-
Мнения
31 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно speedracer
- Рожден ден 23.03.1980
Друго
-
Kaра
Audi A4 2001г.
Контакти
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
България
-
Интереси
коли
Последни посетители
820 профилни разглеждания
speedracer's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Първо да ти благодаря, че си го пуснал като торент, защото супер бавно се сваля от другите места! И сега един въпрос за записването на ISO файла със смяната на book type ясно, но в торента има един MDS файл с него какво правим, той за какво?
-
Днес разглобих управляващият блог, искарах дисплея почистих му гумичките под него но пак нищо не става. Съмнява ме, че някъкво от тези диотчета (или там както се казват) е изгоряло точно за тази функция на дисплея, а това вече не е в моята компетенция и незнам дали изобщо може да се разбере от какво може да е като няма схема
-
Май никой не знае нищо по моя проблем , утре мисля да разглобя управляващият блог да вида дали ще мога да направя нещо. Дано да мога да си го оправя!
-
Никой ли няма представа от какво може да е това, моля помогнете!
-
Нямам представа, ако бяха пикселите поне някои от тях трябваше да работят...
-
Здравейте! Kолеги от преди два дни имам следният проблем. Дисплеят на климатроника ми не показва отдолният край скалата на вентилатора и малкото вентилаторче в долният десен ъгал, иначе температурата, на която е нагласен климатроника си е там, а скалата я няма. Дисплеят ми е от малките (единият). Някой имал ли е такЪв проблем до сега? Дали е от последните студове или просто му е дошло времето? Ако имате някъква информация за това моля да споделите! Благодаря ви предварително!
-
То за отпред и за отзад е едно казанче и се намира в преният десен калник...
-
Незная дали се продава само въпросната тръбичка, но малко ме съмнява... Сега ще ви обясня как си оправих моята. За да извадите тръбичката: 1. Трябва да махнете пласмасовата капачка, която се намира над самата пръскалка (над гайката на рамото на задната чистачка) 2. Извадете самата пръскалка като я издърпате на вънка внимателно (тя само е пъхната във въпросната тръбичка), от вътрешният край на пръскалката има една много малка гумичка внимавайте да не я загубите при ваденето (тя може и да остане вътре в оста вие ще я видите) 3. След което отворете багажника и махнете кората (има една видия в дръжката, кадето е оставена за дърпане за да се затвори багажника), мисля че други видии няма, но все пак това съм го правил преди година. После внимателно с права отверка пъхнете между кората и капака и почнете да откачате щипките една по една и така кората ще излезе. Вече ще видите каде е моторчето за чистачката. 4. Извадете маркуча от пласмасовият накрайник на моторчето. 5. След което развийте малките видийки на металното капаче на моторчето (те са около 7-8 и са с едни такива малки звездички) извадете капачето и вече сте до тръбичката (даже понякога тя излиза със самият капак), ако не излезе хванете пласмасовият накрайник, кадето влиза маркуча и го завъртете наляво на дясно, като го дърпате навънка. Това е процедурата по ваденето на тръбичката... После аз извадих двете части на тръбичката. Имах една стара антена за радио от тези кадето се разтягат, разглобих я и мерих в кое пърче от антена тръбичката влиза най-плътно, отрязах около 2см. от пърчето антена което най-добре пасна. Първо вкарах едното пърче от тръбичката до половината от отрязъка от антената и го запуих с пуялника (калая хваща перфектно да не ви притеснява), пъхнах другото от другия край и запуих и него (само гледайте да не направите тръбичката по-дълга по този начин, но и да я направите после може да я намалите от горният край не е проблем). Истърках споиката със ситна шкурка и вече тръбичката ми беше цяла . Пробвах дали тръбичката ще влезе в оста и дали ще се върти спокоино (да не затяга). Наложи ми се малко да разпробия оста (но малко), просто да влезе и да се върти спокойно не повече, за да не се скъса от другаде. Зглобих всичко по обратният ред и всичко беше наред. Успех, дано да съм ви полезен!
-
Аз подкрепям колегата Vikik, правилното е пръскалката да пръска само на горе така, че Любо ти нямаш проблем по скоро приятеля ти има. При мен също се въртеше което не е правилно. Вътре в оста на задната чистачка има една много финна месингова тръбичка. С времето между нея и оста се пълни с боклуци, затяга и се къса, както е казал колегата по горе и започва да се върти с оста, което не е правилно. Като се скъса започва да капе вътре в моторчето където са зъбните колела, а от там и в кората. Може да проверите след дълго използване, че кората на задният капак ще ви е влажна от долният край. Процедурата по сменянето на тръбичката не е много сложна но трябва първо да си я намериш от някъде. Ако някой си намери да ми пише ще му обясня как да си я смени... Тя представлява месингова тръбичка с накрайник отзад, кадето влиза мъркуча в нея.
-
Колеги да ви се похваля, вече си оправих казанчето . Течеше от самите маркучи където влизат в помпичката на дъното на казанчето. Извадих моторчето (вдига се на горе, то е пъхнато в едно гумено уплатнение), изкарах двата маркуча и навих малко изолир банд на накрайниците на мотора и си сложих маркучите. Сглобих всичко по обратния ред, напълних казанчето и край проблемът се реши. Добре че не беше пукнато казанчето от студовете... Забравих да ви кажа, че за да стигнете до казанчето, трябва да свалите предната лява гума и после подкалника и то е вече пред вас, не е нищо сложно има около 10-на видии за развиване на подкалника.
-
Колеги вчера установих, че ми изтича течността от казанчето на чистачките без да съм пръскал изобщо . Пълня го и след два дни лампата ми святка, че е празно. От долният ляв край на бронята забелязах, че постоянно си капе и според мен е или от казанчето или от някой маркуч. Това стана след големите студове които минаха и ме съмнява, че нещо се пукнало макар, че беше с течност против замръзване. Днес мисля да видя какво става но... като гледам каде е навряно това казанче, просто се моля да не е от него. А ако се наложи да го свалям по какъв начин става това? Друг имал ли е такъв проблем до сега? От какво друго може да е?
-
Дръжки , бравички или там който , както им вика
speedracer отговори в темата на EvgeniLalov1 - тип B5
Благодаря ти колега, ще я разглобя да видя какво да я правя . -
Дръжки , бравички или там който , както им вика
speedracer отговори в темата на EvgeniLalov1 - тип B5
Аз имам същият проблем с шофьорската врата, преди 3-4 дни ми стана тази гадория . Вчера разглобих кората и видях, че не само ми е счупена пружинката, ами и едното ухо на оста е заминало. Побългарих го с друга пружина, дръжката се прибра но сега има един много малък луфт около 1мм. който няма как да се обере и ме съмнява, че това е зглобката на оста с рамото което дърпа жилото, защото сега от тук разбирам че това там е от две части. Ако може само колегата NIKO да ми обясни на къде да натискам с отверката за да изкарам оста, да видя какво ще я правя нея. А само да предупредя колегите, които мислят да си натягат жилото не е за предпочитане защото на един Пасат му го бяха натегнали и после около седмица влизаше от дясната врата , докато излъжат лявата да се отвори за да я разглобят и отпуснат жилото. -
Касетофона не иска да тъгне изобщо, само святка червеният дисплей и това е, даже не изписва нищо на дисплея. Като си покарам колата около половин час си тръгва и вече за деня си нямам проблеми с него.
-
Моят е наистина Блаупункт и като сръвнявам номера по сайта, който ми прати наистина е такъв от проблемните. Така, че не мисля да продължавам да му се моля да тръгне като му е студено. Утре си слагам MP3-ката която имам.