Jump to content

pkochev

Members
  • Мнения

    21
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно pkochev

  • Рожден ден 14.07.1965

Друго

  • Kaра
    Audi 80 1.8S 1991

Контакти

  • Website URL
    http://

Персонална информация

  • Локация
    Пловдив

Последни посетители

922 профилни разглеждания

pkochev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря на всички за помощта. Ще погледна и ще видим какво ще излезе. Иначе е на газ и има добра центровка и реглаж.
  2. Колеги, обаснете ми на какво се дължи намалянето и понякога гаснене при завиване надасно и спирачка, когато колата не е на предавка. Обикновено гасне, когато завивам бавно на остър завой или паркирам някъде. Добре, че е при бавна скорост, че изненадващо ми се втвърдяват волана и спирачките при отказа на сервото, ама все пак си е гайле. Кофтито е, че имам навика да се спускам понякога по инерция и ме изненадва на някой десен. Тъй като при инерция оборотите са си вече намалели на 1000 об/мин много бързо ги сваля и гасне при натискане на спирачките и завиване надясно. В интерес на истината не го прави всеки път, но ще ми погоди някой гаден номер някой ден. Очаквам мнения и помощ. Благодаря предварително.
  3. pkochev

    ЗА ВСИЧКИ С АУДИ 80-Б3

    Вижте и моето нетунинговано немско съвършенство.
  4. Колеги, при мен, като завивам ми се чува хрупащ звук от налягането на маслото на сервото на волана. Това се получава само в крайно дясно и ляво положение на завиване на волана. Вероятно от това, че тогава хидравличната течност е под най-силно налягане. Вижте да не е от това и вашия проблем. То, всъщност не е проблем, де.
  5. Някъде бях чел, май тук във форума, че при аудитата имали следния "проблем". Когати спре след път от бензина се надигат изпарения (вероятно от бензина по проводите към двигателя) и ако опиташ да палиш на топло дави и иска повечко въртене. А когато колата е студена няма проблем, пали почти веднага. Аз имах същия проблем, но минах на газ и вече не съм го забелязал. Просто си мисля, че може да се окаже, че само ще се охарчиш с подмяна на разни джунджурийки, но поне ще са ти нови, а и ще имаш резервни части
  6. Е, нямаше да стигна дотам, но ще взема да сложа, за да се посмеем по жегите - що не!
  7. Благодаря за своевременната реакция, колеги. Ще потърся в Бриколажа. Иначе таблото си ми е живо и здраво. Не лъщи много, но определено отразява в белезникаво и ме дразни. Сякаш не съм си мил стъклата. Мисля си наистина поне за дълъг път дали да не си лепа ерен картон улу разни рентгенови снимки. Майтапа настрана.
  8. Помогнете да си покрия таблото отгоре за да не ми отразява светлината в предното стъкло. Сега през лятото като се движа макар и черно ми отразява много гадно в предното стъкло и гледам някак като презз найлон. Като я купи не съобразих и си почистих таблото отгоре с някакъв полиращ спрей "да лъщи" и сега съжалявам. То се събира прах ама и това не помага защото той е светъл. Дайте ми акъл за някакава боица матова или матово покритие. С ПВЦ фолио няма да стане, защото температурите са големи и ще се оака. Бих покрил таблото отгоре дори само до прозепите за обдухване на стъклото. Най голям проблем ми прави извивката над уредите. Колата ми е Ауди 80 Б3-ка.
  9. pkochev

    Мониторче

    Намерих нещо по темата. Дано съм полезен
  10. Здравейте колеги, днес се зачетох в тази тема и реших да погледна какво пише на моя капак, основно въпроса ми е към Lion_Heart защоро и моето AUDI В3 но не разбирам с каква скоростна кутия е. тя е 5 степенна но какъв модел(буквите) Иначе е 1991г КОЛЕГА, колата ти е бяла, ако не е сменяна маската е бяла и под страничната черна лента. Вероятно има пълно ел оборудване (4-те стъкла и двете огледала), има 5-степенна скоростна кутия, може би е с карбуратор, ел люк, без климатик. Купето ти е от последните модификации на Б3-ката и е с никелирани лайстни около уплътненията на прозорците. Отзад вероятно има цял отразителен блок около номера и стъклата за задните светлини са червени. Тапицрията ти е от кадифе на правоъгълничета, а таванът е от грапав плат с дунапрен, който при натискане възстановява формата си. Колата вероятно е внесена от Италия.
  11. Напоследък често се прекарвам като се улавям на разни темички за "супер страшни клипове" и ходя, ровя се по дадените линкове и направо падам. Понякога се оказва, че пичовете се прехласват по видео материали с ужасно качество, често и без звук. Жалкото е, че изходните филми и дивидита отдавна съществуват на нашите сайтове и са с прекрасно качество и звук. Някои от тях дори с 6 канален. Предоставям списък на филмите, които съм събирал с години за автомобилния спорт, за да можете да потърсите заглавията им по форумите и торент сайтовете и да си ги теглите. Ето списъка: Best Motoring series Clarksons Car Years Discovery-Massive Engines-Trucks Rally Dakar 2006 WRC 2006 Monte Carlo Extreme Machines - Race Cars Ac3 IMAX - Super Speedway AC3 Imax - nascar Rally Supercars - Group B Wrc rally onboard camera Dezert People Second Lap Nissan Skyline GTR Story Too fast to race Top gear series WRC supercars Group B Drift bible Gumball 3000 The Movie 2004 The Greatest World Rally Cars Fifth Gear series 2 Fast 2 Real F1 Season 2004 Faster MotoGP Subaru Impreza story Wrc 2004 Enzo Ferrari WRC 2004 Review A Racing Car is Born F1 2006 Australia Race Moto GP 2006 Round2 Qatar Building The Ultimate Bulletproof Car F1 2006 Australia Race High Octane 4 Super Cars Pictures WRC Tour de Corse Evros Trophy Grip Videos Wrc 2005 Inside Grand Prix-Malaysia V8 Supercars - 10th Anniversary GRAND_RAID_OFFROAD_TRAILER High Octane Overboost Scandalous Racing Jeremy Clarkson Shootout AC3 Secret Life of F1 2002 Best Motoring - Salon de Tokyo tuning 2003 Streetracers Illegal Street Action 2003
  12. pkochev

    audi 80 coupe 87god.

    Подготви се да те вози малко по-твърдо от френските коли, но пък ако е стегната другото е бял кахър. И ходравликата и е добра и комфорта, макар да има малко джажи и глезотийки. Ние да не сме дизайнери пък!
  13. Ами тази врътка си има капаче. То се показва малко само от горния край, издърпваш го с тънки клещи и се показва инбусен отвор. С ключ, май 2 или 3 се върти и наглася. В книгите пише, че на празен резервоар се сипват 4 литра и (КОЛАТА СЕ ПАЛИ И СЕ ОСТАВЯ ДА РАБОТИ МИНУТА - ДВЕ). Чак след това се наглася и то не само начервения сектор, ами СТРЕЛКАТА СЕ НАГЛАСЯ НА НАЙ-ЛЯВАТА ПО-КЪСА ЧЕРТИЧКА на този червен сектор. И все пак след всичките тези галимации ако сте на поплавък няма как да не дава различни показания. Та нали колата се мести и завива. Проблема се пооправя чак когато навлезе в червения сектор, тогава почти не се влияе от завоите и налконите на пътя, просто защото няма ниво в резервоара.
  14. pkochev

    15.6 градско

    Колега, имам същата и наскоро се оказа, че откакто съм я купил (8 мес), не е работило въобще вакуум регулаторчето към делкото. Симптомите са подобни на твоите, опушен ауспух (мислехме, че е от присадки, но сега, след ремонта, избърсах бронята и вече не се опушва), леко се замисля на първа при потегляне и разход над нормата. Отзад пропушваше леко при подаване на газ на място. Просто регулаторът не е осигурявал необходимото предварение на подаването на тоците към свещите и колата не изгаряше напълно бензина. Майсторът ми е добър и просто улови по слух, че двигателя не работи равномерно. Оказа се, че делкото не ми е БОШ и падна голямо търсене. Накрая се отказахме и намерихме на старо целия комплект с делкото на БОШ и го монтирахме. Колата придоби динамика, стабилност при зацепване на първа, устойчивост при палене на студено, трайно и постепенно ускорение при подаване на все повече газ. Карбураторна е и дори леко ми се вдигнаха оборотите на празен ход, очевидно са знаели и са вдигнали оборотите преди да ми я продадат.
×
×
  • Create New...