Здравей колега ,гледам ,че караш А4 2.0 ТДИ BLB мотор. Имам проблем с топлото палене т.е. когато е задряла колата пали трудно, тавъпросът ни е къде и как мога и аз да до оправя ,защото виждам ,че и ти си имал този проблем, а и колко пари струва?
Колеги ,добавям и лог файл. Нека колегите по горе да отворят друга тема,че нещо много се обърка,аз питам за дебитомер те за разход ,гуми. LOG-01-001-010-011.rar
След разкачане на буксата има записана грешка. Колата си върви доста добре ,но мисля ,че за 140 к.с може още. Когато натисна газта стоиностите от 25 отиват към 10. Колата е нов внос и с история ,може ли да е направена софтуерна изолация на дебитомера? Не мога да си позволя нов дебитомер само за проба,ако е 100% оттам мисля при Brezel да махна софтуерно.
Izvinete za latinicata pisha ot tel. Dnes zabelqzah,che aktualnite stoinosti na MAF a bqha 25,0mg/str. Kato podam vdigna oboroti stoinostite se namalqt na 10mg/str. I kato otkacha buksata na debitomera razlika ne se useshta vav varveneto i stoinostite se vdigat na 550mg/str. Tova oznachava li ,che debitomera e za smqna?
Ръчни скорости е колега,забравил съм да добавя. Имаше проблем с топлото палене,но с адаптация на start injection сега пали перфектно и топла. Дюзите са :1цил 0,45 2цил 0,38 3цил 0,78 4цил 0,94 +- не ги запомних.
Здравейте колеги, Забелязвам висок разход градско 9-10 извън града 6.5л и то с 70-80 км Колата е Audi A4 B7 2.0TDI BLB 140к.с Имам кабел и искам да ви питам на място като работи нормални ли са тези данни: