Jump to content

pbsh

Members
  • Мнения

    151
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно pbsh

  • Рожден ден 8.03.1959

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B7 2.0Tq

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Пловдив

Последни посетители

2489 профилни разглеждания

pbsh's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. Здрасти колега, ако излезе нещо като А6-цата ,но Avant или Allroad пиши едно Л.С. ,ако не те затруднява.

  2. Да снимани са на едно и също място , но колите са различни - едната е с биксенон , а другата с диодни фарове. Интересно кое е вярно?
  3. O.K. търсим американка до фейслифта или от Европа до 03.2017 за да е guattro без халдекс🙂
  4. Това сигурно ли че халдекса е от фейс лифта? Аз прочетох:Seit 03/2017: Nur in Verbindung mit neuem Allradantrieb „quattro mit ultra-Technologie“, което точно с халдекс. Само 3TDI -272коня остава с истинско guattro. https://de.wikipedia.org/wiki/Audi_A4_B9
  5. 1+ да вадят валовете. И аз мислех така да развия въпросния болт , но той се скъса и се вкарах във филм , трябваше да се извадят валовете и да се вади скъсания болт. Много по - добър вариант , но го научих по трудния начин.
  6. Миналата година и моята палеше по-тегаво и аз се чудех да ли да си купувам нов акумулатор, при първия студ в най-неподходящия момент се наложи да купувам акумулатор. Нов Бош Силвър 5S 72Ah и всички проблеми с паленето изчезнаха.Според мен смени акумулатора ако е стар , явно е накрая на живота си и при палене има голям пад в напрежението и от там бензинова помпа и други ел.модули не роботят коректно.
  7. Просто иска смяна на верига и оптегач на около 180к.км или 7 г.- пише си по немските форуми, и моята тракаше след смяната мотора работи перфектно. Масло около 500гр.на 5к.км доливам,което е напълно нормално за турбо мотор.
  8. "мени състоянието ниско/нормално налягане" ето това е типичен пример за проблемен клапан във филтърното тяло при мен даже на ляв завой гаснеше лампата а дясен светеше направо ме побърка докато разбера от какво е. При изваждането на филтърното тяло единия клапан направо падна на земята и другите два се клатеха в леглата пак добре че не беше паднал в картера.След смяната на филтърното тяло вече 2 г. няма проблем с налягането на маслото.С по-гъсто масло сутрин при палене претропват клапаните.
  9. Eто колега напишете този номер в google 06115397H и го разгледайте на изображения от едната страна се виждат 3 метални клапана които отварят на различно налягане , лично съм го установил прилага се чувствително различна сила при натиск за отварянето им.При мен единия от тези клапани са беше отлепил от леглото си и маслото минаваше свободно зад него-срив на налягането и червена лампа.
  10. От Порше БГ номера е същия който е показал колегата с "Н" накрая моя беше с "С".Не задължително да го сменяш има бая разглобяване .Просто да знаеш ако ти светне червената лейка и мотора си работи добре , защото все пак има някъкво налягане , датчика е здрав, има голяма вероятност да е от това.
  11. Да колега точно с това го смених ,пластмасата на вид е по-добра и се води ревизиран, подобрен детайл.Две години вече нямам никакви дертове с колата, само бензин и масла.
  12. Това което си визирал е долната капачка където стои фълтъра и е добре да се смени с метална. Аз говоря за горната част където се завива тази капачка -тя също е от пластмаса прецакват се клапаните вътре ,направо се отлепят от леглата си и веднага светеща червена лампа за ниско налягане на маслото.
  13. Колегата 4 ring avus много точно е отбелязал болежките при този мотор и аз като каращ такъв смених всичко това ,което не скъпо и лесно се сменя.Корпуса на масления филтър е от пластмаса и е наистина голяма глупост.Може би той е причина в повечето случаи за оплакванията от маслената помпа за ниско налягане.Вътре в него има клапани през които минава маслото за различно налягане и те се отлепват от леглата си при стареене на пластмасат на корпуса и маслото минава директно , както беше станало при мен.Резултата срив на налягането и светеща лампа за ниско налягане на маслото при загряла кола и ниско налягане при мерене с манометър.Веднага беше маслената помпа главния заподозрян.След четене разбрах, че се проверява датчика, след това корпуса на масления филтър и чак тогава маслената помпа ,която е здрава в повечето случаи .В немския форум има 3 случая на счупено верижно зъбно колело на маслената помпа , като симтомите са силни вибраций на тихи обороти. Затова не е лошо да се прибави и корпуса на масления филтър към елементите за смяна и цена е около 100лв. и вземаш вече ревизирана част и може да си спестиш много главоболия.
  14. pbsh

    Audi B7 2.0TFSI P0171, P0441

    Клапана е с номер 06Е 906 517А или N80 -напиши го в Google и ще го видиш. Вентилира резервоара , като спре да работи коректно дава тази грешка p0441. На моята кола се оправи и грешката изчезна.
×
×
  • Create New...