-
Мнения
287 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно dinox
- Рожден ден 7.12.1963
Друго
-
Kaра
се на лошите!
Контакти
-
Website URL
http://www.ninov.org
-
ICQ
0
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Интереси
Locost cars
dinox's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Съгласен! Само уточнявам, че ако датчика лъже ЕКУ'то, че двигателя е студен, ЕКУ'то обогатява сместа и затова става нестабилен при загрял двигател и харчи безобразно. Ако пък лъже, че двгто е топло - тогава се появява проблема с паленето - на студен двигател без обогатяване не винаги пали, особено зимата :-) ПС: Ами като се замисля, на цената на сменените датчици вземи си купи едно кабелче и VAG/COM'а веднага ще ти каже къде ти е проблема! Не че не може някой да ти прочете грешките, но по постове ти виждам, че няма да ти е излишно да си имаш. Успех!
-
Не в конекста на темата, а иначе на климатроника излизат данни от температурни датчици, но за съжаление не тези :-) http://12v.org/maintenance/repairs/ect.php
-
Един от, или двата датчика за температура на охлаждащата течност и темп. на въздуха... При мен имаше спорадични грешки и от двата. Димо (TheSaint) ми ги достави и от тогава съм ок... G62 и F76!
-
Венеца принципно се обръща но не препоръчвам. По добре си вземи нов - не е скъп. Маха се с нагряване и също така се и слага - нагряваш само венеца - най-добре с оксижен, но и с газова горелка става. Подпираш на нещо и удряш маховика. Поради големия диаметър като нагрееш добре си пада и сам. Не препоръчвам обръщане защото зъбите от другата страна са като отрязани без фаски. Тези фронтални фаски са необходими за по-лесно зацепване с бендикса който при забиването в острия ръб се стругова много бързо и свършва. Правенето на фаските на ръка е почти невъзможно защото материала е доста твърд, а на машина едва ли ще струва по-малко от нов венец. Все пак по време на смяна на стартера някой погледна ли състоянието на венеца - ако е това което казваш се вижда с просто око и като се замисля не бих сменил стартер на скапан венец...?!?
-
Това ми е любимото размазване на няколко аудита накуп... http://www.youtube.com/watch?v=mSuawMl4lOo
-
Охооо! Гризли! Аз отдавна не съм се ровил във форума и с нескрит интерес забелязвам че си се зарибил по моделите... :-) Доколкото си спомням брата на агент смит от форума летеше също... Предложение за бира!?
-
Под масления филтър - дясно, долу като гледаш към двигателя. Самия топлообменник е на обща ос с масления филтър и прилича на кубче. Долното уплътнение е един о-пръстен който често дава фира. ПС: Забравих да кажа, че вече няколко двгта съм виждал с премахнат топлообменник от поредния "майстор" :-)
-
Само да допълня, че освен семерингите, щом е омаслен двигателя, е възможно е да изпуска от топлообменника за маслото. При липса на кора този теч омаслява отдолу целия двигател.
-
Може би трябва да изчакаш и да го направиш при смяна на ангренаж например, но обикновено освен гумичките и самите водачите се износват. Моето мнение е ако се стигне до такъв ремонт няма никакъв смисъл от смяна на гумички ако не се ревизира цялата глава(и). Шлайфане глава клапани, нови водачи легла и накрая нещо което повечето бг "майстори" прескачат е смяна на болтовете. Не е особено скъпа тази операция, но определено си струва. Естествено повишения разход може да се дължи и на износени или счупени сегменти, но то това се усеща по вървенето и пушека отзад :-) Както повечето колеги те съветват - сложи добро масло - ще ограничи разхода и при следващото обслужване - стой малко по-дълго в бокса...
-
И аз да се намеся Имам и двата мотора - и AAH и ABC - и двата са на еднакви купета - Ц4 - определено има разлика помежду им... Мога много да пиша, но основното е, че AAH има много явно изразено плато на въртящия момент между 3-4.5к обороти - всичко друго е въпрос на усещане :-) И двата двигателя са надеждни и идиотоустойчиви... В заключение и двата двигателя не са за хора които правят сметка на горивото...
-
айде едно съветче от мен - HTC G1 цената му в бг вече е около 700 което ти влиза в бюджета. Имам го от доста време с впечатление: - има какво да се желае, но само за 3 месеца повечето неща които ме дразнеха вече са изчистени...
-
извинявам се, че отдавна не съм влизал във форума - случайно попаднах на темата и моето мнение е да провериш веригата между двата разпределителни вала или нейния обтегач - това не се открива на никаква диагностика (условно казано). Сипмтомите са такива каквито ги описваш... Успех!
-
Явно хората ценят труда си... Всъшност труда им струва толкова колкото си готов да платиш. Ако вече си платил, няма причина да търсиш дали е скъпо или евтино. Това е трябвало да изясниш преди ремонта. Сега е малко късничко. Аз примерно сравнявам моята собствена часова ставка с тази която ми искат. Пробвай и ти така!
-
Защо задния мост се върти самостоятелно ? Защото торсена е отворен, но поради това, че натоварването на двете задни гуми е еднакво, задния диференциал още не се е отворил и върти двете гуми. За другия случай вече и задния е отворен и затова върти само една гума. Колегата би могъл да си помогне с ръчната, а не да рие половин час и да се окопава. Куатрото не е панацея и тези които го използват е редно да са наясно с възможностите му преди да предприемат каквото и да било. Куатрото работи само при достатъчно сцепление и това трябва да е ясно на всички. При липса на сцепление на помощ идват допълнителните системи, а при липса на такива и наличие на поне малко мозък, се прибягва до добре известните стари номера.