  • Create New...