Двигателист
Members-
Мнения
47 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Toyota Avensis
Контакти
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Персонална информация
-
Локация
София
Последни посетители
980 профилни разглеждания
Двигателист's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Висок клас синтетика
Двигателист отговори в темата на NITRO1 - Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
-
Замяна на оригинални 35w ксенон с 55w А4B6
Двигателист отговори в темата на autorazsipnik - тип B6/B7
Добре, де. Аз като страничен наблюдател да попитам запознатите, какъв точно е проблема с тези фарове? Старее поликарбоната отпред и намалява пропускливостта си? Фара се пълни с прах? Помътняване на лещата на прожектора, или опушване/обелване/стопяване/корозия на рефлектора? Отслабване на самата крушка? Изначално заложен по-широкоъгълен прожектор, което да води по-ниска обща осветеност на петното? Защото повечето проблеми би трябвало да се решат с рециклиране на фара. -
Това наша, или някаква европейска директива е? Защото някои марки светят от двете страни, а пък други имат една, но централно разположена светлина за мъгла.
-
Булпрен филтър за изпарен пропан-бутан
Двигателист отговори в темата на Двигателист - Автомобилни Газови Уредби
30000 км по-късно съм по-скоро скептично настроен. Нещо доста частици ми се виждат на изхода. Повече в сравнение с най-обикновен хартиен. Да, субективно е, но и проблем с дюза (дюзи) добих. По-скоро не ви го препоръчвам. Сега с новите дюзи сложих полиестерен и броенето започва от нула. -
Срок на експлоатация на дюзите...
Двигателист отговори в темата на Двигателист - Автомобилни Газови Уредби
Стара тема, но да споделя - LPG Tech Dragon дюзи на двулитров авенсис ми изкараха 65000 км. Малко далече от обещаните 100000 км, но здраве да е! Може да е от горивото, може да не съм уцелил филтъра... -
Благодаря за мненията! Не е до реглаж. Износването е напълно равномерно. Но реглаж е правен. Миналото лято бях с нови Дънлоп Блуреспонс и за 10000 км износването им беше доста по-малко. Това лято се търкалят отзад. Но няма да си купя пак, защото имах едни проблеми с тресене и в интерес на истината не беше причината само в гумите, но просто ги свързвам с това и така. Иначе и аз клоня към Гудиър Ефишънс..., но няма мнения нещо, освен АДАЦ тестовете, където ги представят добре. Притеснява ме да не са като дънлопа с друго име, защото са в един кюп, май, макар че от зимен Гудиър винаги (10 години вече ги използвам - ултрагрип 7,8,9) съм бил доволен. Ще мисля... Има време. Пирели П1 са ми интересни, макар, че са ниският им клас. Пък може континентал да извадят нов модел. drob4o , имаш ли представа къде са произведени твоите?
-
Здравейте, Някой кара ли с Continental Premium Contact 5? Размера е 195/65/15Т, производство 2016-та, Португалия. Питам, защото забелязвам ускорено износване според мен. На предишната ми кола, предния модел Premium Contact 2, същия размер 195/65/15, но Н, а не Т издържаше (нормално, не спортно каране) 4 лета. Вярно, автомибилът беше друг и със задно задвижване, но... Това лято съм минал около 17000 км и с този темп на износване имам чувството, че ще достигнат 3 мм маркера преди края на следващото лято, демек със зор 2 сезона (а може да не стигнат). Странното, е че един приятел също споделя за два пъти по-бързо износване в сравнение с предния модел, като вече говорим за един автомобил и размер (205/60/15). Тревожното е, че при него и пукнатини се появиха също по-рано. Още нещо интересно – друг приятел с 5-ци, размер 185/65/15, но Словашки (или Словенски, трябва да погледна), няма такъв темп на износване. Гумите се карат с препоръчваното налягане. Забележки към сцеплението на мокро, или сухо нямам, дори (но това е чисто субективно) мисля, че е по-добро в сравнение с 2-ката.
-
Някой ползвал ли е такъв тип филтри? Сравнение с традиционен хартиен или полиестерен елемент? На практика цената му, гледам си е като на хартиен.
-
Michelin crossclimate мнения?
Двигателист отговори в темата на cecko06 - Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
Извинявам се за офтопика. Преди 60-70 години никой не си е представял че маслата могат да са всесезонни... Летните застивали зимата до степен, че коляновия вал не може да се превърти и трябва да кладеш огън под картера, а зимните лятото ставали на пикня, със съответстващите на нея мазилни качества. Някой от вас сега кара ли със зимно и лятно масло? Съгласен съм, че още не е дошло времето на всесезонната гума, но дали след години няма да им е странно на шофьорите, че ние сме сменяли гуми на сезони? Въпроса е след колко години? При такива дискусии все се сещам за баща ми, който казва за шопа, че възкликнал, когато видял жирафа - " Е те такова животно нема!" За протокола: Не съм карал със всесезонни гуми. Минавам по около 40000 км на година, като ми трябва чифт нови зимни на всеки две години, а летните карат около 4-5 сезона. Зимните не се представят добре на 3-та зима, летните също след 3-тото лято, въпреки, че са над 50% дълбочина. Говоря конкретно за Континентал Премиум Контакт и Гудиър Ултрагрип 7+,8 и 9 на размери 195/65/15 и Малоя Футура на 205/65/15 -
Здравей, Вносител за България на тази марка е Станкофф ООД - http://www.stankoff-bg.com/. Има и една друга фирма, която често ни дава по-ниски цени - Мичел ЕООД - http://www.mitchelbg.com/ Купувал съм части за печки на камиони (по оборотните ги има на склад), но предполагам, че доставят части и за малки печки за леки автомобили. Весели празници!
-
Срок на експлоатация на дюзите...
Двигателист отговори в темата на Двигателист - Автомобилни Газови Уредби
За статистиката - Кейхин дюзите бяха подменени на 230000 км пробег (само в България е карана). Сега колегата е с Хана, които на външен вид изглеждат като Кейхин, но на вътрешен не знам. -
По-добре първо прочетете грешката. Само на газ ли я записва?