Jump to content

nikom

Members
  • Мнения

    704
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно nikom

  • Рожден ден 4.11.1975

Друго

  • Kaра
    B4 2.0E ABK Avant

Контакти

  • ICQ
    69863542
  • Yahoo
    nikom_bg
  • Skype
    nikombg

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Plovdiv
  • Интереси
    Car Audio and Alarm System

Последни посетители

2684 профилни разглеждания

nikom's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. фабричния модул стои над жабката, а относно претрисането и на моята беше така но докато го открия мамата ми се е*а, нооо след разпробиване на главата и слагане на по дълги щуцери които да подават газта директно върху клапаните вече 5-та година нямам проблеми , а през това съм направил още 3 с АБК мотори по този начин и до сега не са се оплакали
  2. опитай първо с релето защото може да искат захранване датчиците което липсва за да работят
  3. опитай първо със презапояване на релето под волана мисля че беше номер 30 може той да не пуска 12 волта като хората
  4. знам че антифриза е по тънък от водата и за това е така
  5. по принцип не се сваля а има една дупка през която се бърка за да развиеш всички болтове , ама си е по добре да си го свалиш и да ги развиеш както трябва и после на спокойствие да му удариш едно зачистване на повърхността където ляга помпата и после на обратно. но внимавай с зацепването. слагаш я на белезите: разпределителен, колянов, и маховик, и после изключваш от скорост да не се разместят и разглобяваш и после сглобяваш
  6. може да е от гумите, ако до сега си карал с някакъв наклон те са се изтъркали и след оправянето на предницата започва да дърпа на някъде
  7. nikom

    Проблем с ел. стъкла

    има едно голямо реле отдолу под волана, сваля се и се презапояват спойките вътре.
  8. аз имах същия проблем с моето и си купих цял механизъм от интернет за 25 лева защото по моргите искат 50-60 а в нета за 40-60 взимаш цялата врата оборудвана и си го сменяш много лесно
  9. виж дали пеерката се върти свободно на ръка , само че на загасена кола или махнат бушон . ако не се върти леко може да тормози системата и за това да гори бушона
  10. бялата ми прилича като за диагностиката при бушоните
  11. nikom

    Бутон за халогени

    изчезнала му е масата в копчето , ще трябва да го отвориш и да го почистиш най-вероятно
  12. ако е от АБК мотор ще стане и след смяната ще трябва да се настрои
  13. и аз му писах преди известно време ама .... никакво внимание може пък интернета да му е по бавен и чак сега да идват съобщенията ха ха ха
  14. https://www.google.bg/search?q=diagnostic+pinout+audi+80&client=ms-android-sonymobile&espv=1&source=lnms&tbm=isch&sboxchip=%D0%98%D0%B7%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F&sa=X&ei=t7ryVKbRM8GsPYrLgGA&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=320&bih=440 Най вероятно трябва да стане ако ли не с вагком
  15. колега от коя програма го изкопа това
×
×
  • Create New...