Jump to content

lyubaca

Members
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно lyubaca

  • Рожден ден 15 Юни

Друго

  • Kaра
    a8 4.2 tdi 2008

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

567 профилни разглеждания

lyubaca's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Хиляди благодарности за чудесните и изчерпателни отговори! Sent from my SM-N986B using Tapatalk
  2. Привет, автомобил а8, 2010г, д4, 4.2тди 1. Често ми се случва, навигацията да ме позиционира с 20 до 100 км от настоящата ми позиция. По няколко дни, да не кажа седмица, след това някак си се оправя! Някой да се е сблъсквал с подобен проблем? С търсачката не намерих нищо по темата. 2. Видях тема за настройка на печката с дистанционното, но няма конкретна. Ако някой знае как, би ли споделил! 3. Има ли смисъл да си взема сим карта за автомобила, с Интернет? 4. При спрял автомобил, не би ли трябвало телевизията да показва и картина? Или тунера е само за звук? 5. Как да проверя дали работи соларния шибедах? Включен е от мми, но нито лятото, нито сега усещам да помага за температурата на купето. 6. Нощния режим на дисплея е с отвратително качество! Може ли да се поправи нещо, за да се изчисти образа? Идвам от ес класа, и там нощния режим е слабо казано - перфектен! 7. Фаровете не са "матрикс", но имат автоматичен режим, не мога да го разбера. Единствено когато завивам ми осветяват посоката. 8. Фаровете могат ли да се заменят с "матрикс", независимо от цената? 9. Има ли същия модел джанти, но с по-малък размер от 20"? 10. Навъртях над 25 000км, и още не мога да повярвам, че този мотор трябва да мисли 2-3 секунди преди да стартира както трябва? Имам и още въпроси, но за сега и теза са предостатъчни
  3. lyubaca

    4.2 ТДИ вериги

    На едната от снимките ми дори се вижда чашата. Аз не съм сигурен че има без. Но написах че няма къде да си сложиш чаша, защото са ужасно неудобни! Трябва да свалиш поглед до задника си. Та може би от там тръгна идеята дали има или няма. Според мен абсолютно всички имат !
  4. lyubaca

    4.2 ТДИ вериги

    По-малка е видимата зона от на старите. Ужасни са. Огромни мъртви зони. Като дупки на вестник. И на това отгоре ми беше изгорял мигача на едното! А нямало такава резервна част. Само цяло
  5. lyubaca

    4.2 ТДИ вериги

    Да де, но не казваш "коя печка се движи" по-бързо от притежаваните от теб? Нали щото W12 не е нещо особенно, та се чудя какви си притежавал? Покажи някоя снимка на тези машини? Убеден съм че на всички ще им е интересно! Колеги подкрепете ми молбата, да се съгласи да ги покаже! Моля ви! Ама инак с лафовете нямаш равен Митьо Завиждам благородно! Хайде пусни няколко с снимки с по няколко изречения на зверовете, дето се "местят" по- бързо от в12 ската. А аз обещавам да ти разкажа нещо изключително след като видим зверовете! В трепетно очакване съм! Благодаря предварително!
  6. lyubaca

    4.2 ТДИ вериги

    Стефанов, аз си падам лаик, би ли ми обяснил какво да премахна от изпускателната система? Последно време мирише странно. Няма пушек няма нищо. Но мирише странно! В сервиза ми казаха че още малко и щяла да светне лампа за филтър за твърди частици, предвид изминатите километри. И какво е това БДЦ ? Така и така смених половината окачване и обслужих мотара, да я стегна за още една година или за още 50-60 000 км. Колата е от Мюнхен. Беше на 3,5 години и на 70 000 км. Това за собствениците не мога да кажа. Реален пробег - също. По вин-на си излиза кога и на колко е сменяно маслото в Бавария, съвпадаше си. Ескалация на "нещата" няма. Постоянно има нещо за ремонтиране. Не говоря за пари. Дразни та дрънка. Имах много смешни моменти. Например когато изгоря мигача на огледалото, предлагало се цялото. Или жилото на капака за двигателя. Държаха ми колата 2 дни в сервиза и сваляли подкалник и фар... и не помня още какво. Колана на водача се прецака, не се прибира, предвид цената взех един от една морга. Друго, например 8 бр дюзи по 600 лв (започнахме пазарлъка от 920лв/бр). И т н. Спирачен апарат, мигаше ми паркинг-спирачката няколко месеца... Ако нещо друго те интересува - питай.
  7. lyubaca

    4.2 ТДИ вериги

    Напротив, точно с вървенето изненадва! Даже е прекалено мощна за теглото си. Но в горният пост забравих че преди 2 години сменях и дюзи! А те са скъпи. Въобще една недоизмислена кола! А относно видимоста: Предвид предните колонки и малките огледала, трябва да си факир да прецениш. Ако на кръстовище имаш перпендикулярно в ляво или дясно пешеходец, като нищо го качваш на предният капак. Това си им е проблем на тези купета. За огледалата споменах - все едно си пробил дупки във вестник. Нищо не виждаш. Огромна мъртва зона. Предвид че съм навъртял над 150 000км на това купе, мога да напиша трактат на тема - "Недостатъци (поради липса на предимства) на Ауди 8". Долу в десния ъгъл бих добавил подзаглавие с много дребен шрифт "Не измислено" и "По действителен случай"! Снимките са правени от един приятел за да я продам. Но за почти 2 години имам само няколко обаждания, и сега след оправения мотор и сменените дюзи ще си я покарам още малко.
  8. lyubaca

    4.2 ТДИ вериги

    Тракаха ми веригите постоянно! Студен - топъл... всякак. Смених ги, плюс обтегачи, ролки, повдигачи на клапаните... 6200 лв за цялото упражнение. Сега всичко е чудесно и автомобила отново е безшумен. Общо взето от тази А8 съм много недоволен. Не бих взел повече такава. Освен постоянното ровене по колата (изгорял мигач на огледалото, скъсано жило на капака на двигателя, задната щора постоянно се прецаква, телефона губеше обвхват, спирачен апарат на задно колело, смяна на колан с механизма, датчик един заради които влизаше в авариен режим, смяна на механизма гдето вади телевизора... и още и още), ами и е неудобна! Няма къде една чаша да си сложиш, няма ниши за документи, никога не можеш да си настроиш седалката точно, въпреки че има 20 копчета, няма никаква видимост... Общо взето за 4 години се убедих че модела не струва! Има 3 хубави страни: красива е (с 20" джанти съм), мощен 8 цилиндров мотор и последно - разхода на гориво е чудесен за 325 те магарета (10-12 литра/100км а пада и на 8 ако караш кротко) Но не бих я препоръчал като марка и модел!
  9. Тояга - на входа на студентски град. На бул. Климент Охридски срещу Лесно-техническия у-т В младост 4 при сириеца... Общо взето навсякъде където се занимават с караудио В Стара Загора при Галин Пайнера В Пловдив имат един магазин... трудно ще ми е да обясня Лесно и достъпно
  10. 650 лв модул и ти вадят едно кабелче - с USB накрайник- някъде, да си закачаш флашка. Всичко ти излиза на монитора и се управлява сякаш е оригинално. Понеже си от Бургас не мога да ти кажа къде да ти го сложат. Нищо особено не е. Има го в изобилие. Успех
  11. lyubaca

    4.2 ТДИ вериги

    От година насам трака все повече и повече. Скъпичка е. Не я смених само защото ми се прецака компресора на окачването. Вчера го смених, но си изпуснах часа в сервиза. За веригата ми искат 1400 лв за части и малко над 1000 за труд. Което включвало освен веригата и разни обтегачи и т, н, И понеже все някои ще попита да кажа за компресора - 400 лв на старо + 500лв за една изпускаща въглавница и 200 лв труд.
  12. От скоро съм с точно такъв автомобил. Купих го с неработеща печка. През диагностиките, всичките и компоненти работят, но не тръгва. Ще я свалят след няколко дни. А в началото твърдяха че е само свещ... Пускам печката през менюто, и то след няколко сек, само отива на офф. А помпата и работи, още някакъв компонент може да се пусне през диагностиката, и ои работи... Т е точно като при теб.
  13. Темата е стара, но дано колегата прочете въпроса: Дюзи ли се оказаха ?
  14. търся комплесор за централното заключване за Б4 93-та година с 1,6 мотор благодаря предварително на всички
×
×
  • Create New...