Jump to content

Пилев

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    BMW 730

Последни посетители

653 профилни разглеждания

Пилев's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Като цяло за цедката има този кит. https://jhmotorsports.com/stainless-braided-turbo-oil-line-and-strainer-screen-relocation-kit-jhm-serviceable-for-tsb-2044640-on-c7-s6-s7-rs7-and-d4-a8-s8-4-0t.html Релокира филтърчето от горе и се чистят при всяка смяна на масло. Новата цедка е по-едра, обаче пак може да се запуши, уж. Не е голяма болка да се смени,400-600лв + около 400лв pvc, че така и така е разглобено всичко.
  2. Е Вярно, че не се пише често в раздела ама сподели мнение по-добре ли е, доволен ли си, кой модел сложи.
  3. Разликата от 18 и 20 ще е голяма. Доста по-кашкавалена ще се усеща в завоите, но по-малко шум и доста по-комфортно. Да не говорим че в БГ и гумите имат по-малък риск да си заминат. Не съм сигурен че 18-ка се побира.
  4. Да и аз съм със същото решение в момента 🙃 Странно е чак колко много хора имат проблеми с този home link. Аз все пак си мисля, че нещо бъркам. На теория дори и да не клонира правилно кода, след като го обуча с вратата, трябва да е ок.
  5. Здравейте. Някой обучавал ли е успешно хоме линка - дистанционното за гараж? Вече няколко пъти пробвам и не ще. Пробвах на 3 различни врати. Ето какво правя стъпка по стъпка: Влизам в MMI-а и изтривам всичките настройки После програмирам бутон 1 през mmi-> vehicle settings-> garage door opener. Следвам указанията на екрана, излизам и насочвам под фара дистанционното, след 10 15 секунди мигачите мигат три пъти (уж значи че е ок). После натискам бутон 1, но вратата не мръда. След това пробвам от контролера на вратата да натисна да се обучи по следният начин: пускам обучението за ново дистанционно на контролера и натискам и задържам отново вече обучения бутон 1 в колата, но отново не става. Бъркам ли нещо, пропускам ли нещо, има ли нещо по специално, което трябва да се направи?
  6. Еми датчика ако ти е на изпарителя би трябвало да заграява малко по-бавно и трябва да е по-студен от температурата на антифриза. Ако е гаранциона нищо не ти пречи да го смените. Като ти загрее до момента когато попринцип трябва да превключи вдигни капака и пипни изпарителя с ръка дали се е затоплил, ако е леден значи датчика може и да си е наред.
×
×
  • Create New...