Jump to content

dinox

Members
  • Мнения

    287
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно dinox

  • Рожден ден 7.12.1963

Друго

  • Kaра
    се на лошите!

Контакти

  • Website URL
    http://www.ninov.org
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Интереси
    Locost cars

dinox's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. dinox

    A6 C4 2.6 V6

    Ясно! :-)
  2. dinox

    A6 C4 2.6 V6

    Съгласен! Само уточнявам, че ако датчика лъже ЕКУ'то, че двигателя е студен, ЕКУ'то обогатява сместа и затова става нестабилен при загрял двигател и харчи безобразно. Ако пък лъже, че двгто е топло - тогава се появява проблема с паленето - на студен двигател без обогатяване не винаги пали, особено зимата :-) ПС: Ами като се замисля, на цената на сменените датчици вземи си купи едно кабелче и VAG/COM'а веднага ще ти каже къде ти е проблема! Не че не може някой да ти прочете грешките, но по постове ти виждам, че няма да ти е излишно да си имаш. Успех!
  3. dinox

    A6 C4 2.6 V6

    Не в конекста на темата, а иначе на климатроника излизат данни от температурни датчици, но за съжаление не тези :-) http://12v.org/maintenance/repairs/ect.php
  4. dinox

    A6 C4 2.6 V6

    Един от, или двата датчика за температура на охлаждащата течност и темп. на въздуха... При мен имаше спорадични грешки и от двата. Димо (TheSaint) ми ги достави и от тогава съм ок... G62 и F76!
  5. Венеца принципно се обръща но не препоръчвам. По добре си вземи нов - не е скъп. Маха се с нагряване и също така се и слага - нагряваш само венеца - най-добре с оксижен, но и с газова горелка става. Подпираш на нещо и удряш маховика. Поради големия диаметър като нагрееш добре си пада и сам. Не препоръчвам обръщане защото зъбите от другата страна са като отрязани без фаски. Тези фронтални фаски са необходими за по-лесно зацепване с бендикса който при забиването в острия ръб се стругова много бързо и свършва. Правенето на фаските на ръка е почти невъзможно защото материала е доста твърд, а на машина едва ли ще струва по-малко от нов венец. Все пак по време на смяна на стартера някой погледна ли състоянието на венеца - ако е това което казваш се вижда с просто око и като се замисля не бих сменил стартер на скапан венец...?!?
  6. Това ми е любимото размазване на няколко аудита накуп... http://www.youtube.com/watch?v=mSuawMl4lOo
  7. Охооо! Гризли! Аз отдавна не съм се ровил във форума и с нескрит интерес забелязвам че си се зарибил по моделите... :-) Доколкото си спомням брата на агент смит от форума летеше също... Предложение за бира!?
  8. Под масления филтър - дясно, долу като гледаш към двигателя. Самия топлообменник е на обща ос с масления филтър и прилича на кубче. Долното уплътнение е един о-пръстен който често дава фира. ПС: Забравих да кажа, че вече няколко двгта съм виждал с премахнат топлообменник от поредния "майстор" :-)
  9. Само да допълня, че освен семерингите, щом е омаслен двигателя, е възможно е да изпуска от топлообменника за маслото. При липса на кора този теч омаслява отдолу целия двигател.
  10. Може би трябва да изчакаш и да го направиш при смяна на ангренаж например, но обикновено освен гумичките и самите водачите се износват. Моето мнение е ако се стигне до такъв ремонт няма никакъв смисъл от смяна на гумички ако не се ревизира цялата глава(и). Шлайфане глава клапани, нови водачи легла и накрая нещо което повечето бг "майстори" прескачат е смяна на болтовете. Не е особено скъпа тази операция, но определено си струва. Естествено повишения разход може да се дължи и на износени или счупени сегменти, но то това се усеща по вървенето и пушека отзад :-) Както повечето колеги те съветват - сложи добро масло - ще ограничи разхода и при следващото обслужване - стой малко по-дълго в бокса...
  11. И аз да се намеся Имам и двата мотора - и AAH и ABC - и двата са на еднакви купета - Ц4 - определено има разлика помежду им... Мога много да пиша, но основното е, че AAH има много явно изразено плато на въртящия момент между 3-4.5к обороти - всичко друго е въпрос на усещане :-) И двата двигателя са надеждни и идиотоустойчиви... В заключение и двата двигателя не са за хора които правят сметка на горивото...
  12. айде едно съветче от мен - HTC G1 цената му в бг вече е около 700 което ти влиза в бюджета. Имам го от доста време с впечатление: - има какво да се желае, но само за 3 месеца повечето неща които ме дразнеха вече са изчистени...
  13. извинявам се, че отдавна не съм влизал във форума - случайно попаднах на темата и моето мнение е да провериш веригата между двата разпределителни вала или нейния обтегач - това не се открива на никаква диагностика (условно казано). Сипмтомите са такива каквито ги описваш... Успех!
  14. Явно хората ценят труда си... Всъшност труда им струва толкова колкото си готов да платиш. Ако вече си платил, няма причина да търсиш дали е скъпо или евтино. Това е трябвало да изясниш преди ремонта. Сега е малко късничко. Аз примерно сравнявам моята собствена часова ставка с тази която ми искат. Пробвай и ти така!
  15. dinox

    Въпрос за quattro

    Защо задния мост се върти самостоятелно ? Защото торсена е отворен, но поради това, че натоварването на двете задни гуми е еднакво, задния диференциал още не се е отворил и върти двете гуми. За другия случай вече и задния е отворен и затова върти само една гума. Колегата би могъл да си помогне с ръчната, а не да рие половин час и да се окопава. Куатрото не е панацея и тези които го използват е редно да са наясно с възможностите му преди да предприемат каквото и да било. Куатрото работи само при достатъчно сцепление и това трябва да е ясно на всички. При липса на сцепление на помощ идват допълнителните системи, а при липса на такива и наличие на поне малко мозък, се прибягва до добре известните стари номера.
×
×
  • Create New...