Jump to content

lukcho

Members
  • Мнения

    88
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно lukcho

  • Рожден ден 25.01.1963

Друго

  • Kaра
    AUDI80B4

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Велико Търново

lukcho's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Слагай малко по - големи резистори. Не си личи, че свети по-слабо но поне не изгарят.
  2. При мен имаше подобен проблем от кутията под предния ляв подкалник в която влиза една пластмасова тръба. Беше се спукала. Като махнеш предния ляв подкалник и погледнеш нагоре ще я видиш. Ма умната, че в тоя студ се трошат пластмасите.
  3. Бе просто някой преди тебе я е запоил да не прекъсва. А ти си изскубнал и пластинката. Вземи си крушка върни пластинката (без крушката на мястото и ) и си смени само крушката за левче.
  4. Ако смяташ, че е само стрелката добре. Имах проблем с прекъсване на синия датчик и държеше ту 1100 ту 850. Не се забелязва такава разлика на звук. Разбрах, че е от него защото записваше грешка от време на време. Иначе се променяха когато включвам и изключвам датчика.
  5. lukcho

    Биене на волана

    Не бързай с дисковете преди да си сигурен във втулките и окачването да не стане като при мене "дискове няма какво да се мисли и толкова". И после заради една скапана втулка сменени маса неща. Кормилната щанга има посредата едни малки гадни втулчици и така нататък. Та аз смятам, че докато не си проверил всичко гумено не бързай с дисковете.
  6. Само да вметна, че спирачната течност се сменя на 4 години най-много. Моята е на двадесет и косур и не съм имал проблеми с гумички. Другата ми кола (Трабант 88 набор) има сменени две гумички за 230 000 и то поради износване. Та моето мнение, е че трябва колата да се обслужва. По-евтино е.
  7. И аз съм с АБК. Не знам за какво си си махнал катализатора. На мен също ми казаха да го махна, че ще върви по-добре защото вероятно е запушен. Когато го свалиха в сервиза за гърнета ми казаха, че Ауди Б4 на газ не може да си скапе катализатора. Показаха ми го беше бял и чист. След това го монтираха обратно. Проблема се оказа ленива сонда а не катализатор. Не искам да ангажирам никого с мнението си но колата е на 400 и отгоре хиляди. Кара се на газ почти от нова.
  8. lukcho

    Проблем с ел. стъкла

    То е най-голямата кутийка под волана. Моето също е презапоявано. Ако решиш да го сменяш да знаеш че са поне два модела. На синът и моето са различни. Моето смъква до долу с едно натискане (по-нов модел) Неговото смъква и дига до горе само с едно натискане. Не са взаимозаменяеми май. Успех.
  9. lukcho

    Свaляне нa кормилото

    Внимавай с дърпането, че се чупят втулките вътре. Но не е полкова чупливо. Като монтираш от болта който не се развива до край се регулира положението на ръчките. Като го местиш нагоре и надоло се регулира плъзгача на клаксона, ще го видиш като го извадиш. Ако не ти свири както трябва го изваждаш малко нагоре и чак тогава затягаш. Успех!
  10. Ми да приключа нещата. Ново долнище на мотора. Не стават и лагерите на вала за маслената помпа и делкото. Според специалисти в сервиза се е повредил датчика за високо налягане при което няма как да се разбере, че налягането в мотора е около една атмосфера и не светят никакви мини чекове и други. Помпата се е скапала (тя наистина чак дрънка) и на високи обороти не е имало добро мазане. Но не достатъчно за да светне лампата от датчика за ниско налягане. Доста тъпо но това е положението. Сега като му сложа манометрите и термометрите и го върна във времето когато хората си гледаха стрелките се надявам да няма проблеми. Аз и без това не съм фен на компютри които вземат решения вместо хората. Стига хората да знаят за какво става дума.
  11. Може ли някой да даде информация за разликата в CCF и CPB освен малката разлика в втора и трета дали има разлика в диференциала и каква ще е разликата в километража например на пета. Сeга с CCF e около 107 километра на 3000 оборота. Извинявам се за влизането в темата на колегата.
  12. Във форума има теми с таблици за кутиите. Не мога да ти дам линк но в едната имаше и диаметъра на каретата.
  13. След седмица две моята започна направо да гасне и накрая спря като си вървеше. Беше датчик на хол. И аз смятам, че е добре да пробваш с друго делко.
  14. lukcho

    Спирачки 80 (B4)

    Имал съм проблем с втулките на окачването и също тресеше не беше от дисковете.
  15. На моята е сменяна два пъти с гумена и няма проблем но на предния и задния край е мазана със силикон преди това.
×
×
  • Create New...