Jump to content

ithilieth

Members
  • Мнения

    672
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно ithilieth

  • Рожден ден 22.02.1981

Друго

  • Kaра
    седан

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

3025 профилни разглеждания

ithilieth's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Точно проверих за грешки. И понеже съм много "умен" ги изтрих, преди да ги запиша. Едната беше нещо свързана с ламбда сондата. Ще дебна да видя какво ще запише. А тия термопредпазители, това тия дето изглеждат все едно са от камък ли? Едни сиви? С буксата колянов вал видимо няма проблем. Може датчика да е заминал. Скоро сменях датчика на разпределителния (господ да ги убие с тая цена), защото преди време спря да пали въобще. След смяната се оправи, ама сега ново 20.
  2. Здравейте колеги, Колата в заглавието гасне в движение. Опитах се да засека някаква закономерност, но го прави и при ниски обороти и при високи. Няколко различни ситуации: 1. На магистралата при около 130, при даване на пълна газ и около 4-5к оборота, просто изгасна. При опит да запаля на скорост, не пожела да запали. След това отбих и след 5 минути отново запали. 2. Подобна ситуация, но в града. При 50-60км в час, с нормално каране 2-3к оборота, пак изгасна на няколко пъти, като директно забива муцуната. Пак не искаше да запали на скорост, а само на стартер и то след няколко опита. Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели: 1. Какви може да са възможните причини? 2. Приемам предложения за майстор, който разбира от тези коли и може да се захване с колата.
  3. Пак казвам, разликата не идва от това дали е S6 или A6, а от това дали е quattro или не. Ето схемата на не-quattro. Оф, май си прав, главините ги дават различни номера. При AEL са 4A0 501 653B при AAN - 441 501 653B.
  4. Отзад не съм преправял спирачки, но ако решиш да слагаш 310мм ето инструкции: http://www.blindhorse.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=198&Itemid=29 По темата, не мисля че има разлика в задните спирачни системи за quattro на C4 платформа. За A6 quattro 95-a ЕТКА-та дава само lucas: П.П. Разликата е във сервото, не знам дали ще постигнеш същата ефективност на спирачките.
  5. Уикенда се хванах и преправих кабелите, сумарно ми отне около 4 часа, но всичко стана перфектно. Не съм изнизвал целия сноп през пантата, просто изрязах прекъснатите кабели, замених ги с 50см отрязъци, вкарах ги в маншона и наснадих всичко. Не извадих снопа, защото двете кабелчета за осветяване на задния номер бяха завряни да не казвам къде и нямах никаква представа ако ги извадя, как ще ги връщам после. Което ме навежда на мисълта, как по дяволите се сменят крушките за осветяване на задния номер? Самите "плафони" изглеждат доста трудно достъпни... Интересното при мен беше, че буксите вътре в купето бяха 4, а не 1 и влизаха в левия калник, а не в тавана. В калника имаше някаква зелена овална пластмасова част. Нямам никаква представа за какво е, но нямах достъп до нея да я извадя и да видя. Мерси още един път за подробните указания, определено беше много полезно
  6. Понеже темата за мен стана доста полезна, искам да споделя и картинка на окабеляването. Така ще има всичко необходимо, за хората които имат подобен проблем. Номерацията (ще я преведа малко по-късно): 1 - Cable set for tailgate (left-hand traffic only) 2 - Luggage compartment light 3 - wiper motor 4 - маншон 5 - Additional brake light 6 - license plate light 7 - lid lock 8 - lock cilynder for rear lid 9 - heater rear window 10 - flat contact housing 11 - central locking rear wiring set 12 - rear wiring set
  7. Още един въпрос. В каква последователност се свалят корите на купето и най-вече как, за да стигна до буксата вътре в купето? Корите на вратата вече ги свалих успешно.
  8. Безкрайни благодарности за труда! Видеото е наистина много полезно. П.П. Ако не греша, синия кораб съм го виждал в БПС, така че от мен имаш поне една бира. П.П2. Относно осветяването на салона, направих си експеримент и сложих лед крушка на плафона между шофьора и пасажера. Става ден с много приятна и "модерна" бяла светлина. След като оправя кабелите уикенда, ще сложа и на този в багажника.
  9. Хм, за антенния усилвател съм съгласен, че не идва от там +. Обаче ми се стори, че кабела за машинката за течността влиза в общия сноп, който отива към маншона.
  10. Трябва ли да се разглобява нещо в купето (таван, кори), тъй като аванса е доста малък?
  11. Здравейте, Установих, че са ми прекъснати кабелите отиващи във петата врата. В следствие не ми работят машинката за пръскане на задното стъкло, плафона за багажника и антенния усилвател. За съжаление някой вече е творил преди мен и цветовете на кабелите не са спазени. Някой може ли да ме посъветва къде да намеря ел. схема със цветовете на кабелите отиващи там?
  12. Волана с реглаж ли е на С-ката? При мен (на същата кола) имаше подобни симптоми, но се чуваше повече като потракване. Тогава си мислех, че е от карето но така и не го оправих. Сега като че ли изчезна...
  13. Иво, има ли налични за A6 C4 долни? Мога да те освободя от тях...
  14. Привет, Може ли да ми направиш ценово предложение за следните части за Audi 100 S4 (C4) 2.2 turbo quattro (WAUZZZ4AZNN123562): Комплект за смяна на ремък - ангренаж (предпочитам gates), ремък, ролка, водна помна основна Ляв тампон ДВГСемеринг колянов валГарнитура капак клапаниМерси предварително
  15. ithilieth

    Монтаж на С-ков салон

    Не успях да подкарам две неща - накланянето на дясното огледало и регулирането на двете огледала. Подгрева обаче работи.
×
×
  • Create New...