-
Мнения
21 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно pkochev
- Рожден ден 14.07.1965
Друго
-
Kaра
Audi 80 1.8S 1991
Контакти
-
Website URL
http://
Персонална информация
-
Локация
Пловдив
Последни посетители
922 профилни разглеждания
pkochev's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Колата ми гасне при завиване надясно и спирачка 80 Б3-ка
pkochev отговори в темата на pkochev - 80/90/Coupe
Благодаря на всички за помощта. Ще погледна и ще видим какво ще излезе. Иначе е на газ и има добра центровка и реглаж. -
Колеги, обаснете ми на какво се дължи намалянето и понякога гаснене при завиване надасно и спирачка, когато колата не е на предавка. Обикновено гасне, когато завивам бавно на остър завой или паркирам някъде. Добре, че е при бавна скорост, че изненадващо ми се втвърдяват волана и спирачките при отказа на сервото, ама все пак си е гайле. Кофтито е, че имам навика да се спускам понякога по инерция и ме изненадва на някой десен. Тъй като при инерция оборотите са си вече намалели на 1000 об/мин много бързо ги сваля и гасне при натискане на спирачките и завиване надясно. В интерес на истината не го прави всеки път, но ще ми погоди някой гаден номер някой ден. Очаквам мнения и помощ. Благодаря предварително.
-
-
Колеги, при мен, като завивам ми се чува хрупащ звук от налягането на маслото на сервото на волана. Това се получава само в крайно дясно и ляво положение на завиване на волана. Вероятно от това, че тогава хидравличната течност е под най-силно налягане. Вижте да не е от това и вашия проблем. То, всъщност не е проблем, де.
-
Някъде бях чел, май тук във форума, че при аудитата имали следния "проблем". Когати спре след път от бензина се надигат изпарения (вероятно от бензина по проводите към двигателя) и ако опиташ да палиш на топло дави и иска повечко въртене. А когато колата е студена няма проблем, пали почти веднага. Аз имах същия проблем, но минах на газ и вече не съм го забелязал. Просто си мисля, че може да се окаже, че само ще се охарчиш с подмяна на разни джунджурийки, но поне ще са ти нови, а и ще имаш резервни части
-
Помогнете да си покрия таблото отгоре за да не ми отразява
pkochev отговори в темата на pkochev - 80/90/Coupe
Е, нямаше да стигна дотам, но ще взема да сложа, за да се посмеем по жегите - що не! -
Помогнете да си покрия таблото отгоре за да не ми отразява
pkochev отговори в темата на pkochev - 80/90/Coupe
Благодаря за своевременната реакция, колеги. Ще потърся в Бриколажа. Иначе таблото си ми е живо и здраво. Не лъщи много, но определено отразява в белезникаво и ме дразни. Сякаш не съм си мил стъклата. Мисля си наистина поне за дълъг път дали да не си лепа ерен картон улу разни рентгенови снимки. Майтапа настрана. -
Помогнете да си покрия таблото отгоре за да не ми отразява светлината в предното стъкло. Сега през лятото като се движа макар и черно ми отразява много гадно в предното стъкло и гледам някак като презз найлон. Като я купи не съобразих и си почистих таблото отгоре с някакъв полиращ спрей "да лъщи" и сега съжалявам. То се събира прах ама и това не помага защото той е светъл. Дайте ми акъл за някакава боица матова или матово покритие. С ПВЦ фолио няма да стане, защото температурите са големи и ще се оака. Бих покрил таблото отгоре дори само до прозепите за обдухване на стъклото. Най голям проблем ми прави извивката над уредите. Колата ми е Ауди 80 Б3-ка.
-
-
Здравейте колеги, днес се зачетох в тази тема и реших да погледна какво пише на моя капак, основно въпроса ми е към Lion_Heart защоро и моето AUDI В3 но не разбирам с каква скоростна кутия е. тя е 5 степенна но какъв модел(буквите) Иначе е 1991г КОЛЕГА, колата ти е бяла, ако не е сменяна маската е бяла и под страничната черна лента. Вероятно има пълно ел оборудване (4-те стъкла и двете огледала), има 5-степенна скоростна кутия, може би е с карбуратор, ел люк, без климатик. Купето ти е от последните модификации на Б3-ката и е с никелирани лайстни около уплътненията на прозорците. Отзад вероятно има цял отразителен блок около номера и стъклата за задните светлини са червени. Тапицрията ти е от кадифе на правоъгълничета, а таванът е от грапав плат с дунапрен, който при натискане възстановява формата си. Колата вероятно е внесена от Италия.
-
80 B3 1.9
-
Напоследък често се прекарвам като се улавям на разни темички за "супер страшни клипове" и ходя, ровя се по дадените линкове и направо падам. Понякога се оказва, че пичовете се прехласват по видео материали с ужасно качество, често и без звук. Жалкото е, че изходните филми и дивидита отдавна съществуват на нашите сайтове и са с прекрасно качество и звук. Някои от тях дори с 6 канален. Предоставям списък на филмите, които съм събирал с години за автомобилния спорт, за да можете да потърсите заглавията им по форумите и торент сайтовете и да си ги теглите. Ето списъка: Best Motoring series Clarksons Car Years Discovery-Massive Engines-Trucks Rally Dakar 2006 WRC 2006 Monte Carlo Extreme Machines - Race Cars Ac3 IMAX - Super Speedway AC3 Imax - nascar Rally Supercars - Group B Wrc rally onboard camera Dezert People Second Lap Nissan Skyline GTR Story Too fast to race Top gear series WRC supercars Group B Drift bible Gumball 3000 The Movie 2004 The Greatest World Rally Cars Fifth Gear series 2 Fast 2 Real F1 Season 2004 Faster MotoGP Subaru Impreza story Wrc 2004 Enzo Ferrari WRC 2004 Review A Racing Car is Born F1 2006 Australia Race Moto GP 2006 Round2 Qatar Building The Ultimate Bulletproof Car F1 2006 Australia Race High Octane 4 Super Cars Pictures WRC Tour de Corse Evros Trophy Grip Videos Wrc 2005 Inside Grand Prix-Malaysia V8 Supercars - 10th Anniversary GRAND_RAID_OFFROAD_TRAILER High Octane Overboost Scandalous Racing Jeremy Clarkson Shootout AC3 Secret Life of F1 2002 Best Motoring - Salon de Tokyo tuning 2003 Streetracers Illegal Street Action 2003
-
Подготви се да те вози малко по-твърдо от френските коли, но пък ако е стегната другото е бял кахър. И ходравликата и е добра и комфорта, макар да има малко джажи и глезотийки. Ние да не сме дизайнери пък!
-
Стрелката за отчитане на остатъчното гориво в резервоара
pkochev отговори в темата на Dimas - 80/90/Coupe
Ами тази врътка си има капаче. То се показва малко само от горния край, издърпваш го с тънки клещи и се показва инбусен отвор. С ключ, май 2 или 3 се върти и наглася. В книгите пише, че на празен резервоар се сипват 4 литра и (КОЛАТА СЕ ПАЛИ И СЕ ОСТАВЯ ДА РАБОТИ МИНУТА - ДВЕ). Чак след това се наглася и то не само начервения сектор, ами СТРЕЛКАТА СЕ НАГЛАСЯ НА НАЙ-ЛЯВАТА ПО-КЪСА ЧЕРТИЧКА на този червен сектор. И все пак след всичките тези галимации ако сте на поплавък няма как да не дава различни показания. Та нали колата се мести и завива. Проблема се пооправя чак когато навлезе в червения сектор, тогава почти не се влияе от завоите и налконите на пътя, просто защото няма ниво в резервоара. -
Колега, имам същата и наскоро се оказа, че откакто съм я купил (8 мес), не е работило въобще вакуум регулаторчето към делкото. Симптомите са подобни на твоите, опушен ауспух (мислехме, че е от присадки, но сега, след ремонта, избърсах бронята и вече не се опушва), леко се замисля на първа при потегляне и разход над нормата. Отзад пропушваше леко при подаване на газ на място. Просто регулаторът не е осигурявал необходимото предварение на подаването на тоците към свещите и колата не изгаряше напълно бензина. Майсторът ми е добър и просто улови по слух, че двигателя не работи равномерно. Оказа се, че делкото не ми е БОШ и падна голямо търсене. Накрая се отказахме и намерихме на старо целия комплект с делкото на БОШ и го монтирахме. Колата придоби динамика, стабилност при зацепване на първа, устойчивост при палене на студено, трайно и постепенно ускорение при подаване на все повече газ. Карбураторна е и дори леко ми се вдигнаха оборотите на празен ход, очевидно са знаели и са вдигнали оборотите преди да ми я продадат.