Jump to content

Двигателист

Members
  • Мнения

    47
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Toyota Avensis

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

980 профилни разглеждания

Двигателист's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Добре, де. Аз като страничен наблюдател да попитам запознатите, какъв точно е проблема с тези фарове? Старее поликарбоната отпред и намалява пропускливостта си? Фара се пълни с прах? Помътняване на лещата на прожектора, или опушване/обелване/стопяване/корозия на рефлектора? Отслабване на самата крушка? Изначално заложен по-широкоъгълен прожектор, което да води по-ниска обща осветеност на петното? Защото повечето проблеми би трябвало да се решат с рециклиране на фара.
  2. Не бяха ли именно нокиан уличени в измама с предоставяне за тестове на гуми с по-високо качество, в сравнение с тези които реално се продават в магазина?
  3. Това наша, или някаква европейска директива е? Защото някои марки светят от двете страни, а пък други имат една, но централно разположена светлина за мъгла.
  4. 30000 км по-късно съм по-скоро скептично настроен. Нещо доста частици ми се виждат на изхода. Повече в сравнение с най-обикновен хартиен. Да, субективно е, но и проблем с дюза (дюзи) добих. По-скоро не ви го препоръчвам. Сега с новите дюзи сложих полиестерен и броенето започва от нула.
  5. Стара тема, но да споделя - LPG Tech Dragon дюзи на двулитров авенсис ми изкараха 65000 км. Малко далече от обещаните 100000 км, но здраве да е! Може да е от горивото, може да не съм уцелил филтъра...
  6. Благодаря за мненията! Не е до реглаж. Износването е напълно равномерно. Но реглаж е правен. Миналото лято бях с нови Дънлоп Блуреспонс и за 10000 км износването им беше доста по-малко. Това лято се търкалят отзад. Но няма да си купя пак, защото имах едни проблеми с тресене и в интерес на истината не беше причината само в гумите, но просто ги свързвам с това и така. Иначе и аз клоня към Гудиър Ефишънс..., но няма мнения нещо, освен АДАЦ тестовете, където ги представят добре. Притеснява ме да не са като дънлопа с друго име, защото са в един кюп, май, макар че от зимен Гудиър винаги (10 години вече ги използвам - ултрагрип 7,8,9) съм бил доволен. Ще мисля... Има време. Пирели П1 са ми интересни, макар, че са ниският им клас. Пък може континентал да извадят нов модел. drob4o , имаш ли представа къде са произведени твоите?
  7. Здравейте, Някой кара ли с Continental Premium Contact 5? Размера е 195/65/15Т, производство 2016-та, Португалия. Питам, защото забелязвам ускорено износване според мен. На предишната ми кола, предния модел Premium Contact 2, същия размер 195/65/15, но Н, а не Т издържаше (нормално, не спортно каране) 4 лета. Вярно, автомибилът беше друг и със задно задвижване, но... Това лято съм минал около 17000 км и с този темп на износване имам чувството, че ще достигнат 3 мм маркера преди края на следващото лято, демек със зор 2 сезона (а може да не стигнат). Странното, е че един приятел също споделя за два пъти по-бързо износване в сравнение с предния модел, като вече говорим за един автомобил и размер (205/60/15). Тревожното е, че при него и пукнатини се появиха също по-рано. Още нещо интересно – друг приятел с 5-ци, размер 185/65/15, но Словашки (или Словенски, трябва да погледна), няма такъв темп на износване. Гумите се карат с препоръчваното налягане. Забележки към сцеплението на мокро, или сухо нямам, дори (но това е чисто субективно) мисля, че е по-добро в сравнение с 2-ката.
  8. Някой ползвал ли е такъв тип филтри? Сравнение с традиционен хартиен или полиестерен елемент? На практика цената му, гледам си е като на хартиен.
  9. Извинявам се за офтопика. Преди 60-70 години никой не си е представял че маслата могат да са всесезонни... Летните застивали зимата до степен, че коляновия вал не може да се превърти и трябва да кладеш огън под картера, а зимните лятото ставали на пикня, със съответстващите на нея мазилни качества. Някой от вас сега кара ли със зимно и лятно масло? Съгласен съм, че още не е дошло времето на всесезонната гума, но дали след години няма да им е странно на шофьорите, че ние сме сменяли гуми на сезони? Въпроса е след колко години? При такива дискусии все се сещам за баща ми, който казва за шопа, че възкликнал, когато видял жирафа - " Е те такова животно нема!" За протокола: Не съм карал със всесезонни гуми. Минавам по около 40000 км на година, като ми трябва чифт нови зимни на всеки две години, а летните карат около 4-5 сезона. Зимните не се представят добре на 3-та зима, летните също след 3-тото лято, въпреки, че са над 50% дълбочина. Говоря конкретно за Континентал Премиум Контакт и Гудиър Ултрагрип 7+,8 и 9 на размери 195/65/15 и Малоя Футура на 205/65/15
  10. Здравей, Вносител за България на тази марка е Станкофф ООД - http://www.stankoff-bg.com/. Има и една друга фирма, която често ни дава по-ниски цени - Мичел ЕООД - http://www.mitchelbg.com/ Купувал съм части за печки на камиони (по оборотните ги има на склад), но предполагам, че доставят части и за малки печки за леки автомобили. Весели празници!
  11. За статистиката - Кейхин дюзите бяха подменени на 230000 км пробег (само в България е карана). Сега колегата е с Хана, които на външен вид изглеждат като Кейхин, но на вътрешен не знам.
  12. По-добре първо прочетете грешката. Само на газ ли я записва?
×
×
  • Create New...