да не си посмял да пипаш кутията, помпите ти правят проблеми, притискателя или става или не става, няма логика днес да е ок а утре да е счупен, и после пак отначало, мислете малко с тия глави
ако е главата вземай друга глава не му се плаши толкова, то да не е сапун да се изтърка, занеси я в някоя шлайф база за 20-30 лв ще ти кажат става ли имане от нея или не
колега зареди я с нафта до горе, налей във филтъра нафта, пробвай със спрей да я запалиш. ако запали и тръгне карай и гледай като стрелката стигне около 1/2 от резервоара дали ще направи същия номер.ако го направи 99% е от помпата в резервоара.тя прехвърля нафта от едната половина на резервоара в другата. това й е функцията. успех
какви ли не се навъдиха вече. не знаех че има платени кибици, които да ти дават наклон на оная работа как да си избираш кола. даже и преговори за цената правят май ще взема да се възползвам от услугите им, че напоследък съм с ниско кръвно може пък да случа на млад дипломант от Инголщатд знайш ли
колега без да се обиждаш ще ти задам няколко въпроса.дали ще отговаряш във форума или ще си отговориш сам на себе си е твоя работа. можеш ли да работиш със осцилоскоп, можеш ли да разчиташ осцилограми на разни датчици да речем, можеш ли да разпознаеш правилен от неправилен сигнал на определен датчик и т.н. да не отегчавам колегите самия факт че задаваш въпрос дали ти трябва осцилоскоп ме навежда на мисълта че ти не знаеш каква работа можеш да си свършиш с него. затова те съветвам да инвестираш парите си в друг инструмент който може да ти е от полза. надявам се че не бъркаш осцилоскоп със кодочетец
"Основното предназначение на mScope е универсален осцилоскоп по напрежение. Той е универсален инструмент и не е привързан към марка или модел автомобил." мисля че това изречение е най-изчерпателния отговор. ще си имаш осцилоскоп, но с него няма да си направиш колата-повярвай ми. спести си парите. по-добре си купи ВАГ-КОМ за 150-ина лв. с него поне ще можеш да си триеш грешките.