Jump to content

krasiml

Members
  • Мнения

    34
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно krasiml

  • Рожден ден 20.04.1971

Друго

  • Kaра
    Audi A4 Allroad

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Montana

Последни посетители

1007 профилни разглеждания

krasiml's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. krasiml

    A3 99г. 2 DIN радио

    Здравей колега, Точно това на снимките е за А4 2002-2008г.Цената с куриерската услуга(ТNТ) е 385 USD + 6% ако превода е чрез Paypal.Това е с аналогов ТВ тунер.За опцията с цифров тунер не съм питал , защото е MPEG2 , а доколкото знам в България ще е MPEG4.ТВ антена-6$, камера за заден ход-25$ и SD карта 2GB с IGO 8 + карта на Европа , но без български-10$.Това са опции които отказах.Освен това платих и ДДС върху сумата от 150$.Помолих да декларират 150$, защото иначе се дължи и мито.
  2. krasiml

    A3 99г. 2 DIN радио

    Здравейте колеги, Отварям тема за вграждане на double din мулти медия в Audi A3 до 2003г. Понеже вече минах по този път, бих могъл да бъда полезен на тези ,които решат да се захванат с подобен проект. На този линк: http://imageshack.us/g/13/dsc01g.jpg/ можете да видите резултата.Успех на всички тръгнали по този път!
  3. Стартер – 0 001 107 068 Шалтер – 2 339 303 254
  4. Точно така е. Не грешиш. Чертичката на диода трябва да е към буксата на реостата. Иначе няма да работи подсветката.
  5. Проблема е в това, че при включване на фаровете се връща високо напрежение към таблото.Осветлението на копчетата идва от таблото с уредите, а не от ключа за фаровете.Това обратно напрежение минава през реостата за регулиране на височината на фаровете и крушките, които го осветяват. На ключа за фаровете има две букси.На малката букса трябва да се прекъсне сивия кабел със синя лента и да се залепи диод, така че да пропуска напрежение от таблото към крушките за осветяване на реостатите за височина на фаровете и силата на осветяване.
  6. Ако все още те интересува мога да ти помогна. Имах същия проблем, но от два дни вече всичко е ок.
  7. Датчика за скоростта се намира на скоростната кутия , до вътрешното каре на лявата полуоска.Буксата му е с три крачета.Двете крайни са захранването 12V.От средното се изпраща правоъгълен импулс (проверява се с осцилоскоп) към таблото , чиято честота се изменя в зависимост от скоростта.
  8. Ако още не си разрешил проблема – на схемата за свързване виж на кое краче пише BOSE , извади или отрежи кабела за тава краче на буксата за касетофона! Този кабел на твоята инсталация е за сигнал за скоростта . Използва се за GALA и това шашка Chorus ll.
  9. Audi A4 произведена от 31.10.1997 до 30.11.1997 в Ingolstadt , но се води произведена през 1998 г. По този номер не може да се определи с какъв двигател е .Това 8D определя какво точно Audi е .Например за А3 до 2003 г. е 8L , а след 2003 г. - 8P .За двигателя трябва неговия номер .
  10. Да , занимавам се и с климатици , въпреки че не това е основната ми дейност. Колата е с климатроник и това е оригиналния компресор.Ако не намеря до тогава ,към края на месеца ще пиша на ЛС.Предполагам ,че ще може да ми го изпратиш с наложен платеж
  11. Здравейте колеги! Скоро забелязах , че уплътнението на оста на компресора на климатика ми изпуска.Знае ли някой , от къде може да се купи ? Калата е А3 , а компресора SD 7 V 16 .
  12. Винаги въздуха който влиза в купето минава първо през изпарителя и след това акоо е необходимо през радиаторчето на парното.Между тях има клапа.Освеен тази има още 4 клапи.Те определят накъде да духа и от вън или вътре вентилатора да засмуква въздух.Всички тези клапи не са просто отворени или затворени.Към всяка една има датчик за положението на съответната клапа.Така те могат да са частично отворени или затворени в зависимост от режима който е зададен. Трябва да видиш разглобена цялата система от въздуховоди за да ти стане напълно ясно.
  13. Не съм съгласен , че.е грешка.Когато е в автоматичен режим е по-добре компресора да е включен постоянно , защото ако се включва само когато трябва да духа студено ще дойде момент когато ще се включва и изключва доста често.Така при каране с постоянни обороти ще се усеща доста неприятно придърпване.Може да се пробва като се вкл. и изкл. снежинката през 2-3 сек.Този момент ще дойде , когато се достигне зададената температура в купето.
  14. Е…..не мага да се стърпя и реших да се включа в темата . 1- Напълно съм съгласен , че е необхо димо климатика да се включва от време на време и през зимата . По този начин маслото в системата се разнася заедно с фреона и осигурява смазването на всички триещи се части в системата.В противен случай при по-дълъг период маслото се отцежда и при включване лагерите на компресора и уплътнителя(семеринга) на оста трият на сухо.Това води до по-бързото износване.Същото е и при двигателя.Студеният старт е най вреден по отношение на износването , защото маслото се е стекло в картера и е по-гъсто.Така първоначално смазването е недостатъчно. 2- По отношение на налягането.Налягането на хладилния агент зависи от температурата.Не очаквайте то да е едно и също през зимата и през лятото.През зимата кондензатора се охлажда много по-добре , защото околния въздух е студен.Съответно налягането на фреона е по-ниско и мощността която компресора отнема от двигателя е по-малка.Така че и повишаването на разхода на гориво при включен климатик през зимата е по-малко , отколкото през лятото.Когато налягането е по-малко от 1,2 bar компресора не се включва.При налягане от около 16-18 bar вентилаторът(ите) се включват на 2-ра степен.Ако въпреки това не може да се осигури достатъчно охлаждане и налягането надвиши 32 bar , компресора на климатика се изключва.Когато налягането падне под 24 bar , компресорът се включва отново. 3- При оригиналните климатици (климатроници) има монтиран датчик за околната(външната) температура на въздуха.Така при минусови температури компресора не се включва , защото постъпващия въздух в купето е достатъчно студен за да бъде охлаждан допълнително.При положителни температури , когато натиснете бутона за обдухване на стъклата се включва и компресора.По този начин студеният изпарител обира влагата от въздуха и стъклата се изсушават по-бързо. 4- Каква е разликата между обикновения климатик и климатроника? При климатроника регулирането на температурата в купето и оборотите на венти латора се осъществяват по електронен път , докато при климатикът – ръчно.Друга разлика няма.При климатроника вие задавате дадена температура и електрониката посредством задвижваните от ел. моторчета клапи и оборотите на вентилатора се стреми да поддържа желаната температура.При климатика , когато стане по-студено отколкото бихте желали можете да регулирате температурата на излизащия от “духалките” въздух посредством врътката за топло и студено и степените на вентилатора. 5- От къде идва топлото и от къде студеното. Постъпващия въздух минава първо през изпарителя , а след това през радиаторчето на парното.Между двете има клапа която определя какъв въздух(топъл или студен) да духа в купето.Ако искаме да духа студено , въпросната клапа е затворена и така въздуха се охлажда от изпарителя и влиза директно в купето.А ако искаме да духа топло , клапата е отворена и вече изстудения от изпарителя въздух минава през радиаторчето на парното , където се затопля и чак след това влиза в купето.Всичко това важи както за климатик , така и за климатроник.Разликата е в това , че в единя случай клапата се управлява ръчно ,а в другия – от електронен блок.Колегата SUMISTA е прав ,че клиента му няма парно не защото няма фреон.Причините маже да са само две.Едната е в охладителната система (термостат,радиаторче на парното, въздушна възглавница) и втората е в клапата разделяща изпарителя и радиаторчето на парното. Надявам се да сте ме разбрали и да съм бил полезен
×
×
  • Create New...