Колегата 4 ring avus много точно е отбелязал болежките при този мотор и аз като каращ такъв смених всичко това ,което не скъпо и лесно се сменя.Корпуса на масления филтър е от пластмаса и е наистина голяма глупост.Може би той е причина в повечето случаи за оплакванията от маслената помпа за ниско налягане.Вътре в него има клапани през които минава маслото за различно налягане и те се отлепват от леглата си при стареене на пластмасат на корпуса и маслото минава директно , както беше станало при мен.Резултата срив на налягането и светеща лампа за ниско налягане на маслото при загряла кола и ниско налягане при мерене с манометър.Веднага беше маслената помпа главния заподозрян.След четене разбрах, че се проверява датчика, след това корпуса на масления филтър и чак тогава маслената помпа ,която е здрава в повечето случаи .В немския форум има 3 случая на счупено верижно зъбно колело на маслената помпа , като симтомите са силни вибраций на тихи обороти. Затова не е лошо да се прибави и корпуса на масления филтър към елементите за смяна и цена е около 100лв. и вземаш вече ревизирана част и може да си спестиш много главоболия.